کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه شیرینگ پک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واژه انگلیسی شیرینک shrink به معنی کشیده شدن می باشد. با استفاده از دستگاه شیرینک برای بسته بندی معمولا از یک روکشی پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباترکردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ از بروز اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و .. استفاده می شود.
عملیات شرینک پک در صنعت توسط تونل حرارتی که در آن جریان هوای گرم جاری است صورت می پذیرد با توجه به نوع فیلم و ماهیت فیلم شیرینگ ، در اثر برخورد جریان هوای گرم به فیلم دور محصول ، فیلم شرینک دچار کشش شده و محصول را بصورت کاملا فشرده و بدون لق خوردن دربر میگیرد و باعث حفاظت محصول می گردد.

کاربرد دستگاه شیرینگ:
به کمک شرینک کردن می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شرینک بطری های آب نمونه بارز این استفاده است.
پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت است، با شرینک کردن از ورود خیسی و نم به کالا می توان جلوگیری نمود.
شرینک بر خلاف بسته بندی با کارتون و مقوا، پوششی شفاف است که ظاهر محصول به راحتی در آن نمایان است. شاید این ویژگی جذاب سبب رونق و پیشرفت شرینک های رنگی و چاپی شده باشد.در برخی موارد برای نمایش اندازه و شکل کالا نیاز است محصول داخل پوششی نازک قرار بگیرد، پس شرینک کردن تنها گزینه خواهد بود.

انواع دستگاه های شیرینگ:


شیرینگ کابینی
مورد استفاده شیرینگ کابینی در صنایع غذایی، خصوصا رستوران ها و هتل ها بیشتر از این نوع شیرینگ برای مصارف کارگاهی و خانگی می باشد. دستگاه شیرینگ کابینی از آن دستگاه هایی است که فضای کمی را اشغال مینماید و مناسب کارگاه های کوچک است که هم دستگاهی ارزان میخواهند و هم دستگاهی با ابعاد کوچک و هم با دوام و مترالا مصرفی ارزان قیمت .این دستگاه مناسب بسته بندی محصولاتی از قبیل گز ، شکلات ، بیسکویت ، کلوچه ، مواد شوینده و ...می باشد.

شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک 
برای صنایعی کاربرد دارد که محصولات آن ها در اندازه های مختلفی تولید می گردد و همه یکسان و یک شکل نیستند.
بدین منظور ابتدا یک کاربر محصول را به روی دستگاه می گذارد ، سپس نایلون شیرینک پک را روی بسته می کشد. در نهایت محصول به سمت کوره هدایت می شود تا فرآیند شیرینگ و کشیده شده پلاستیک به دور محصول به اتمام برسد
شیرینگ تونلی اتوماتیک 
این دستگاه شرینک پک به صورت اتوماتیک وبدون نیاز به اپراتور در خط تولید نصب میگردد.اصلی ترین مزیت دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک سرعت بسته بندی بالا و همچنین امکان تنظیم حرارت، سرعت کانوایر و زمان بسته بندی است به همین خاطر بیشتر مناسب کارخانجاتی که حجم تولید بالایی دارند. 
دستگاه های شیرینگ اعم ازاتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودنشان توسط برق یا گاز و یا هر دو کار میکنند. شرکت کاوش صنعت سازنده ی شیرینگ های تونلی اتوماتیک و نیمه اتوماتیکی است که کارکرد دوگانه دارند (گاز سوز و برقی) که منجر به کاهش چشمگیر میزان مصرف برق دستگاه می شود.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات