دارکوب

طراحی سایت, دامنه, هاستینگ

سرمایه گذاری روی محیط کاری جذاب به شیوه گوگل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای کسانی که در شرکت گوگل کار میکنند کار کردن واقعا " لذت بخش است طبق آماری که گرفته شده کارکنان گوگل از کار کردن در این شرکت احساس رضایت مندی بالایی داشته اند زیرا طبق گفته اکثرشان کار آنها تاثیر مستقیم و البته مثبتی  در زندگی خود و اطرافیان شان دارد و همین هدفمند کار کردن و تاثیر مستقیم آن را در زندگی مردم دیدن باعث ایجاد شور و اشتیاق در کارمندان این شرکت شده است؛ البته جالب است بدانید هر نرم افزار یا سیستمی که توسط گوگل ساخته و تولید میشود اول از همه خود کارمندان کارایی آن را امتحان می کنند .

 

شرکت گوگل به خانواده اهمیت میدهد مثلا" به کارمندانی  که  به تازگی پدر شده اند اجازه میدهد  برای کمک به همسران شان تا 12 هفته مرخصی بگیرند که  این زمان برای کارمندان خانم شرکت 22 هفته میباشد ؛ شما به عنوان کارمند گوگل میتوانید از این مرخصی خود نهایت استفاده را برده بدون این که به کارتان آسیبی وارد شود .

 

گوگل سیستمی کاری را ایجاد کرده است که کارمندان احساس امنیت شغلی دارند و مزایایی در نظر گرفته که به نظر میرسد کارمندانش بهره مندی از این مزایا را به سختی ها و فشار کاری آن ترجیح میدهند .

 

سرمایه گذاری گوگل روی نوابغ هم در نوع خود جالب است چون آن را به یکی از دوست داشتنی ترین محیط کاری تبدیل کرده است خود افراد شرکت می گویند از این که حس کنی همکارت یه نابغه است حس خیلی خوبیه و ما به این قضیه افتخار میکنیم .

 

اتفاقا" شرکت گوگل از سرمایه گذاری در بخش استراحت و ورزش و  سرگرمی  وتغذیه ای شرکت غافل نشده و در همه جای شرکت برای کارکنان آب میوه و قهوه سرو میکنند و کارمندان میتوانند به رایگان از صبحانه و ناهار و شام شرکت نیز استفاده کنند ؛ هم چنین استفاده از سالن های ورزشی متعدد و مجهز نیز برای ورزش کارکنان در نظر گرفته شده است .

 

گوگل فکری هم به حال حیوانات کارمندان کرده است و کارمندان شرکت میتوانند در جای مناسبی که برای نگه داری آن ها در نظر گرفته شده حیوانات خود را نگه دارند و در مواقع استراحت یا پیاده روی در فضای باز شرکت آن ها را به همراه خود ببرند .

 

جالب است بدانید شرکت گوگل فکر بعد از مرگ کارکنانش را نیز کرده و روی آن نیز سرمایه گذاری هایی نیز  انجام داده است مثلا اگر کارمندی در گوگل به هر دلیلی فوت کند گوگل خود را موظف کرده تا 10 سال نصف حقوق متوفی را به خانواده اش بپردازد و تمام سهامش به همسرش واگذار شود و برای هر فرزند نیز ماهی 1000 دلار در نظر گرفته است .

 

گوگل به بهترین شکل روی نیروی انسانی خود سرمایه گذاری میکند  به طور مثال یک تیم به نام TechStop دارد که اکثرشان متخصصین فن اطلاعات هستند و زمانی که کارمندان با مشکلات فنی  در کار روبه رو میشوند به کمک آنها میآیند .

 

کارمندان گوگل باید زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنند گوگل یک سیستمی ایجاد کرده به نام استراحت خلاقانه ،  بدین صورت که مهندسان و برنامه نویسان میتوانند 80 درصد از زمان روزانه شان را روی کار اصلی خود متمرکز کنند و 20 درصد زمان باقی مانده را روی پروژه های دیگر که علاقمندند صرف کنند.

 

نکته جالب کار کردن در گوگل این است که  سه ماه مرخصی بدون حقوق برای کارمندان در نظر گرفته  ، برای این که بتوانند با خانواده شان باشند یا به مسافرت بروند یا روی پروژه های شخصی خود کار کنند .

 

در شرکت گوگل چیزی به نام پروژه اختصاصی وجود ندارد همه به صورت تیمی کار میکنند و تمرکزشان روی کارهای گروهی است  و یکی از استراتژی های استخدامی افراد در گوکل همین تک بعدی نبودن و قابلیت انجام چند پروژه هم زمان میباشد .

 

در آخر هر هفته در گوگل جلساتی بین اعضای شرکت برگزار میشود و اعضای جدید معرفی میشوند و  به  بحث و  تبادل نظر و گفتگو میپردارند .

شرکت سرمایه گذاری مگاشید - http://megashid.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارکوب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، دامنه، هاستینگ، سئو

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات