شرکت کسری گستر

حسابداری و امور مالی , سیستم های امنیتی , پنل های خورشیدی

آموزش مجازی حسابداری

در دنیای امروز که تکنولوژی و علم با سرعت زیاد در حال پیشرفت و تغییر می باشد آموزش و یادگیری علوم جدید و علوم کاربردی و بهینه شده موجو امری انکار ناپذیر می باشد . اما همیشه وقت حضور در کلاس های حضوری را نداریم که این امر با استفاده از کلاس های مجازی مدرن و پیشرفته جبران شده و ما می توانیم در هر جایی و از طریق اینترنت در کلاس های آموزش حضور فعال داشته باشیم .

مشخصات

آموزش :
مجازی

توضیحات خدمت

شرکت کسری گستر به عنوان اولین ارائه دهنده کلاس های آموزش مجازی حسابداری در کشور با به کار گیری اساتید و کارشناسان مجرب و خبره ، با سابقه چندین ساله در زمینه آموزش و انجام پروژه های بزرگ و کوچک حسابداری آمادگی دارد تا در زمینه آموزش کاربردی و اصولی حسابداری از پایه و گام به گام به کلیه علاقه مندان ، نقش کوچکی در گسترش و آموزش این حرفه مهم و کاربردی در کشور به علاقه مندان و فعالان عرصه حسابداری داشته باشد .

کلیه علاقمندان به حسابداری در کشور می توانند جهت شرکت در کلاس های آموزشی مجازی و اطلاع از نحوه برگزاری و دوره های آموزش یا گروه حسابداری کسری در تماس  باشند .

09172535361

www.kgfco.ir

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کسری گستر

شیراز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حسابداری و امور مالی ، سیستم های امنیتی ، پنل های خورشیدی ، تاسیسات، آموزش، تجارت الکترونیک، دکوراسیون، ساختمان، عرقیات و گلاب، ups، پنل پیامک، رباتیک، خشکبار، تره بار، مرکبات، اینترنت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات