انستیتو مرکزی

کلاه گیس, کلاه گیس زنانه, کلاه گیس مردانه

رنگ کردن مو در دوران بارداری ممنوع

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 خرید سفارشی کلاه گیس زنانه و کلاه گیس مردانه فقط از موی طبیعی انسان برای خانم ها و آقایان
مطابق اندازه سر شما - بسیار بسیار طبیعی 
با 35 سال سابقه
قابل استفاده خانم ها و آقایانی که شیمی درمانی نموده اند و یا ریزش مو آلوپسی دارند و یا به هر دلیل کل موها یا بیشتر موهای سر آنها ریزش نموده است
قابل شستشو و حمام و نیز هر نوع آرایش و رنگ و مش کردن

انواع کلاه گیس زنانه و مردانه از موی طبیعی ما چنان طبیعی می باشند که به راحتی میتوانید ورزش و حمام نمائید
موهایتان را فرق باز کنید و موهایتان را رنگ و فر و مش نمائید و سشوار بکشید مدل مو گوناگون دهید و از هر نوع لوازم آرایش همچون واکس مو و ژل مو و حتی اتو مو نیز استفاده کنید
و معایب کلاه گیس های خارجی که از مواد پلاستیکی هستند و استفاده مداوم از انها برای بدن مضر است را ندارند کلاه گیس های خارجی ارزان و معمولا قیمت خرید و فروش کلاه گیس خارجی حدود 50 تا 100 هزار تومان میباشند و جلوه نازیبا و غیر طبیعی دارند قابل تهیه از لوازم آرایشی فروشیها هستند توانایی حالت دادن و سشوار کشیدن و رنگ و مش نمودن بعلت تهیه شدن از مواد پلاستیکی و پلیمر را ندارند و فوق العاده برای کسانی که بخصوص شیمی درمانی میکنند و موهایشان ریخته و یا در حال ریزش میباشند مضر است
اما کلاه گیس های زنانه و کلاه گیس های مردانه سفارشی ما فقط از موی طبیعی می باشند
بمناسبت سی و پنجمین سال تاسیس با 30 % تخفیف

هزینه و قیمت کلاه گیس های زنانه و مردانه سفارشی طبق قالب سر شما و از موهای طبیعی از800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان
برای هر مدل کلاه گیس مردانه و زنانه به هر اندازه بلندی
توجه کلاه گیس یا پستیش تنها برای کسانی که تمام مو یا بیشتر موی سر آنها دچار ریزش مو شده است و کاشت مو و ترمیم مو برای آنها قابل انجام نیست لازم و مفید است و بعلت سفارشی بودن کلاه گیس های ما طبق سر شما و اندازه و حالت دلخواه شما غیر قابل ارسال به شهرستانها می باشد و ما کلاه گیس زنانه و مردانه آماده برای ارسال به شهرستانها به هیچ وجه نداریم لطفا برای سفارش کلاه گیس زنانه و مردانه تنها به موسسه ما در تهران مراجعه نمایید و سفارش دهید 
آدرس دفتر مرکزی:تهران-خیابان طالقانی-نبش ایرانشهر-جنب بانک تجارت-ساختمان323-طبقه5-نزدیک متروی طالقانی و مترو فردوسی

88840872-88845766-88820817
شهرک غرب:88369620 -88369621

 

رنگ کردن مو در دوران بارداری ممنوع
دوران بارداری برای یک زن دوره شگفت انگیزی است؛ ماه هایی لبریز از حسی زیبا از جنس مادر شدن 
که با تردید و نگرانی های خاصی همراه است. این نگرانی ها حتی از زمان تصمیم گیری برای مادر شدننیز در وجود یک زن شکل می گیرد و با رشد موجودی تازه در درون بدن وی، بزرگ تر می شود.
یکی از اصلی ترین دغدغه ها در شروع بارداری، نگرانی از تغییراتی است که بارداری بر چهره ظاهری یک زن به جا می گذارد. بخصوص خانم هایی که در دهه سوم زندگی شان تصمیم به بارداری می گیرند، بیشتر نسبت به ظاهر شدن آثار ناشی از بارداری بر چهره خود حساسیت نشان می دهند.
اگر شما هم جزو آن دسته خانم هایی هستید که دلتان نمی خواهد طی دوران بارداری موهایتان سفید به نظر برسد، باید بدانید در ارتباط با رنگ کردن موها و تاثیرات منفی ناشی از مواد شیمیایی موجود در رنگ مو، نظرات علمی قطعی وجود ندارد.
چرا که درصد بسیار ناچیزی از مواد شیمیایی موجود در رنگ مو، در صورت تماس رنگ با کف سر وارد سیستم جریان خون می شود و می تواند از این طریق اثرات منفی بر جنین داشته باشد.
با تاکید بر ضرورت ساده زیستی خانم ها در دوران حساس بارداری و از آنجا که سیستم دفاعی بدن و ترشحات هورمونی طی دوران بارداری دستخوش تغییرات بسیاری می شود، احتمال بروز واکنش های آلرژی زا حتی نسبت به موادی که در گذشته حساسیت به آن وجود نداشته، مطرح است. بر این اساس بهتر است رنگ، های لایت، مش و فر کردن موها تا پایان دوره 9 ماهه بارداری و به طور قطع، طی سه ماهه ابتدایی این دوران صورت نگیرد.
آسیب پذیری جنین طی سه ماهه اول بارداری
بسیاری از متخصصان زنان و زایمان توصیه می کنند رنگ کردن موها تا سه ماهه دوم بارداری به تعویق افتاده شود، اما این پزشکان راهکار دیگری را نیز به خانم ها پیشنهاد می کنند و آن «های لایت کردن یا مش کردن» موهاست که در آنها رنگ مو با کف سر تماس مستقیم ندارد، بلکه ساقه موها از کلاهی بیرون آمده و رنگ می شود. همچنین با بهره گیری از این روش ها، موهای سفید کمتر خود را نشان می دهد.
اما با تاکید بر این که مواد شیمیایی موجود در رنگ مو حتی از ساقه موها نیز جذب می شود، نباید فراموش کنید پوست سر به آسانی مواد مختلف را جذب کرده و از خود عبور می دهد. بر این اساس امروزه تماس رنگ مو با کف سر حتی برای خانم هایی که باردار هم نیستند، به دلیل اثرات منفی ناشی از ترکیبات شیمیایی موجود در آننفی می شود.جالب است بدانید آزمایشهای انجام شده روی حیوانات نشان داده، مواد شیمیایی موجود در رنگ مو باعث نقص جنینی می شود، البته این مساله وقتی پیش می آید که دفعات استفاده از رنگ زیاد باشد و پوست سر، زیاد در معرض رنگ شیمیایی قرار بگیرد، اما این مطالعات روی انسان به نتیجه قطعی نرسیده است.
متخصص پوست و مو میگویند : تاکنون در محافل علمی دنیا پاسخ قطعی و روشنی به عوارض رنگ مو روی جنین داده نشده است. به همین دلیل برخی پزشکان رنگ کردن موها را حتی در ابتدای بارداری نیز نفی نمی کنند، اما از آنجا که در سه ماهه اول بارداری، تقسیمات اصلی سلولی و ایجاد شبکه های عصبی جنین شکل می گیرد، جذب هر نوع مادهو ترکیب شیمیایی می تواند اثرات بسیار مخربی بر جنین به جا گذارد. گرچه این آسیب پذیری طی 9 ماه بارداری به درجات کمتری نیز ادامه دارد و بهتر است تماس مادر با ترکیبات شیمیایی و آلرژی زا طی این دوران صورت نگیرد.
کسانی که زمینه آلرژیک دارند، آسیب پذیرترند
پس سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول های اولیه جنینی است و بیشترین آسیب پذیری برای جنین وجود دارد، باید از رنگ کردن مو خودداری شود و این کار را در صورت ضرورت به سه ماهه دوم یا سوم بارداری موکول کرد، اما مادرانی که زمینه های آلرژیک پوستی، تنفسی یا گوارشی دارند باید بیش از دیگران، نسبتبه انجام کارهای آرایشی و زیبایی پرخطر حساس باشند.
ما دقیقا نمی توانیم پیش بینی کنیم که در بدن یک زن باردار چه واکنش های هورمونی و آلرژی ممکن است رخ بدهد، برای همین واکنش های جدید و شدید در این دوران غیرمحتمل نخواهد بود. آن هم در شرایطی که یک زن باردار قادر به گرفتن هر نوع درمان دارویی نیز نیست. در چنین شرایطی بهتر است یک خانم باردار خود را با ریسک بروزآلرژی های جدید روبه رو نکند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انستیتو مرکزی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

کلاه گیس، کلاه گیس زنانه، کلاه گیس مردانه، کلاه گیس طبیعی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات