شرکت مهندسین مشاور و اجرای لواسانی

مشارکت - بازسازی, تهیه نقشه جواز تا پایان کار, طراحی داخلی و نما

طراحی ، تولید و اجرای ساختمان های پیش ساخته LSF

شرکت مهندسین مشاور و اجرای لواسانی در صنعتی ساختن ساختمانها پیشقدم بوده این حرکت به سوی صنعتی شدن به پیشرفت هم زمان تمام صنایع نیاز دارد در این میان صنعت ساختمان بعنوان یک صنعت کهن که هر سال مبالغ هنگفتی از سرمایه های ملی در آن هزینه می شود و در تجربه جهانی نشان داده است در زمانهایی که نیاز به ساخت تعداد زیادی ساختمان و مسکن وجود دارد.

توضیحات خدمت

طراحی و تولید ساختمان های پیش ساخته

 

شرکت مهندسین مشاور و اجرای لواسانی در صنعتی ساختن ساختمانها پیشقدم بوده این حرکت به سوی صنعتی شدن به پیشرفت هم زمان تمام صنایع نیاز دارد در این میان صنعت ساختمان بعنوان یک صنعت کهن که هر سال مبالغ هنگفتی از سرمایه های ملی در آن هزینه می شود و در تجربه جهانی نشان داده است در زمانهایی که نیاز به ساخت تعداد زیادی ساختمان و مسکن وجود دارد. تنها انبوه سازی به شیوه های صنعتی با هدف گذاری برنامه ریزی مدیریت و رشد هماهنگ صنایع وابسته میسر است . صنعتی شدن فرآیندی نسبتاً زمان بر است که نیاز به تفکر مهندسی فرهنگی دراز مدت دارد و سیاستی است که همه باید برای گسترش آن همواره تلاش کنند.

امروزه سبک سازی یکی از مفاهیم کاربردی در زمینه ایمنی در زمان وقوع زلزله به شمار می رود . اصلی ترین هدف سبک سازی در ساختمان ها، کاهش نیروی وارده به ساختمان در هنگام وقوع زلزله است. برای رسیدن به این هدف باید سبک سازی هم در عناصر سازه ای و هم در عناصر غیر سازه ای یک ساختمان لحاظ شود. در اکثر ساختمان ها در ایران ، وزن عناصر غیر سازه ای از وزن عناصر سازه ای بیشتر می باشد . بنابراین برای سبک سازی توجه به اجزای غیر سازه ای یک ساختمان که معمولا قسمت بیشتری از وزن یک بنا را تشکیل می دهند، مهم تر از بخش اجزا سازه ای می باشد. با توجه به ضرورت و راهکارهای کاهش وزن ساختمان، ملاحظاتی جهت طرح و ساخت قاب سبک فولادی (LSF) با استفاده از مصالح سازه ای سبک ارائه شده است. که توجه به آنها می توان گام بلندی در جهت حفظ و بهره وری منابع ، مواد ، انرژی وحفظ سرمایه ها وثروت ملی و جلوگیری از تلف شدن انرژی برداشت.

 

LSF چیست

سیستم ساخت قاب سبک فولادی Lightweight Steel Framing که به اختصار LSF می نامند، یک سیستم ساختمانی است، که برای اجرای ساختمان های عمدتاً کوتاه مرتبه و میان مرتبه (حداکثر تا ۵ طبقه) استفاده می شود و از سیستم های مورد تایید مهندسان عمران در کشورهای توسعه یافته و مدرن می باشد. این سیستم که شباهت زیادی به روش های ساخت ساختمان های چوبی دارد، بر اساس کاربرد اجزایی به نام استاد (Stud) یا وادار و تراک (Track) یا رانر شکل گرفته است و از ترکیب نیمرخ های فولادی گالوانیزه سرد نورد شده، ساختار اصلی ساختمان برپا می شود . مقاطع مورد استفاده در این سیستم U,C و Z است، که معمولاً با اتصالات سرد به یکدیگر متصل می شوند. هر دیوار از تعدادی اجزای عمومی C شکل (استاد) به فواصل ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر، که در بالا و پایین به اجزای افقی ناودانی U یا C شکل (تراک یا رانر) متصل شده اند، تشکیل می شود. در صورتی که از مقاطع C شکل به عنوان تراک (رانر) استفاده شود، لازم است برش هایی در محل نصب استاد انجام گیرد. مابین پانل پیش ساخته LSF و بتن سبک از پرلیت پر می شود.

شرکت مهندسین مشاور و اجرای لواسانی با سیستم سازه ای فولادی سبک (LSF) از طراحی و تولید ، اجرای  در انواع ساخت و سازها مانند ویلاها، خانه های ویلایی تک خانه وار و چندخانوار ، ساختمانهای مسکونی و اداری یک، دو و سه طبقه الی پنج طبقه، هتل ها و هتل آپارتمانها، ساختمانهای مدارس و دانشگاهی، رستورانها  با در اختیار داشتن مهندسین مجرب و با تجربه در این سیستم سازه ای انواع ساخت و ساز ها را انجام می دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسین مشاور و اجرای لواسانی

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

مشارکت - بازسازی، تهیه نقشه جواز تا پایان کار، طراحی داخلی و نما، طراحی و تولید ساختمان های پیش ساخته، کارخانه تولید ساختمانی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات