نیکسوی

چراغ سوله ای, چراغ کارگاهی, چراغ خیابانی

لامپ LED چیست؟

  لامپ‌های LED در واقع مجموعه‌ای از یك یا چند LED  می‌باشند كه برای به دست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز با یكدیگر در یك مجموعه قرار داده می‌شوند و به منظور تأمین روشنایی و یا تزئینات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  مشخصات منحصر به فرد LED باعث شده است كه لامپ‌های LED به سرعت جایگزین سایر منابع تأمین روشنایی گردند و از مصادیق بارز آن می‌توان به چراغ‌ها و علائم راهنمایی ساخته شده با LED اشاره كرد كه در حال حاضر در كشور ما در مقیاس گسترده‌ای به كار گرفته شده‌اند و جایگزین نمونه‌های قدیمی شده‌اند.

در حال حاضر تولید كنندگان لامپ‌های قدیمی كه معروف‌ترین آن‌ها OSRAM می‌باشد به صورت گسترده‌ای بر روی تولید لامپ‌های LED سرمایه‌گذاری نموده‌اند و موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود كه بدانیم كه پیشروترین شركت در زمینه تولید لامپ‌های كم‌مصرف (كه در حال حاضر از نظر عده‌ای مناسب‌ترین نسبت به لامپ‌های LED می‌باشند. همین شركت OSRAM می‌باشد و سرمایه‌گذاری عظیم شركت بر روی LEDها نشانگر این نكته است كه آن‌ها نیز به این موضوع كه هیچ‌گونه منبع روشنایی در آینده قابل رقابت با لامپ‌های LED نمی‌باشد كاملاً آگاه می‌باشند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نیکسوی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

چراغ سوله ای، چراغ کارگاهی، چراغ خیابانی، پرژکتور، چراغ 60*60، لامپ 85وات، لامپ70وات، لامپ60وات، لامپ50وات، لامپ40وات، لامپ30وات، لامپ20وات، لامپ15وات، لامپ12وات، لامپ11وات، لامپ10وات

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات