گروه مهندسی کویر | تاسیسات آب و فاضلاب | پکیج تصفیه فاضلا...

تصفیه فاضلاب, مخزن ضربه گیر, پکیج تصفیه فاضلاب MBR

پکینگ مدیا | Random Media

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع پکینگ مدیا :

پکینگ ورقه‌ها‌ی ساخته شده از PVC و یا PP می باشد که در برابر عوامل شیمیایی، الکلی، اسیدها، گریس‌ها، روغن‌ها، چربیها و مواد بیولوژیک کاملاً مقاوم می باشند. آرایش هندسی سطح پکینگ منجر به افزایش میزان نسبت سطح به حجم می شود. پکنگ استفاده گوناگونی در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، پالایشگاه و پتروشیمی، تهویه و … دارد. از این بستر ها با سطح ویژه های اختصاصی در راکتور های بیهوازی UAFB و هوازی IFAS استفاد ه میگردد.

پکینگ مدیا جهت استفاده در فرآیندهای رشد چسبیده در دو نوع کلی ثابت و متحرک تقسیم بندی می‌گردد که بسته به فرآیند طراحی شده در حوض های هوازی و بی هوازی تصفیه خانه های فاضلاب کاربرد دارد.

پکینگ مدیا ثابت :

پکینگ‌های ثابت در مخازن هوادهی، مخازن بی‌هوازی و مخازن حذف چربی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. اصل مشترک در مورد پکینگ‌ها ایجاد سطح زیاد (سطح ویژه بالا) در واحد حجم می‌باشد. پکینگ مدیاهای ثابت یا پرکننده‌های (Filling) این شرکت از جنس PVC و PP با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای تنوع با سطح  ویژه‌های مختلف می‌باشند. نوع مواد و طراحی پکینگ‌های ثابت به گونه ایست که تشکیل بیوفیلم (لجن بیولوژیک)، حذف BOD، حذف COD و ترکیبات ازته به راحتی صورت می‌گیرد. این مدیاها به صورت ثابت (Fixed Bed) به عنوان بستر رشد چسبیده (Attach Growth) جهت رشد و تکثیر باکتریها (بستر رشد باکتری) عمل می‌کنند و باعث افزایش غلظت لجن فعال و افزایش سن لجن در فرآیندهای هوازی (IFAS,MBBR) و بی‌هوازی   (HUASB,HABR)  می‌گردند. همچنین استفاده از مدیا‌های ثابت سبب افزایش نیتریفیکاسیون و افزایش راندمان حذف نیترات(حذف نیتروژن) می‌گردد. این مدیاها بهترین انتخاب جهت افزایش ظرفیت و ارتقاء تصفیه‌خانه‌های در حال کار بدون نیاز به احداث واحد جدید و ساخت و ساز می‌باشند.

پکینگ‌های ثابت که به آنها پکینگ‌های لانه زنبوری نیز گفته می‌شود در گام های 12 و 19 و 27 میلی‌متر و با سطح ویژه 240 و 150 و 125 متر مربع بر متر مکعب تولید می‌شوند.

گروه مهندسی کویر تامین کننده انواع پکینگ مدیاهای ثابت (پکینگ لانه زنبوری) با سطح ویژه گوناگون می‌باشد.

ویژگی های پکینگ مدیاهای ثابت (Fixed packing)  :

1.وزن سبک

2.مقاوم در محیط‌های اسیدی و قلیایی

3.مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

4.افت فشار کم

5.قابلیت شستشو

کاربردهای پکینگ مدیای ثابت :

1.افزایش سطح واحدهای بیولوژیک (بی هوازی و هوازی) و ظرفیت تصفیه‌خانه

2.افزایش غلظت لجن فعال حوض هوادهی(MLSS)

.افزایش بارگذاری آلی

4.افزایش مقاومت سیستم در برابر شوکهای آلی و هیدرولیکی

5.افزایش سطح واحد خذف چربی و افزایش سرعت صعود ذرات چربی به سطح

6.ارتقا ظرفیت واحدهای هوازی، بی هوازی و چربی گیر

7.حذف BOD و COD فاضلاب با راندمان بالای 90 درصد

8.ارتقاء تصفیه‌خانه‌های در حال کار بدون نیاز به احداث سازه فلزی و یا بتونی جدید

پکینگ مدیا شناور | RandomMedia :

مدیاهای معلق(رندوم مدیا‌ها) یا پکینگ‌های تصفیه فاضلاب این شرکت از جنس پلی‌اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) ساخته می‌شوند و دارای تنوع با سطح  ویژه‌های مختلف می‌باشد. نوع مواد و طراحی رندوم مدیاها به گونه ایست که تشکیل بیوفیلم (لجن بیولوژیک)، حذف BOD، حذف COD و ترکیبات ازته به راحتی صورت می گیرد. این مدیاها به صورت شناور و غوطه ور(Moving Bed)   به عنوان بستر رشد چسبیده (Attach Growth) جهت رشد و تکثیر باکتریها عمل می‌کنند و باعث افزایش غلظت لجن فعال و افزایش سن لجن در فرآیندهای هوازی (IFAS,MBBR) و بی‌هوازی می‌گردند. مدیاهای معلق همچنین سبب افزایش نیتریفیکاسیون و افزایش راندمان حذف نیترات (حذف نیتروژن) میگردند. پکینگ مدیا‌های معلق به صورت مستغرق و شناور، به کمک هوای تزریقی از دیفیوزرها در مخزن هوادهی فرآیند حذف مواد آلی فاضلاب را انجام می دهند.  این مدیاها بهترین انتخاب جهت افزایش ظرفیت و ارتقاء تصفیه خانه‌های در حال کار بدون نیاز به احداث واحد جدید و ساخت و ساز می باشد که به آنها Moving Media نیز اطلاق می شود.

گروه مهندسی کویر تامین کننده انواع مدیاهای معلق با سطح ویژه گوناگون جهت اجرای پروژه های تصفیه آب و فاضلاب می‌باشد.

ویژگی‌های پکینگ مدیاهای شناور :

1.وزن سبک    

2.مقاوم در محیط های اسیدی و قلیایی

3.مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

4.قابلیت شستشو

کاربردهای پکینگ مدیای شناور :

1.افزایش سطح واحدهای بیولوژیک (بی هوازی و هوازی) و ظرفیت تصفیه خانه

2.افزایش غلظت لجن فعال حوض هوادهی(MLSS)

3.افزایش بارگذاری آلی

4.افزایش مقاومت سیستم در برابر شوکهای آلی و هیدرولیکی

5.ارتقا ظرفیت واحدهای هوازی، بی هوازی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی کویر | تاسیسات آب و فاضلاب | پکیج تصفیه فاضلا...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تصفیه فاضلاب، مخزن ضربه گیر، پکیج تصفیه فاضلاب MBR، پکیج تصفیه آب RO، مدول MBR، کمپرسور هوای پیستونی، دیفیوزر هوادهی، میکرو مدل و ماکت، مخازن GRP، پکینگ مدیا معلق و ثابت، انواع آشغالگیر، پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری، انواع بلوئر هوادهی، پکیج برگشت پساب، پکیج ایستگاه پمپاژ فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب S.A.F

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات