مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مبل های توانبخشی - اصلاحی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا از آن گروه انسان هایی هستید که به استیل و ساختار بدنی خود اهمیت می دهید و نسبت به تغییر وضعیت های مثبت و مفید بدن مشتاقید؟ پس خواندن این مطلب را هرگز از دست ندهید. چرا که علاوه بر شناسایی و معرفی انواع ناهنجاری های اسکلتی - عضلانی بدن، به تفکیک و جداگانه، راه حلی مفید برای بر طرف نمودن و اصلاح آن ارائه خواهد داد. 

اما قبل از هر چیز لازم می دانیم به بیان اهمیت اصلاح ناهنجاری های بدن بپردازیم. اصلاح ناهنجاری های بدن به منظور رفع ضعف های جسمانی و عضلانی و ارگانیکی و از همه مهم تر هماهنگی اعضای بدن است. و توجه به آن از هر نظر که بنگرید یک ضرورت پنهان است. مخصوصا در میان کودکان و نوجوانان که در سنین رشد هستند. و اصلاح ناهنجاری ها با سرعت و قطعیت بیشتری صورت می گیرد. پس لازم است که ابتدا به شناسایی این ناهنجاری ها پرداخت و سپس در جهت رفع و اصلاح آن اقدام نمود. توجه داشته باشید که شناسایی این ناهنجاری ها در کودکان و نوجوانان شاید توسط والدین صورت نگیرد و این اتفاق بواسطه معلمین ورزش و از سوی مدارس اتفاق بیفتد. ذکر این نکته به جهت نشان دادن اهمیت آن و مورد توجه قرارگیری آن از سوی مدرسه است. و کاش این همکاری از طرف مدارس صورت گیرد. در ادامه امید داریم با خواندن این مقاله بتوانیم در شناسایی و معرفی انواع ناهنجاری های بدن موفق باشیم تا از سوی شما عزیزان، علاوه بر درمان و اصلاح، نسبت به پیشگیری اقدامات لازم صورت گیرد. 

علت ایجاد ناهنجاری های اسکلتی - عضلانی چیست؟ 

یکی از علل اصلی ایجاد ناهنجاری ها به صورت عام و غیر مادرزادی، عموما به خاطر وضعیت قرارگیری نامناسب خصوصا در سنین رشد است. و حالت قرارگیری در وضعیت نشسته به این دلیل که مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد تاثیرگذارتر خواهد بود. و تعامل ارگانیک بدن با نشیمنگاه مناسب بهترین و مناسب ترین راه حل پیشنهادی است. چرا که علاوه بر پیشگیری از بروز انواع ناهنجاری ها نسیت به رفع و اصلاح نقص های مادرزادی هم موثر خواهد بود. این نکته را ازیاد نبریم که اغلب ناهنجاری ها به صورت اکتسابی بوده و خود ما با عدم توجه به وضعیت جسمانی مان عامل بوجود آورنده ی آن هستیم. اما همانطور که این ناهنجاری ها به راحتی نشستن ها و قرارگیری در وضعیت های نادرست ایجاد شده اند قابل رفع و درمان خواهند بود. 

ایجاد ناهنجاری ها به صورت مادرزادی، از علل دیگر است. اسکلت بدن انسان با تمام قوت و استحکامش هم مانند خمیری است که به راحتی شکل جدید می گیرد بویژه در سنین رشد و کودکی، پس تمامی راه حل ها و راهکارهای موجود رفع ناهنجاری ها، چه به صورت مادرزادی باشد چه اکتسابی به طور کلی یکسان خواهد بود. 

آنچه تا کنون در پی بررسی ها و روند اصلاحی ناهنجاری های مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی بدن مطرح شد حاکی از این امر بود که به جهت پیشگیری و درمان، بهترین راهمار تغییر وضعیت بدن در حالت نشستن است. حفظ وضعیت مناسب نشستن ما را ملزم به استفاده از نشیمنگاه مناسب می کند. نشیمنگاهی که درست مطابق و سازگار با بدن باشد و حالت طبیعی بدن را حمایت کند و عملکرد و ساختار وضعیت بدن در مسیر اصلاحی درست، رشد یابد و تغییر کند. 

در ادامه ضمن معرفی محصولی ارزشمند تحت عنوان مبل های تانبخشی - اصلاحی، که طراحی و ساخته شده توسط شرکت مبلمان لیزی بوی است پرداخته و اصلاح و رفع انواع ناهنجاری های اسکلتی - عضلانی را از زاویه کاربرد این محصول بررسی خواهیم کرد. 

گودی کمر(هایپرلوردوزیس) و قوس کمر و اصلاح آن 

گودی و قوس کمر، کیفوز یا پشت گرد یک اختلال ستون فقرات است که باعث ایجاد پشت برآمده می شود. و به دلیل تغییر شکلی که در اندام ایجاد می کند بسیار ناخوشایند و موجب بدشکلی بدن است. درمان، اصلاح و پیشگیری این ناهنجاری بواسطه مبل های توانبخشی - اصلاحی به این صورت خواهد بود که انحنای طبیعی ستون فقرات بوسیله ی تکیه گاه مناسب، مانع از افزایش بیش از حد قوز پشت ودر ناحیه کمری مانع از افزایش گودی کمر می شود. 

حفظ وضعیت طبیعی مهره ها

با ایجاد قوس های مناسب در قسمت تکیه گاه مبلمان، قوس های طبیعی ستون فقرات را حفظ نموده و در نگهداری قامت و حفظ نخاع به ستون فقرات ما کمک خواهد کرد. 

سرکج و اصلا آن

این ناهنجاری که به صورت انحراف طرفی مهره های گردنی بروز پیدا می کند. و در ظاهر با کج شدن سر مشخص می شود. بواسطه ی مبل های اصلاحی و قرارگیری گردن در شکل صحیح قابل پیشگیری و اصلاح است. 

سر به جلو و اصلاح آن

سر و مهره های گردنی جلو آمده و فشار زیادی روی مفاصل گردن و فک و ... ایجاد می کند. به کمک مبل های اصلاحی - توانبخشی از شدت این فشار کاسته شده و گردن مجبور به قرارگیری در وضعیت صحیح خواهد شد. 

همین طور به فرد دچار این عارضه کمک می کند تا سر به سمت بالا و عقب کشیده شود و بالطبع عضلات پشت گردن به مرور زمان کشیده شود. و گودی گردن کم شده و اصلاح گردد.

شانه افتاده و اصلاح آن

افتادگی های شانه به صورت یک طرفه یا دو طرفه ایجاد می شود. حالت ریلکسی مبل های اصلاحی به کمک شخص می آید تا مانع ایجاد فشارهای وارد آمده به این قسمت و افتادگی بیشتر شود. 

پشت تابدار و اصلاح آن

جابه جایی لگن به سمت جلو و سینه به سمت عقب باعث ایجاد پشت تابدار می شود. که مبل هاب اصلاحی مانع پیشرفت این ناهنجاری و در درازمدت منجر به اصلاح تا حد زیادی خواهد شد و خصوصا اگر فرد در مراحل رشد باشد. 

پشت کج(اسکولیوز) و اصلاح آن

انحراف طرفی ستون مهره هاست که یکی از کاربردهای اصلی مبل های اصلاحی - توانبخشی، حفظ طبیعی و اصلاح ستون مهره هاست. 

ناهنجاری های زانو و اصلاح آن(زانو پرانتزی و ضربدری و پای چرخیده به داخل یا خارج)

به کمک مبل های اصلاحی از نوعی که دارای نگهدارنده زانوان است به حفظ و اصلاح ناهنجاری های مربوطه کمک خواهد شد. به این صورت که زانوها همسطح مفصل لگن قرار گرفته و به شما کمک می کند تا صاف نشسته و از خم شدن جلوگیری می کند. 

قلنج عضلانی، اسپاسم و درمان آن 

قلنج عضلانی به انقباض دردناک ناگهانی اطلاق می شود. که تنها درمان فوری آن ماساژی مداوم و آرام است تا درد عضله آرام گیرد. و از آنجا که اغلب اوقات شب هنگام رخ داده و با درد فراوانی همراه است این توانایی از شخص صلب خواهد شد. مبل هاب توانبخشی اصلاحی همراه با مکانیزم ماساژ مناسب برای افرادی است که دچار اسپاسم های شدید و دائمی هستند. 

به طور کلی مبل های اصلاحی - توانبخشی به منظور اهدافی که در ذیل بیان می شود طراحی و تولید شده است: 

  • اصلاح نحوه ی نشستن 
  • تقویت عضلات شکم، باسن و کمر
  • از بین رفتن قوز
  • لاغری موضعی پهلوها
  • فرم دهی مناسب به ستون فقرات
  • جلوگیری از خمیدگی شانه ها
  • به کارگیری تمامی مکانیزم ها جهت رفع ضعف ها و ناهنجاری های جسمی، عضلانی و ارگانیکی و ایجاد هماهنگی میان آن ها
  • تامین تندرستی و سلامتی بدن و حفظ کارکردهای طبیعی بدن و تعامل ارگانیک بدن با وضعیت قرارگیری ونشستن
  • پیشگیری، توانبخشی، در پی بروز ناهنجاری ها و رسیدن به وضعیت مناسب بدن
  • توجه به وضعیت و نحوه قرارگیری بدن در تمام سطوح اسکلتی بدن

اغلب افراد با عدم آگاهی از نحوه ی صحیح نشستن و وارد آوردن فشار بر نواحی مختلف اسکلتی بدن به پیری و تخریب زودرس بدن خود کمک می کنند. و همه ی این مسائل تنها با استفاده از یک مبلمان مناسب قابل رفع و پیشگیری خواهند بود. و مبل های اصلاحی - توانبخشی شرکت لیزی بوی نیز بدین منظور طراحی شده تا در کنار شما و در حفظ ساختار اسکلتی بدنتان با شما همراه باشد.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 17 ساعت پیش