مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

مبل دوران بارداری و شیردهی

مبل های دوران بارداری و شیردهی لیزی بوی حاصل توسعه تکنولوژی و تخصصی شدن مراقبت های پزشکی عصر حاضر است. مادران باردار و تازه وضع حمل کرده به کمک مبل های بارداری و شیردهی می توانند وضعیتی مطلوب تر و کم زحمت تری داشته باشند. در حالیکه از نظر سلامتی و مراقبت های بهداشتی نیز ایمن خواهند بود. 

به عبارت دیگر با وجود مبل های دوران بارداری و شیردهی شاهد ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری هایی همچون واریس، اختلالات اسکلتی عضلانی و ...، و درمان سریع تر و توان بخشی و جلوگیری از مصدومیت های بعد و قبل زایمان خواهیم بود. 

مبل های بارداری و شیردهی با مکانیزم های خاص خود شرایطی را برای مادران فراهم می کند که منجر به توانمدسازی آنان شده و حتی میاز آنان به کمک سایر افراد را به صفر درصد می رساند. و کارایی مادر را در این دوران بالا می برد. در حالیکه می تواند بهترین مراقبت ها را از خود و نوزاد داشته باشد. 

به دلیل فراوانی علل و مزایای کاربرد مبل های بارداری و شیردهی در این دوران، در ادامه این مطلب سعی داریم، تیتروار و با شرح مختصری به این مزیت ها اشاره نماییم. 

  • به دلیل کاهش و جلوگیری از عوارضی که در هر زایمان چه طبیعی و سزارین وجود داشته و در صورت توجه نکردن به حفظ سلامتی در این دوره به مرور بروز پیدا خواهند کرد، کاربرد مبل های بارداری و شیردهی لازم و ضروری خواهد بود. عوارضی از قبیل افتادگی شکم و سینه، واریس پا، اختلالات اسکلتی -عضلانی و بسیاری مسائل دیگر. 
  • امکان تحرک آسان بعد از عمل سزارین و افزایش توان شما برای رسیدگی به نوزاد و کمک به بهبود سریع مادران. 
  • کمک به تنظیم گردش خون و بهبود عملکرد مثانه برای جلوگیری از مسائلی همچون یبوست و خونریزی های بعد از زایمان و ... 
  • ایجاد زمینه ی شیردهی صحیح کودک و رفع خستگی و ناراحتی و بی حالی مادر به طور کامل و به شما کمک می کند تا پشت شما در موقعیت مناسب و بدون فشار قرار گیرد، عضلات شکم آویزان و حالت افتاده به خود نگیرد. و در حالیکه بخیه ها هنوز ترمیم نشده و می تواند هنگان سرفه، عطسه و ... دردآور باشد، از فشارهای احتمالی جلوگیری می کند. همچنین از خطرات شدید احتمالی از قبیل پارگی رحم یا محل بخیه ها نیز جلوگیری می کند. 
  • به کمک مکانیزم هایی همچون ویژگی راک و گردانش به مانند گهواره ای مادر و نوزاد را در بر می گیرد و با ایجاد حسی خوشایند و دلنشین علاوه بر افزایش عطوفت مادرانه از بروز افسردگی های بعد از زایمان و ... جلوگیری می کند. 
  • مبل بارداری و شیردهی لیزی بوی به مادران کمک می کند تا شیردهی صحیح صورت گیرد و علاوه بر افزایش میزان ترشح شیر هنگام شیردهی ایجاد خستگی برای مادر وجود نخواهد داشت. و نوزاد دز شرایطی مناسب بدون هیچ مانعی و به آسانی تغذیه خواهد شد. 
  • به کمک مبل بارداری و شیردهی لیزی بوی همیشه مکانی امن و راحت برای شیردهی و استراحت خواهید داشت. هم استراحت خود و هم استراحت نوزاد هر دو بر روی مبل های بارداری شیردهی لیزی بوی امکان پذیر است. 
  • با مبل های شیردهی لیزی بوی، مادران نگرانی که در ابتدای دوران شیردهی داشته و هنوز روند آن را به خوبی نیاموخته و آگاهی کافی ندارند را نخواهند داشت. چرا که کافیست روی مبل شیردهی خود لمیده و مبلمان آنان را در وضعیت و پوزیشن صحیح شیردهی قرار می دهد. در حالیکه به هیچ عنوان عمل شیردهی برای مادر سخت نخواهد بود. 
  • و مسائلی لز قبیل ترس بسته شدن راه تنفسی نوزاد و از این قبیل هم وجود نخواهد داشت. 
  • مبل های شیردهی مانع کشیدن سینه از دهان نوزاد می شود و به طور طبیعی پس از شیردهی به دلیل وضعیت صحیحی که قرار دارید نوزاد سینه را رها می کند بنابراین مانع ایجاد زخم در سینه ها می شود. 
  • مبل های شیردهی با وضعیت ریلکسی و آپشن های مورد نیاز بانوان در دوران شیردهی همچون ماساژور و گرمکن و ... باعث می شود شیر مادر به قدر کفایت غلیط و چرب گردد. 
  • همچنین شما می توانید به راحتی شیردهی از دو پستان را انجام دهید در حالی که در وضعیت های معمول، شیردهی از هر دو پستان برای اغلب مادران به دلیل عدم عادت و راحتی ممکن نیست. 
  • همین طور با مبل های ریلکسی شیردهی گوش ها، شانه و لگن نوزاد به درستی در یک خط مستقیم قرار می گیرد. 
  • یخچال مبلی و باکس تعبیه شده در مبل های بارداری وشیردهی کمک می کند تا لوازم در دسترس شما قرار گیرد و مادر برای فراهم نمودن آن نیازی به ترک و دوری از نوزاد ندارد. 
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش