مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مبل سالمندان لیزی بوی

اگر در دوران سالمندی قرار دارید و به دنبال تجربه حس آرامش و راحتی به معنای واقعی در این دوره هستید استفاده از مبل سالمندان لیزی بوی را از دست ندهید. مبل سالمندان لیزی بوی دامنه وسیعی از فعالیت های شما سالمندان عزیز را در دوران سالمندی پوشش می دهد. مبل های سالمندان در اندازه های متنوع کوچک و استاندارد و بزرگ متناسب با سایز بدنی سالمند قابل سفارش است. در حالیکه مطابق با ارگونومی بوده و کاملا سازگار با بدن شخص سالمند است. این ویژگی بدن را در بهترین و درست ترین وضعیت قرار می دهد. و نمی گذارد شخص سالمند قوز کرده و ... بنشیند. یا فشاری به ستون فقرات و ساختار بدن وارد آید. و بدین واسطه بدن را از شر دردهای اسکلتی عضلانی که در دوران سالمندی بروز بیشتری دارد، نجات می دهد. 

مبل سالمندان دو موتوره علاوه بر حالت ریلکسی، راک و گردان و ماساژور و گرمکن و ... با موتوری مجزا به شخص سالمند کمک می کند تا به راحتی عمل نشست و برخاست را انجام دهد. تنظیم تکیه گاه مبل، پشت سری و قسمت نشیمنگاه همگی برقی بوده و با لمس کلید مربوطه که تصویر هر حرکت بر روی آن وجود دارد به راحتی قابل انجام است. به گونه ای که حتی سالمند بدون سواد یا کم بینا هم قادر به استفاده از آن خواهد بود. 

بالشتک های مورد استفاده در مبلمان سالمندان از فوم های فیبر دار و نانو و ... بوده که مانع تعریق یا بروز زخم بستر می شود و هوا به خوبی رد و بدل خواهد شد. همین طور موقعیت خواب و استراحت مطلوبی برای فرد سالمند ایجاد می کند. مبلمان سالمندان علاوه بر سالمندان مناسب برای تمام مبتلایان به التهاب مفاصل، روماتیسم، MS، و تمامی کسانی که مشکلات و محدودیت های حرکتی دارند قابل استفاده است. 

مبل سالمندان لیزی بوی دارای سیستم ایمنی استانداری مطابق با استاندارهای جهانی است. 

مصرف برق مبل های سالمندان لیزی بوی بسیار کم است. برای تغییر وضعیت در مبل های سالمندان اصلا نیازی به بلند شدن از روی مبل نیست. و به راحتی می توان در همان حالت نشسته به حالت ریلکسی، خوابیده، راک و گردان درآیید. 

در انتخاب رنگ و جنس پارچه مبل های سالمندان لیزی بوی هم محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید از خیل وسیع و متنوع پارچه های شرکت انتخاب نمایید و مبل مورد علاقه خود را با هر رنگ و جنسی که می خواهیدتحویل بگیرید. و این مساله به شما کمک می کند تا مبلمانی مناسب با دکوراسیون یا مطابق با رویه مبلمان دیگر خود در منزل داشته باشید. به گونه ای که در ظاهر یک مبل قابل نشیمن برای همه افراد منزل داشته باشید. 

شرکت لیزی بوی این افنخار را نصیب خود کرده تا از بالاترین استانداردها جهانی در طراحی، ساخت و تولید مبلمان و محصولات خود داشته باشد. به گونه ای که به عنوان یک تولیدکننده برجسته در تجارت مبلمان و خدمات دهی به مشتری شناخته شده است. و تا کنون توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را چه در خریدهای حضوری و چه در خریدهای آنلاین اینترنتی کسب نماید. و حس خوشایند شما در زمان تحویل مبلمان مورد نظر خود را شاهد باشد. و این امر به دلیل استاندارهای جهانی است که از مرحله طراحی تا دوخت و ... لحاظ شده است. و اگر قصد خرید مبلمان سالمندان را دارید، در این زمینه بازدید ازمبلمان سالمندان لیزی بوی و ملاقات و مشاوره با کارشناسان و متخصصان ما در شرکت لیزی بوی کار شما را برای انتخاب نوع مکانیزم و ... آسان می نماید و نیاز به صرف وقت و زمان زیادی برای گشت و گذار در فروشگاه ها هم وجود نخواهد داشت. 

سالمند عزیز با مبل سالمندان لیزی بوی سلامتی و راحتی را همزمان تجربه کنید

در ادامه مختصرا ویژگی های مبل سالمندان لیزی بوی را مشاهده خواهید نمود. 

مبل های ویژه سالمندان، تسکین دهنده دردهای اسکلتی عضلانی طراحی شده توسط مهندسین شرکت لیزی بوی، امکان راحت تر بلندشدن و ایستادن را برای افراد فراهم می کند. مهم ترین ویژگی مبل های سالمندان طبی بودن و ارگونومی (سازگاری با بدن) آن است. که ضامن حفظ سلامتی عزیزان شماست. 

از جمله توانایی ها و امکاناتی که مبل نگه داری از سالمندان، برای سالمند شما ایجاد می کند: 

  • توانایی نشست و برخاست بدون کمک سایرین (امکان نصب مکانیزم برقی سالمندان با لیفت آپ که به سالمند امکان نشست و برخاست راحت و بدون کمک دیگران را می دهد) 
  • چرخش 360 درجه مبلمان و بالا بردن افزایش دسترسی سالمند 
  • یاد آوری زمان مصرف دارو که نیاز سالمند به سایرین را کاهش می دهد
  • یخچال مبلی برای نگه داری دارو و نوشیدنی و سایر ملزومات او که همیشه در دسترس سالمند باشد
  • قابلیت تبدیل به تخت خواب
  • کمک به تسکین دردهای ناشی از التهاب مفاصل، بیماران ms، تسکین دردهای روماتیسم، و تمام افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند

حالت ریلکسی مخصوص استراحت های دائمی و کوتاه مدت سالمندان 

حالت گهواره ای راک مبلمان برای ایجاد حس خوشایند و دلپذیر

سیستم ماسازور قابل تنظیم تسکین دهنده ی دردهای عضلانی اسکلتی سالمند

مکانیزم گرم کننده تمام اعضای بدن 

و ... 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش