مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

بهترین و مناسب ترین پارچه برای رویه مبل چیست؟

حساس ترین قسمت هر مبلمان رویه آن است چرا که هنگام استفاده در تماس مستقیم قرار دارد و هر چه قدر هم که مبلمان بدنه و اسکلت محکمی داشته باشد اما رویه مناسبی نداشته باشد عمر آن به زودی به سر می آید یا مجبور خواهید شد رویه مبل خود را تعویض و تعمیر کنید. 

جنس رویه مبلمان جدای از چینی، ترکی یا ایرانی بودن که هر کدام کیفیت خود را دارند، مورد بحث ما نیست. بلکه منطور انتخاب پارچه مناسب از هر قسم است. پارچه مناسب برای رویه مبل نباید به اصطلاح کش بیاید، پرز دار باشد و به مرور زمان پرزها ریخته شود. پارچه رویه مبل به دلیل تماس دائمی بدن و حالت ساییدگی که با آن مواجه است باید دارای تراکم مناسبی باشد. 

در نظر داشته باشید که رویه مبل باید با سبک و مدل مبلمان نیز تناسب داشته باشد. به عبارت دیگر جنس پارچه ای که برای مبل ال استفاده می شود و یا مبل ریلکسی و ... قطعا یکی نخواهد بود. و حتما برای اطلاع بیشتر در این موارد هنگام خرید مبلمان از فروشنده ها اطلاعات کافی بگیرید. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش