ایتالنو دکور | کابینت آشپزخانه | کابینت هایگلاس | کابینت ...

کابینت آشپزخانه, کابینت هایگلاس, کابینت کلاسیک

اجرای کابینت ام دی اف هایگلاس - خیابان نبرد

کابینت ام دی اف هایگلاس AGT کابینت ام دی اف هایگلاس نسبت به ام دی اف مات دارای سطح براق و صیقلی میباشد و از این نظر زیبایی بیشتر و به مراتب حساسیت بیشتری نسبت به کابینت مات دارد.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایتالنو دکور
مدل :
کابینت هایگلاس
کشور سازنده :
ایران
قیمت محصول
قیمت هر متر :
از 15,000,000 تا 20,000,000 ریال
تاریخ به روزرسانی قیمت :
23 بهمن 1397

توضیحات خدمت

برای مدیریت بهتر فضای آشپزخانه با توجه به مثلث کار و با توجه به شرایط خاص استفاده کننده، از کابینت ام دی اف استفاده می‌شود.

طراحی صحیح کابینت در آشپزخانه، موجب می‌شود تا فضای مفید و قابل استفاده آن آشپزخانه و سطح رفاه کاربر جهت پخت‌وپز و شست‌وشوی ظروف افزایش یابد.

طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد.

انواع کابینت

کابینت‌ها بسته به نوع مواد خام تولید به کابینت‌های تولید شده از فلز، چوب، ام‌دی‌اف، های گلاس، پی‌وی‌سی، و یا ترکیبی تقسیم می‌شوند.

کابینت‌ها را همچنین بر اساس اندازه می‌توان بصورت‌های آماده (معمولی)، نیمه سفارشی و یا سفارشی تهیه نمود.

از نظر نوع استفاده نیز کابینت ها به دو گروه کابینت آشپزخانه و کابینت روشویی (مخصوص سرویس بهداشتی) تقسیم می گردند.

مواد اولیه تولید کابینت های سرویس بهداشتی عموما از پی وی سی می باشد، زیرا این ماده در مقابل رطوبت مقاومت کافی دارد.

کابینت «هایگلاس» نسبت به ام دی اف مات دارای زیبایی بهتر و به مراتب حساسیت بیشتری است.

کابینت های ممبران نیز سبکی از کابینت میباشد که تداعی کننده کابینت های کلاسیک و قدیمی است. در این نوع کابینت یونیت های مورد استفاده از جنس ام دی اف همانند کابینت های هایگلاس و مات میباشد و درب ها با کمی تفاوت اجرا میشود. دربهای کابینت ممبران پس از حکاکی طرح مورد نظر توسط دستگاه سی ان سی، درون دستگاه وکیوم قرار گرفته و روکش مورد نظر روی آن چسبانده میشود...

قیمت کابینت

نحوه محاسبه قیمت کابینت بر مبنای یک متر کابینت زمینی به عمق ۵۵ و ارتفاع ۹۰ سانت و همچنین یک متر کابینت دیواری به عمق ۳۰ و ارتفاع ۷۰ سانت میباشد. به عنوان مثال چنانچه قیمت کابینت را متری ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام کنیم این قیمت شامل موارد ذکر شده با صفحه ام دی اف به ضخامت سه سانتیمتر که روی کابینت زمینی نصب میشود، است.

اگر هر یک از موارد فوق نظیر عمق و ارتفاع کابینت و یا ضخامت صفحه با نظر مشتری تغییر کند، قیمت متفاوت خواهد بود.

همچنین در مواردی که کابینت به صورت کمد (از زمین تا سقف به صورت یکپارچه) و یا ویترین و اپن باشد، قیمت گذاری با ضریبی نسبت به قیمت پایه محاسبه خواهد شد.

قیمت کابینت غیر از قیمت متریال که در بالا عنوان شد، شامل قیمت نصب کابینت نیز میباشد که به صورت ضریبی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت متریال محسابه و به قیمت کل اضافه می شود.

قیمت کابینت بدون در نظر گرفتن سینک و هود محاسبه میشود.

لازم به ذکر است با توجه به تنوع بالای متریال کابینت (ورق ام دی اف، دستگیره ها، لولاها و…) از لحاظ کیفیت و قیمت، به مراتب قیمت کابینت نیز بسیار متنوع خواهد بود و صرفا اعلام قیمت پایین از سوی شرکت های سازنده کابینت دلیل بر برتری یا منصف بودن آنها نیست.

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایتالنو دکور | کابینت آشپزخانه | کابینت هایگلاس | کابینت ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کابینت آشپزخانه، کابینت هایگلاس، کابینت کلاسیک، کابینت ام دی اف، کابینت ممبران، کابینت، کمد دیواری، پارتیشن، جاکفشی، کتابخانه، میز کانتر، میز

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات