ساختمان هوشمند کیانیک نمایندگی انحصاری محصولات هوشمند int...

هوشمندسازیKNXو , تاچ پنل هوشمند, نمایندگی هوشمند اشنایدر و سامسونگ

هوشمندسازی خانه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هوشمندسازی خانه

تجهیز ساختمان به مجموعه تجهیزاتی که به منظور افزایش کارایی و بهره وری و ایجاد محیطی مطبوع برای ساکنین آن طراحی و اجرا میگردند، هوشمند سازی ساختمان نامیده میشود. به طور کلی میتوان گفت که همه وسایل خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و توسط یک دستگاه مرکزی از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل میباشد.

در خانه های هوشمند از سیستمهای اختصاصی مانند  Z-Wave Zigbee ،KNX  و  Control4 استفاده میشود.

شما میتوانید از طریق وای فای و بلوتوث وسایل خانه را کنترل کنید. هر کدام از این سیستمها معایب و مزیتهای خود را دارند که با توجه به نیاز شما کاری را که میخواهید انجام دهید تنظیم میشوند.


مزایای یک خانه هوشمند:
خانه هوشمند شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.

افزون بر راحتی، خانه های هوشمند بهره وری از انرژی را نیز افزایش می دهند. برای مثال می توان به ترموستات هوشمند شرکت Nest اشاره نمود. این ترموستات از شما یاد می گیرد که خانه تان باید چقدر گرم یا سرد باشد و دما را به طور خودکار تنظیم می کند. همچنین وقتی در خانه نباشید این ترموستات به حالت «راه دور» رفته و با تنظیم دمای خانه، انرژی کمتری مصرف خواهد شد.

هوشمند سازی خانه یکی از وسایل هوشمندی که ممکن است شما بیشتر با آن آشنا باشید تلویزیون ها هوشمند است، این تلویزیون ها به اینترنت متصل شده و می توان با آن ها محتواهای گوناگون را مشاهده کرد. شما می توانید براحتی فیلم دانلود کنید، بازی انجام دهید یا چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساختمان هوشمند کیانیک نمایندگی انحصاری محصولات هوشمند int...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

هوشمندسازیKNXو ، تاچ پنل هوشمند، نمایندگی هوشمند اشنایدر و سامسونگ، نمایندگی انحصاری هوشمندINTERRA

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات