شرکت کیان سولار غرب(طراح،مجری و تأمین سیستمهای تولید انرژ...

آبگرمکن خورشیدی, برق خورشیدی, پمپ خورشیدی

بی صدا ترین توربین بادی جهان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اکو ویسپر که بی‌صداترین توربین بادی جهان لقب گرفته، می‌تواند نسبت به توربین‌های دیگر تا 30درصد انرژی بیشتری تولید کند، به پرندگان آسیبی نرساند و در برابر باد با سرعت 220 کیلومتربرساعت مقاومتکند

 استرالیا نصب اولین توربین‌های بادی را که به عنوان بی‌صداترین توربین‌های بادی جهان معرفی شده‌اند، آغاز کرده است. این توربین کوچک که Eco Whisperنام دارد، علی‌رغم اینکه نصف ارتفاع و قطر پره‌های توربین‌های بادی متداول را دارد، می تواند 20 کیلووات انرژی الکتریکی تولید کند. این توربین به صورت خودکار روی جهت وزش باد تنظیم خواهد شد.
به گزارش گیزمگ، بخش اعظم صدایی که هنگام چرخش توربین‌های سه‌تیغه متداول به گوش می‌رسد، نتیجه برخورد باد با لبه‌های هر تیغه است. همان‌طور که می‌بینید تیغه‌های این توربین جدید که شبیه به هواکش است، در میان دو حلقه محصور شده‌اند. در نتیجه صدای تولید شده به حداقل خواهد رسید و از نجوای آهسته‌ای که تنها از نزدیک شنیده می‌شود، بیشتر نخواهد شد.
مطابق اعلام شرکت ارائه راه کارهای انرژی تجدید پذیر استرالیا،(RESA) این توربین به شکلی طراحی شده که می‌تواند در شرایط گوناگون حدود 30درصد نسبت به نمونه‌های دیگر انرژی بیشتری تولید کند. انرژی تولید شده توسط این توربین در شرایط بهینه نزدیک به 45هزار کیلووات‌ساعت در سال خواهد بود.
این شرکت امیدوار است با نصب توربین‌های اکو ویسپر بیش از نیمی از نیاز مناطق شهری و روستایی به انرژی الکتریکی را تأمین کند. این توربین‌ها می‌توانند در فرودگاه‌ها، پارک‌ها، مناطق تجارتی و دانشگاه‌ها نصب شوند. مدیران این شرکت می‌گویند پس از نصب اولین سری توربین‌ها استقبال بسیارخوبی از اکو ویسپر شده است.

ارتفاع این توربین بی‌صدا از پایین‌ترین نقطه پایه آن تا بالاترین نقطه 21.1 متر و قطر توربین آن 6.5 متر است. می‌توان محل اتصال توربین به پایه را در شرایط آب‌و‌هوایی گوناگون یا هنگام وزش باد شدید تغییر داد. توربین اکو ویسپر می‌تواند در برابر جریان‌های باد با حداکثر سرعت 220 کیلومتربرساعت مقاومت کند.

توپی مرکزی و 30 تیغه این توربین از آلومینیوم ساخته شده و بخش مفصلی که تیغه را به پایه متصل می‌کند فولادی است. پایین‌ترین سرعت‌های باد می‌تواند اکو ویسپر را به حرکت درآورد و علاوه بر این شکل تیغه‌ها باعث می‌شود در مناطقی که تراکم پرندگان بالا است، احتمال زخمی شدن آنها به حداقل برسد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کیان سولار غرب(طراح،مجری و تأمین سیستمهای تولید انرژ...

کرج

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

آبگرمکن خورشیدی، برق خورشیدی، پمپ خورشیدی، ضد خورندگی منیزیومی، فیلتر تصفیه اب، شیر میکس، پروژکتورSMD، کنترلر دمای محیط، پمپ آب، محصولات ترافیکی خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات