مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

مبل راحتی, مبل ریلکسی, مبل برقی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مبلمان راحتی لیزی بوی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انتخاب مبل مناسب برای زیباتر جلوه دادن فضا دارای فاکتورهای متفاوتی است که بنا بر نوع محیط و فضا طراحی و ایده پردازی برای آن صورت می گیرد. 

این امر یعنی طراحی و اجرای دکوراسیون مربوط به مبلمان چه در اماکن تجاری و چه در منازل اگر به کمک متخصصین این امر صورت بگیرد شما می توانید کماکان و سالیان متمادی بدون دلزدگی از این دکوراسیون استفاده نمایید. در حالیکه جلوه خاص چیدمان و مبل مورد انتخاب هرگز از چشم شما نخواهد افتاد. 

امروزه مبل ها در طرح های مختلف اسپرت، ال شکل، مدرن و هوشمند و ... موجود است. اما انتخاب مدل مناسب با دکوراسیون منزل می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. این که چه نوع مبلمانی مناسب چه نوع فضایی است و چه قدر کارآمدی با خود به همراه دارد را نباید فراموش کرد. 

همین طور مدل مبلمان و چیدمان آن در زیبایی و جذابیت دکوراسیون محیط از تاثیزگذارترین موارد یک دکوراسیون خوب و عالیست. 

شرکت لیزی بوی ضمن همراهی شما در انتخاب طرح و مدل و نحوه دکور و چیدمان مبلمان انتخابی به تولید مبلمان مورد نظر شما خواهد پرداخت. و تمامی دغدغه های شما عزیزان را ضمن خرید وانتخاب مبلمان مناسب از بین خواهد برد تا شما بواسطه مبلمان مناسب دکوراسیون فوق العاده ای داشته باشید. 

شرکت مبلمان لیزی بوی ضمن بررسی فضای مورد استفاده مبلمان نیاز شما را نیز مورد توجه قرار داده تا مبلامن انتخابی شما نهایت کارایی را برایتان به همراه داشته باشد. علاوه بر این کنکاش و بررسی علائق و بودجه شما نیز در انتخاب مبلمان مناسب قابل بررسی خواهد بود. و این مساله نیز از چشم کارشناسان شرکت مبلمان لیزی بوی پنهان نخواهد ماند. 

شرکت مبلمان لیزی بوی نه تنها در زمینه ی مبلمان خانگی بلکه در اماکنتجاری نیز فعال است. علاوه بر این چیدمان و طراحی دکوراسیون مبلمان لیزی بوی تنها منحصر به اتاق های پذیرایی نمی شود. طراحی و چیدمان مبلمان مناسب اتاق های مطالعه و اتاق خواب، منازل ویلایی، لابی ها و اتاق انتظار و ... همگی در شرکت مبلمان لیزی بوی قابل طراحی و اجراست. این امر در سه مرحله طراحی، نظارت و اجرا در محل توسط کارشناسان و متخصصان خبره شرکت انجام می گردد. 

اشاره می گردد که شرکت مبلمان لیزی بوی تحت نظر شرکت اصلی مادر در کشور آمریکا رشد و توسعه یافته و بنا به این جهت همراه با جدیدترین متدهای روز دنیا که قابل رقابت با بزرگ ترین برندهای ترک و اروپایی و ... است پیش می رود. 

ایجاد فضاهای لوکس جدید و شیک و تبدیل فضا به مدرن و متفاوت شما را شگفت زده خواهد کرد. 

ترکیب رنگ های متفاوت و شاد با چیدمانی مناسب با دسترسی بالا نسبت به مکان های متفاوت برای نشستن افراد در انواع دکوراسیون مبلمان لیز بوی است که فضا را برای شما دلچسب تر خواهد کرد. 

مبلمان لیزی بوی دارای ارگونومی و استاندارهای جهانی است که راحتی از موارد مهم در طراحی آن است. از بهترین مواد استفاده می شود و امکان چیدمان متفاوت با آن وجود دارد. دوام آن غیر قابل وصف است و سالیان سال برایتان کار خواهد کرد. رویه های کاربردی در مبلمان شرکت لیزی بوی از هر دو نوع چرم و پارچه ای کاملا قابل شست و شو است. 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

مبل ریلکسی و ریکلاینر لیزی بوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مبل راحتی، مبل ریلکسی، مبل برقی، جدیدترین مبلمان، مبل راحتی ال، تخت خواب، صندلی شیر دهی، مبل تخت خواب شو، مبل ریلکسی، مکانیزم مبل، مبل راحتی ترکیه، قطعات مبل ریلکسی، مکانیزم مبل ریلکسی، مبل سالمندان، فروش مبل راحتی، مبل شیر دهی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 8 ساعت پیش