مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مبل استراحت و تجدید قوای مدیران

زمانی که مدیریت و کسب و کاری را بر عهده دارید و مسئولیت های بزرکی بر دوش دارید و یا حتی مدیریتی محدود دارید، ذهن و شم سما نیازمند مراقبت هایی ویژه پست شما خواهد بود. چرا که خستگی جسم و ذهن شما برابر خواهد بود با کاهش کارایی و توان شما در انجام مسئولیت های مدیریتی تان و کمی استراحت و آزادسازی ذهن می تواند به شما کمک کند تا دوباره توانی نو به دست آورید. به واقع با توجه به پست های مدیریتی، شما زمان کافی برای استراحت های طولانی مدت نخواهید داشت تا به قدر کفایت خستگی در کنید. اما می توانید با یک استراحت اصولی و تکنیمی از خستگی های ضمن کار خود رهایی یابید. 

این استراحت اصولی و تکنیکی بواسطه مبل های ریلکسی تولید شده توسط شرکت مبلمان برقی و هوشمند لیزی بوی تحقق بخشیده خواهد شد. تا مانع افت و عدم کارایی شما در زمان کار شود. 

مبل های استراحت و تجدید قای مدیران هم خستگی های ذهنی و هم خستگی های جسمی و فیزیکی شما را رفع خواهد کرد. 

چرا که رفع خستگی فیزیکی تنها کافی نیست و تا زمانی که ذهن شما به آرامش نرسد رفع خستگی جسمی کاربردی نخواهد داشت. 

به کمک مبل استراحت و تجدید قوای مدیران در تمام زمان کاری دیگر حس بی حالی، خمودگی و استرس نخواهید داشت. 

مبل های ریلکسی ویژه ی مدیران با مکانیزم های متنوع خود سلامتی شما را تضمین می کند. علی الخصوص مدیرانی که دارای بیماری های قلبی عروقی، بیماری های مزمن و از این قبیل هستند و نیاز به مراقبت های ویژه تری دارند این مبلمان کارایی بالاتری خواهد داشت. 

مبل های استراحت مدیران لیزی بوی فضای استراحت قابل دسترس و همیشگی را در اختیار شما قرار می دهد تا بواسطه آن قادر به انجام تمام مسئولیت های محوله خود بدون کسر وقت و افزایش فشار کار بر خود

ف باشید. و برای اداره کسب و کارتان مشکلی ایجاد نگردد. 

ایجاد حفظ آرامش و افزایش تمرکز به کمک مبل های ریلکسی استراحت مدیران تاثیری مستمر بر تصمیم گیری های مهم شما خواهد داشت. 

همچنین با کنترل عوامل استرس زا، باعث افزایش کنترل احساس شما خواهد شد و برخورد شما با ارباب رجوع و کارمندان و دوستان را کنترل شده و معقول می نماید. با آرامشی که توسط مبل های مدیریتی کسب می کنید مانع بروز و ایجاد عصبانیت های مقطعی می شود. 

به کمک مکانیزم های فوق العاده مبل های مدیریتی علوه بر افزایش تمرکز، جریان خون رسانی به مغز افزایش یافته و علاوه بر جلوگیری از سکته های مغزی سبب بهبود خلق و خو، حافظه و خلاقیت شما خواهد شد. 

همچنین تاب و تحمل شما را در پذیرش شکست های کاری تحت تاثیر خود قرار می دهد و به شما کمک می کند تا آرامش خود را حفظ کنید. 

فراموش نکتید که حفظ و ارتقای مهم ترین دارایی شما تنها کار و پست شما نیست. بلکه مهم ترین دارایی شما در ابتدا شخص خودتان هستید. پس از این فرصت استفاده نموده و با کمک مبل های ویژه ی مدیران بدنتان را به لحاظ فیزیکی، عاطفی، ذهنی و روحی حفظ و کنترل نمایید. مدتی از زمان کاری را در حالت ریلکسی مبل های استراحت مدیران بگذرانید و ذهن خود را برای ادامه فعالیت ها آماده نگه دارید. صرف زمان اندک بدون ترک محل با مبل های استراحت و تجدید قوای مدیران به سادگی امکان پذیر است. 

و حتی در صورت داشتن زمان کافی برای یک چرت کوتاه مدت به کمک مبل های مدیریتی امکان پذیر است چرا که به سادگی و با لمس یک کلید شما یک مبل تختشو راحت خواهید داشت که در پشت میز کار شما در فضایی محدود قابل باز شدن است و حتی لازم نیست جایی برای آن باز کنید. این خواب کوتاه به شما کمک می کند تا حافظه مغزی یکپارچه ای داشته باشید. 

به علاوه تمام مکانیزم ها حالت ارگونومی و سازگار با بدن مبل های مدیریتی لیزی بوی و حالت دسته های استاندارد آن شمن کار شما را خسته نخواهد کرد و فشار و کششی به بازوان، آؤنج ها و ... وارد نمی آورد. 

با آرامشی که بواسطه مبل های استراحت و تجدید قوای مدیران به دست می آورید ذهنتان بازتر و آرام تر خواهد شد و می توانید بیشترین فعالیت کاری را انجام دهید. 

به کمک مبل های استراحت و تجدید قوای مدیران؛ 

  • احساس کرختی در بدن نخواهید داشت و می توانید بیشترین زمان ممکن را پشت میز کار خود باشید. 
  • بی حوصلگی حاصل از فشار کار به کلی برطرف خواهد شد چرا که توان مضاعفی به شما می بخشد. 
  • موجب افزایش تمرکز و کنترل اعصاب است. 
  • انجام کار و فعالیت لذت بخش و راحت خواهد شد و از دشواری کار کاسته و توانایی تصمیم گیری و حتی گفتار شما را بالا می برد. 

در پایان بیان داستانی معروف درباره مسابقه ای که دو نفر در قطع درختان با یکدیگر گذاشته بودند را جایز می دانیم. که یکی از آنان دائما و بی وقفه در حال اره نمودن درختان بود و دیگری پس از قطع هر درخت زمانی را به استراحت و تیز نموده اره خود می گذرانید. اما اره نفر اول به مرور کند شده و از ادامه مسابقه وا می ماند. و در نهایت پیروز مسابقه شخصی است که تیز نمودن اره (تجدید قوای ذهنی) و استراحت (تجدید قوای فیزیکی) خود را فراموش نکرده بود. 

حفظ سلامتی و توان شما مسئله بسیار مهمی است که شرکت لیزی بوی تمامی عوامل موثر را در طراحی آن لحاظ نموده و به شما تهیه مبل های استراحت و تجدید قوای مدیریتی خود را پیشنهاد می کند. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش