مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مدل های مبل راحتی 96 / صادرات و واردات مبل در ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این مقاله برآنیم تا مدل های مبل طراحی شده شرکت های داخلی و خارجی را برای سال جدید میلادی 2017 و همچنین نوروز 96 مورد بررسی قرار دهیم. 

وضعیت متغیر بازار مبلمان ایران در زمینه ی صادرات و واردات در دهه ی اخیر تاثیر مستقیمی بر طرح و مدل مبل در بازار مبل ایران داشته و دارد. و بر طبق آمارهای موجود میزان واردات مبل خصوصا از کشور ترکیه به دلیل محبوبیت و جا افتادن در اذهان مردم به عنوان مبلی ایده آل، مبالغ خیلی بالاتری نسبت میزان تولید مبل داخلی به خود اختصاص داده است. با توجه به هدف شورای ملی مبلمان، تولید مبل با کیفیت رقابتی در کشور باید صورت گیرد و واردات در خدمت تولید مبل داخلی قرار گیرد. 

واردات به معنای الگو قرار دادن استانداردها و کیفیت برتر نه به معنای واردات کالا. در حال حاضر صادرات مبل ایران به چند کشور محدود همسایه نباید در همین مقطع ثابت بماند. و از آنجا که ایران کشوری است با نیروی کار ارزان و فراوان به سادگی این هدف محقق شدنی است. در صورتی که حمایت های لازمه از سوی مردم نسبت به خرید مبل ایرانی و همچنین افزایش کیفیت با توجه به استانداردهای جهانی از سوی تولیدکنندگان مبل ایران صورت بگیرد. اما همان طور که مطرح شد مهم ترین اصل بالا بردن کیفیت و تنوع در طراحی است تا بتواند به راحتی جایگزین مبل های وارداتی گردد. طی بررسی های صورت گرفته سال جدید شروع نشده شرکت های بزرگ مبل سازی ایران همچون شرکت مبل لیزی بوی دست به کار شده تا این مهم را تحقق بخشند و بازار مبل ایران را دستخوش تغییرات مثبت نمایند. و با امید برداشته شدن تحریم ها پیش بینی می شود تا بازارهای بسیاری برای صادرات مبل از ایران وجود داشته باشد. و سیر نزولی صادرات مبل ایران در سال جدید 96 وضعیت بهتری پیدا کند. بنابراین سال جدید با افزایش کیفیت و توانایی تولیدکنندگان مبل ایران از هر دو جهت طراحی مدل ها و جنس به کار رفته دوره ی طلایی بازار مبل ایران خواهد شد. 

شرکت مبلمان لیزی بوی در راستای تحقق این هدف در پی جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود قدم های استواری برداشته و تمام سعی خود را برای کسب اعتماد و رضایت مشتریان خواهد نمود. اما این امر هم راستا با حمایت مردم پیش خواهد رفت در حالی که تبلیغات دروغین و گسترده کشورهای خارجی مردم را از تولیدات داخلی دلسرد و بی اعتماد نکند. و این زمانی امکان پذیر است که مردم ما با هوشیاری کامل خود نسبت به تبلیغات سایر کشورها اقدام به خرید نمایند. این در حالیست که مردم حاضرند مبلمانی ترک و خارجی با چند برابر قیمت را خریداری کنند در حالی که اغلب موارد مبل ایرانی با برندی خارجی را خریداری کرده و بسیار راضی و خشنود هستند. پس در وهله ی اول جلب اعتماد مشتریان است که مورد توجه قرار گرفته است. و این امر ادامه پیدا می کند تا زمانی که ایران به عنوان بزرگ ترین صادرکننده مبل در عرصه ی جهانی مطرح شود. و این مهم کاملا امکان پذیر است چرا که ایران دارای این توان از لحاظ بهره گیری از نیروی کار ماهر و نیمه ماهر بوده و هچنین ذوق و سلیقه ی ایرانیان در طراحی شناخته شده و بر کسی پوشیده نیست. و امید داریم بازار مبل ایران با از دست دادن توجیه اقتصادی واردات مبل، در سال جدید، 90 درصد تولید داخلی را شامل شود. تبلیغات گسترده کشور ترکیه برای برندسازی مبل توانسته به آنان در این زمینه کمک کند، برندسازی نیز یکی دیگر از اهداف شرکت لیزی بوی بوده تا بتواند جایگزین تولیدات بی کیفیت گردد. و این در حالی است که تولیدات شرکت لیزی بوی دارای استانداردهای جهانی و اروپایی بوده و همگی مشتریان داخلی و خارجی همسایه نهایت رضایت را از تولیدات شرکت لیزی بوی داشته و دارند. 

چرا که مبلمان لیزی بوی مرغوب ترین مواد اولیه، پارچه و چوب و ... را مورد استفاده قرار داده و همچنین از جدیدترین طرح و مدل های روز بهره می برد. مساله مهم دیگر دست ساز بودن مبل ایرانی است آن هم به دست توانای هنر ایرانی. و این در حالی است که حتی بزرگ ترین تولیدکنندگان مبل جهان هم تولیدات خود را به صورت صنعتی تهیه می کنند. نقطه قوت دیگر صنعت مبل سازی ایران در سال جدید همین طور در شرکت لیزی بوی به کارگیری نیروی متخصص و ماهر جهت طراحی حرفه ای مبل به جای گپی برداری است. و جالب اینجاست اگر بدانید که اغلب تولیدکنندگان مبل ترکیه از پارچه های با کیفیت یزدی کشور خودمان استفاده می کنند. بی آن که نامی از کشور ایران به میان آید.

با توجه به مختصر موارد مطرح شده از وضعیت بازار مبل ایران، خرید مبل ایرانی خوب و با مدل های روز و با کیفیت برای شروع سال 96 می تواند بهترین پیشنهاد باشد. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 ساعت پیش