شرکت سامانه هوشمند ماداکتو

دستگاه حضور و غیاب, قفلهای الکترونیک, تجهیزات هتلی

بيومتريك یعنی چه ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیستم های بیومتریک

بیومتریک در کل علم و فناوری تجزیه و تحلیل و اندازه گیری کلیه داده های بیولوژیکی است. امروزه در فن آوری اطلاعات بیومتریک با تكنولوژي اندازه گیری دقیق ویژگی ها و مشخصات بدن انسان همانند DNA، اثر انگشت، فواصل بین اجزای صورت ، چشم ها  و عنبيه ، الگوهای مربوط به صورت ، به اهداف قابل اعتمادي دست يافته است .

توانایی اعتماد به درستی اطلاعات بیومتریک باعث استقبال بسزایی در بين مشتريان براي ايجاد امنیت كاري با استفاده از لوازم الکترونیکی گرديده و  در نتیجه فروش این محصولات را در مجموعه های بزرگ رونق بخشیده است . به علاوه كار با دستگاه هاي بيومتريك باعث سهولت و صرفه جويي در زمان مي گردد .
دستگاه بیومتریک مانند دستگاه هاي تشخیص چهره و  اثرانگشتي می باشد که بعنوان مثال دستگاه اثر انگشتی شامل:
قسمت ريدر یا اسکنر
نرم افزار تبدیل اطلاعات اسکن شده به شکل دیجیتال و تطبيق آنها با نسخه اوليه
پایگاه دادها كه اطلاعات بیومتریک افراد را برای مقایسه ذخیره مي كند  

لازم به ذکر است که
برای عدم سرقت هویت و اطلاعات بیومتریک در زمان شكل گيري داده ها شروع به رمزگذاری مي گردد . در اینجا اطلاعات مختصري در رابطه با عملكرد آن مي گويم : برای تبدیل اطلاعات بیومتریک، یک برنامه نرم افزاري نقاط خاصی از داده ها را به عنوان نقاط اصلي در نظر گرفته می شود. اين نقاط در پایگاه داده ها پردازش شده وبراي تبديل به یک الگوریتم به یک مقدار عددی ترجمه مي شوند. اين مقدار با آخرين داده بيومتريك كه توسط كاربر و بوسيله  اسكنر تعيين شده مقايسه گرديده و تائيد هويت وي پذيرفته يا مردود مي شود . بدین صورت احتمال خطا به حد چشم گیری پایین آمده و اتکا به نتایج این سیستم ها تقریبا به اوج خود می رسد . 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت سامانه هوشمند ماداکتو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه حضور و غیاب، قفلهای الکترونیک، تجهیزات هتلی، دستگاه کنترل تردد

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات