کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

تفاوت دستگاه های بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستگاه های بسته بندی عمودی صنعتی به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند.مهمترین تفاوت در این ماشین آلات نیاز یا عدم نیاز به حضور اپراتور در فرآیند تولید است. دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک بدون نیاز به نیروی انسانی پروسه بسته بندی را از صفر تا 100 انجام میدهد یعنی محصول مورد نظر جهت بسته بندی توسط انتقال دهنده وارد مخزن دستگاه بسته بندی میشود وفرآینده وزن دهی و ورود به بسته و دوخت نهایی توسط دستگاه انجام می شود و بسته ی آماده انتقال به کارتن یا بسته بندی های چندتایی دراختیار تولید کننده قرارمی گیرد در صورتی که برای بسته بندی با دستگاه نیمه اتوماتیک حدالاقل به یک نیروی انسانی نیازاست.
یکی از تفاوت های دیگر در دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ، سرعت بسته بندی است .بدیهی است که دستگاه نیمه اتوماتیک به دلیل دخالت نیروی انسانی ، تا حدی سرعتش کمتراز دستگاه اتوماتیک میباشد.
در دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک تنها نیاز به رول سلفون جهت فرم دهی و تولید بسته بندی مورد نظر است ، این درحالی است که دستگاه نیمه اتوماتیک نیاز به بسته های از پیش تولید شده جهت پر کردن است ، همچنین دستگاه نیمه اتوماتیک نیاز به دستگاه دوخت مجزا جهت بستن درب کیسه های پر شده است. 
و در نهایت مهمترین تفاوت بین این دستگاه ها قیمت نهایی آن هاست ، پیشنهاد ما برای افرادی که قصد شروع فعالیت خود با حدالاقل هزینه را دارند، ماشین آلات نیمه اتوماتیک است.
لازم به ذکر است که درماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک شرکت کاوش صنعت ، کیفیت قطعات استفاده شده مشابه یکدیگر و گارانتی و ضمانت ماشین آلات به یک صورت می باشد. درواقع ایجاد تنوع در نحوه عملکرد ماشین آلات به دلیل فراهم نمودن گزینه های مناسب جهت خرید مشتریان است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات