مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مبل تی وی ( TV )

مبل های جلو تلویزیونی، ویژه ی چیدمان در جلوی تلویزیون است که به صورت مبل های تکی، کاناپه و مدل های فانتزی متنوع، به شکل های گوناگون گرد و دایره ای و یا U شکل و ... موجود است. 

مبل جلو تلویزیونی یا به عبارت ساده تر مبل تی وی ( TV ) تفاوت های عمده ای با مبل های راحتی ساده دارد. مبل تی وی با توجه به ضرورت این مهم که برای نشیمن در جلوی تلویزیون طراحی می شود. و این امر نشستن های طولانی را به همراه دارد، شرایط ویژه ای را در طراحی و تولید خود ملزم می شود. که مهم ترین آن ها منطبق بودن بر اصول ارگونومی (سازگار با بدن) است. همین طور به دلیل نوع نشستن روی این مبل ها که با لمیدن همراه است، فوم مورد استفاده در آن از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین بالشتک ها در مبل تلویزیون به صورت یک تکه و رویه ها بدون درز است. که در پایداری و دوام مبل تاثیرگزار است. 

با نشستن روی مبل های TV  هرگز از دور هم نشینی و تماشای تلویزیون در کنار اعضای خانواده خسته نخواهید شد. چرا که شرایط ایده آل توام با آرامشی بوجود خواهد آورد و با ویژگی های منحصر به فرد خود هیچ فشاری بر عضله ها و سیستم بدنی شما وارد نمی کند که برای شما آزاردهنده باشد. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 20 ساعت پیش