قارچ کفیر تهران

قارچ کفیر, دوغ کفیر

چگونه با کفیر لاغر شویم ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای تناسب اندام خود و یا لاغر شدن انواع و اقسام رژیم های لاغری یا قرص و داروهای مختلف را آزمایش نموده اید، شاید بعضی از آنها تا اندازه ای تاثیر گذار بوده اند، اما به جرعت می توان گفت، تاثیر گذار ترین و مشهود ترین رژیم غذائی که می تواند وزن شما را بدون این مشقات، متناسب سازد، رژیم کفیر می باشد.

شاید درباره سوپر فود یا همان ابر غذا ها شنیده اید، ابر غذاها، خوراکی هائی می باشند که برای بدن بسیار زیاد مفید می باشند و باعث سلامتی بدن می گردند؛ معروفترین ابر غذای دنیا ماست می باشد، البته ماست طبیعی نه صنعتی، حال اگر به شما بگویند که کفیر 50 برابر از ماست پر خاصیت تر می باشد. علت تاثیر شگرف آن در بدن را در خواهید یافت.

تاکنون افرادی را دیده اید که هرچقدر غذا می خورند باز هم چاق نمی شوند، و یا افرادی که به قولی با تنفس و نوشیدن آب نیز چاق می شوند، این علاوه بر استایل زندگی به شدت به ژنتیک های هر انسانی نیز بستگی دارد.

ژنتیک از ابعاد مختلفی بر بدن تاثیر می گذارد، اما مهمترین تاثیر ژنتیک بر چاقی و لاغری، تاثیر بر متابولیسم به خصوص متابولیسم پایه می باشد.

متابولیسم پایه چیست؟ متابولیسم پایه یعنی مقدار انرژی و سوخت و سازی که هر بدنی برای فعالیت های حیاتی و درونی خودش مصرف می کند تا زنده بماند، مثل ضربان قلب، تنفس، فکر کردن، هضم و دفع و ...، در واقع بی تحرک ترین افراد نیز برای فعالیت های درونی بدن نیاز به انرژی دارند که به آن انرژی مورد نیاز برای متابولیسم پایه می گویند، این انرژی بعلاوه انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه، انرژی مصرفی یک بدن را تشکیل می دهد.

هر چه قدر بدن سالم تر و جوان تر باشد انرژی مصرفی برای متابولیسم پایه و همچنین متابولیسم فعالیت های روزانه بیشتر می گردد، همانطور که گفته شد، ژنتیک نیز تاثیر زیادی بر متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن دارد.

کفیر چه ربطی به متابولیسم بدن دارد؟

کفبر طبیعی یک سوپر فود کمتر شناخته شده می باشد که 50 برابر ماست حاوی ریز مغذی ها می باشد و حداقل 10 برابر ماست پروبیوتیک می باشد. در واقع کفیر بهتربن پروبیوتیک روی کره زمین می باشد.

پروبیوتیک ها باکتری های زنده ای می باشند که باعث تمیزی و تصحیح عملکرد دستگاه گوارش و کاهش کلسترول بد خون می شوند و جذب ریز مغزی های سلولی را تسهیل می نمایند و با بالابردن قدرت سیستم ایمنی بدن باعث افزایش سلامتی و شادابی بیشتر ما می شوند. 

تحقیقات آکادمیک همچنین نشان داده اند که پروبیوتیک ها تاثیر زیادی بر افزایش متابولیسم بدن نیز دارند. اطلاعات بیشتر درباره پروبیوتیک ها را در سایت ویکی پدیا مطالعه نمائید.

هر لیوان کفیر با داشتن میلیون ها باکتری مفید، کلسیم، انواع ویتامین به خصوص ویتامین های گروه ب، از جمله ب12 علاو بر اینکه باعث سلامتی بیشتر بدن می شود، با بالا بردن نیاز بدن به انرژی برای متابولیسم پایه و تحرکات روزانه؛ باعث استفاده بیشتر بدن از انرژی های ذخیره شده خواهد شد و تاثیر شگفت آوری در تناسب اندام بدن خواهد گذاشت. خواص ��امل و شگفت آور کفیر بر سلامتی و طول عمر را در این مطلب مطالعه نمائید.

حتی اگر شما روش زندگی و مقدار دریافت کالری روزانه خودتان را تغییر ندهید و فقط خوردن کفیر را اضافه نمائید، به علت نیاز بیشتر بدن به انرژی برای متابولیسم پایه در عرض یکماه تاثیر خارق العاده آن را در افزایش سلامتی و تناسب اندام خود خواهید دید. هر چند که بسیار بهتر است که استایل زندگی، تحرک و مقدار دریافت کالری را نیز با هدف سلامتی و تناسب اندام خود همسو نمائید.

کفیر علاوه بر اینکه بهترین پروبیوتیک می باشد، با داشتن کلسیم طبیعی با قابلیت جذب بسیار بالا در سلول های بدن، باعث سوختن چربی های ذخیره شده سلولی و عدم ذخیره انرژی به صورت چربی در سلول ها نیز می گردد، به همین جهت پس از مدتی استفاده از کفیر، پف های چاقی و سلولیت ها، مثلا پف ناحیه زیر چانه به شکل شگفت آوری کوچکتر خواهند شد. و شما جوانتر و شادابتر به نظر خواهید رسید. همچنین تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده است که؛ با افزایش دادن سرعت متابولیسم بدن، فرآیند پیری به شدت کند می شود.

چگونگی مصرف کفیر برای تاثیر بیشتر در تناسب اندام و از بین بردن چربی های اضافه

وقتی صحبت از کفیر می شود، منظور ما کفیر طبیعی می باشد که حاصل از تخمیر شیر با قارچ زنده کفیر می باشد، برای دیدن طرز تهیه کفیر طبیعی، این لینک را مطالعه فرمائید. توجه نمائید که کفیر هائی که در بسته بندی های آماده در فروشگاه های مواد غذائی به فروش می رسند اصلا خواص کفیر طبیعی و خانگی را ندارند.

رژیم کفیر برای سلامتی و تناسب اندام

  1. برای تهیه کفیر از انواع شیر کم چرب استفاده نمائید، البته به هیچ عنوان از شیری که چربی آن صفر درصد باشد به علت داشتن ترکیبات سفید کننده، چه برای تهیه کفیر و یا نوشیدن استفاده ننمائید. ضمنا هر لیوان کفیرطبیعی کم چرب حدود 110 کالری انرژی دارد.
  2. کفیر را طوری تهیه نمائید که ترش باشد، برای دیدن طرز تهیه کفیر به صورت ترش یا شیرین، لطفا از اطلاعات این لینک، قسمت ریزه کاری های تهیه کفیر استفاده نمائید.
  3. برای بدست آوردن سلامتی و طول عمر بیشتر بهتر است کفیر را به طور کلی جایگزین ماست مصرفی نمائید. چون کفیر علاوه بر داشتن خواص ماست و شیر همانطور که گفته شده دارای خواص بیشتری نیز می باشد و با داشتن تنوع طعم بر اساس نوع تهیه آن می تواند به راحتی جایگزین ماست، سس سفید و حتی شیر مصرفی روزانه شما شود. می توانید کفیر را با انواع میوه مانند موز، هلو، انبه، توت فرنگی، انواع بری، آناناس یا طالبی در مخلوط کن کاملا ترکیب نمائید و برای صبحانه خود یک نوشیدنی خوشمزه تهیه کنید. از آنجائی که کفیرطبیعی یک نوشیدنی ارگانیک طبیعی و سالم می باشد و هیچ ضرر شناخته شده ای برای بدن انسان ندارد، منعی در مقدار مصرف آن برای هیچ گروه سنی وجود ندارد. برای دیدن طرز تهیه خوراکی های خوشمزه با کفیر حتما سری به این لینک نیز بزنید.
  4. خیلی مهم: قبل از خواب و دقیقا قبل از مسواک زدن یک لیوان و اگر طبعتان کشید دو لیوان کفیر طبیعی میل نمائید، با اینکار هم خواب راحت تری خواهید داشت، هم در خلال شب متابولیسم پایه خود را افزایش داده و چربی های بیشتری را مصرف خواهید نمود، توجه نمائید که ممکن است، در نیمه های شب؛ کمی دل ضعفه پیدا نمائید، اما به آن توجه ننمائید و برای خوردن غذا؛ خواب خود را بهم نزنید تا چربی های اضافه شما، هرشب کمتر و کمتر شود.
  5. اگر اراده کردید که سریع تر وزن خود را کاهش دهید، کلا و یا یک شب در میان، موسلی کفیر یا کفیراوکراشکا را جایگزین شام خود نمائید، یا شام سبکتری نسبت به قبل میل نمائید.
  6. برای تاثیر گذاری بیشتر در تناسب اندامتان، سعی کنید نسبت به قبل بیشتر تحرک داشته باشید. در صورت امکان بیشتر به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و یا حداقل روزی 30 دقیقه پیاده روی نمائید، یادتان باشد که چون با مصرف کفیر، متابولیسم بدن خود را تصحیح کرده اید، این تحرک ها تاثیر بیشتری خواهند داشت و نسبت به قبل از مصرف کفیر، چربی بیشتری با همان اندازه از تحرک خواهید سوزاند.

پنج توصیه بالا را برای حداقل یکماه رعایت نمائید تا تاثیر رژیم غذائی کفیر را پس از آن در سلامتی و تناسب اندام خود به صورت محسوسی مشاهده نمائید.

اگر در کنار رژیم غذائی کفیر که در بالا توضیح داده شد، استایل زندگی صحیح تری را انتخاب نمائید و مصرف مواد کمتر مفید برای بدن شامل مواد غذائی زیر را را به صورت مستقیم یا در قالب غذا تا جای ممکن کم نمائید:

  • روغن
  • شکر
  • نمک
  • گوشت قرمز
  • نان سفید (نان بدون سبوس مانند انواع نان فرانسوی و فانتزی)
  • چای (نوع متداول سیاه، به خصوص از نوع پررنگ آن)

و مصرف مواد زیان رسان به بدن به خصوص مواد غذائی زیر را به طور کلی کنار بگذارید:

  • مواد غذائی در بسته بندی با ماندگاری طولانی، مثل شیر با ماندگاری طولانی، مواد کنسروی و فرآوری شده شامل انواع کنسرو، آبمیوه های پاکتی و فروشگاهی و ...
  • سوسیس و کالباس و کلیه گوشت های فرآوری شده فروشگاهی مانند ناگت، همبرگر، کباب لقمه و ..
  • چیپس و پفک و اسنک های حجیم شده مانند چوب شور، تردیلا و ..
  • کلیه نوشابه های گازدار فروشگاهی به خصوص از نوع انرژی زا
  • شیرین کننده های مصنوعی (فرآورده های شیرینی رژیمی فروشگاهی)
  • کره های گیاهی (مارگارین) و روغن های جامد
  • غذاهای سرخ شده در روغن به خصوص در رستوران ها و فست فود ها که از یک روغن بارها استفاده می کنند.

و به جای آن ها از سبزیجات و میوه های تازه و چای سبز بیشتر استفاده نمائید و در کنار یک رژیم غذائی سالم، بیشتر تحرک داشته باشید و ورزش نمائید، مطمئنا سلامتی و تناسب اندام شما در مدتی کوتاه مثال زدنی خواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

قارچ کفیر تهران

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

قارچ کفیر، دوغ کفیر

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات