جام ارژنگ

طراحی وب سایت, مالتی مدیا, فیلم و فلش

مزایای وب سایت

وب سایت شما می تواند بزرگترین ابزار تبلیغاتی، عرضه خدمات و محصولات و معرفی شما به مشتریانتان باشد. ایجاد وب سایت متناسب با فعالیتهای شما می تواند مزایای زیادی برای شما در پی داشته باشد :

 

    • مشخصات کالا و خدمات شما به سهولت قابل دسترسی، مشاهده و جستجو خواهد بود و امکان ارزیابی و مقایسه نظرات مشتریان را در اختیار سایر کاربران سایت خود قرار داده اید. مطمئنا" نظرات سایر مشتریان برای آنان حائز اهمیت خواهد بود و آنها را برای خرید جنس خاصی از فروشگاه شما تشویق می کند.

    • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل 100 میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.

    • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت 24 ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!

    • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.

    • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.

    • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.

    • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.

    • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.

    • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!

    • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.

    • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.

  • به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

جام ارژنگ

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی وب سایت، مالتی مدیا، فیلم و فلش، سئو، بهینه سازی وب سایت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات