مبناپارس

مانیتور تاچ اسکرین صنعتی , کیوسک اطلاع رسانی, کیوسک

نقش وب کیوسک در زندگی امروز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ادرس سایت شرکت مبنا پارس : http://lamsy.ir/

 

وب کیوسک و یا به زبان ساده تر یک کیوسک اینترنتی سیستم هایی هستند که در مکان های عمومی و فضاهای تجاری که دسترسی به اینترنت جهانی و یا سرویس شبکه اینترانت داخلی دارند نصب میگردند.

بیشتر انواع عمومی وب کیوسک ها جهت آسودگی کاربر و رسیدن به هدف در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس کاربران قرار دارد و به آنها اجازه میدهد که با استفاده از عابر بانک یا کارت اعتباری خود از انواع سرویس هایی که وب کیوسک مورد نظر ارائه میدهد استفاده نماید. 

اگرچه انواع مختلف وب کیوسک ها هر کدام با سرویسی خاص و شکلی متفاوت جهت برطرف ساختن نیاز کاربر در مکان های عمومی مختلف قرار داده می شوند ولی در مجموع همه این وب کیوسک ها یه هدف را دنبال میکنند که آنهم دسترسی آسان و راحت به اظلاعات مورد نیاز هر کاربر است. 

وب کیوسک ها امروزه در اکثر مکان های عمومی دیده می شوند. از نقاط هدف وب کیوسک ها می توان به پاساژها ، بازارها ، مراکز خرید ، هتل ها ، سالن های انتظار ، فرودگاه ها ، ترمینال های مسافربری ، مدارس و دانشگاه ها ، بیمارستان ها ، ادارات دولتی و خصوصی ، شرکت ها و دیگر مکان هایی که قابلیت نصب و فضای کافی و امکانات اینترنت و اینترانت داخلی در آن وجود دارد اشاره کرد.  

تعدادی از وب کیوسک ها از طریق کارت های اعتباری و با استفاده از اینترنت قابلیت خرید و پیش پرداخت را به مشتری ارائه می نماید.

کیوسک ها دارای آپشن های ویژه ای با توجه به خواسته مشتری و نوع فعالیت مرکز مورد نظر هستند. به طور مثال آپشن درگاه کارت اعتباری ، پرینتر ريال فکس ، دستگاه شمارش اسکناس ،اسپیکر ، وب کم و صفحه کلید و ....

هزینه استفاده از یک وب کیوسک نسبتاً زیاد است اما اگر به شرایط موجود در ارگان ها و مراکز هدف خوب نگاه کنیم میتوان متوجه شد که کیوسک بسیار مفید و پر بازده بوده و از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری میکند و میتواند در کوتاه مدت بسیار سودآور باشد.

وجود کیوسک در فرودگاه ها به عنوان یک مرکز اصلی در تبادل مسافر بسیار ضروری است . مسافران با استفاه از کیوسک ها به اطلاعات مفیدی که بتواند آنها را در سفر راهنمایی نماید دست پیدا میکنند. نقش وب کیوسک زمانی پر رنگ می شود که مسافران به اینترنت شخصی دسترسی ندارند ، مواردی شامل چک کردن ایمیل و برنامه سفر  جزء مواردی است که با استفاده از وب کیوسک در فرودگاه میتوان به آنها دست یافت.

کیوسک ها در مراکز خرید نیز میتوانند بسیار مفید باشند. کیوسک به مشتری و یا کاربر فروشگاه اجازه میدهد که به سرعت و راحتی کالای مورد نظر خود را جستجو نماید و اطلاعات در رابطه با آن کالا را به دست آورده و با توجه به قیمت راائه شده کالای مورد نیاز خود را تهیه نماید.

در برخی از کیوسک ها می توان با اتصال به اینترنت ، موزیک و فیلم دانلود نمود و سپس با استفاده از کارت اعتباری خود آن را پرداخت کرد. این وب کیوسک ها در مراکز تفریحی و خرید و فرودگاه ها کاربرد بالایی دارد. 

طراحی و تکنولوژی بکار برده شده در وب کیوسک ها همیشه متغیر است و با توجه به خواسته کاربر انجام می شود. برخی کیوسک ها برای فضای باز طراحی می شوند که بتوانند در هر نوع وضعیت آب و هوایی دوام داشته باشند و با آن شرایط آداپته شوند. 

نوع دیگر وب کیوسک ها کیوس های منشی هستند که زیر مجموع کیوسک های استاندارد می باشند که بیشتر در شرکت ها و سازمان های دولتی و شرکت هایی که بخش اطلاعاتی فعال نظیر دبیرخانه ها را شامل میشوند نصب میگردند. این نوع کیوسک ها عموماً به سیستم اینترانت داخلی مجهز شده اند و شبکه ای فعالیت میکنند و به کاربر اجازه میدند که اطلاعات در رابطه با پرونده مورد نظر به دست بیاید و بدین شکل بهره وری افزایش می یابد. 

وب کیوسک ها در اندازه های مختلف و طراحی ها متفاوت عرضه می شوند. 

کیوسک های ایستاده که امروزه پر طرفدارترین نوع کیوسک هستند برای مکان هایی که از لحاظ فضا مشکلی ندارند و میخواهند کاربر راحت تر و سریعتر اطلاعات خود را به دست بیاورد استفاده می شوند. 

همه کیوسک ها مجهز به مانیتور تاچ اسکرین هستند و اغلب با هم و در یه قالب عرضه می شود و در صورت درخواست و سفارش تعدادی از کیوسک ها هم دارای مانیتور جداگانه هستند که بر روی دیوار نصب می شود!

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مبناپارس

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مانیتور تاچ اسکرین صنعتی ، کیوسک اطلاع رسانی، کیوسک، مانیتور لمسی، وب کیوسک، کیوسک لمسی، کیوسک دیواری، کیوسک صنعتی، مانیتور تاچ، کیوسک ایستاده، نرم افزار کیوسک، کیبورد فلزی، کیوسک فضای باز، مانیتور صنعتی، مانیتور صنعتی لمسی، مانتیور ضد ضربه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات