شرکت تولیدی مهلران تاسیس ۱۳۰۰ خورشیدی

انواع خمیردندان, انواع دهان شویه, کرم ضد آفتاب

پن غیر صابونی و فواید و موارد مصرف آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پاک کننده های غیر صابونی با کیفیت بسیار بالا و بهتر تولید شده اند . انواع متنوعی از مواد پاک کننده وجود دارد . به هر کدام از این مواد پاک کننده سورفاکتانت گفته می شود .

پاک کننده های غیر صابونی معمولاً با ترکیب چند سورفاکتانت ساخته میشوند . پاک کننده های صورت به دو دسته بدون نیاز به آب و پاک کننده های همراه با نیاز به آب تقسیم میشوند . یعنی برخی از پاک کننده ها برا ی تمیز کردن صورت نیاز به آب ندارند . کافی است این نوع پاک کننده ها را آغشته به پنبه کرده و روی صورت بکشید .

صورت شما بدون مصرف آب تمییز میشود . این نوع پاک کننده ها بویژه برای پاک کردن آرایش صورت مناسبند . کسانی که چندین بار در طول روز آرایش خود را پاک می کنند بهتر است از پاک کننده های بدون نیاز به آب استفاده کنند .

این پاک کننده ها آرایش صورت را به خوبی پاک کرده و همچنین کمتر پوست را خشک می کنند . بعد از پاک کردن با این پاک کننده ها یک لایه محافظ بر روی پوست باقی میماند لازم به شستن و از بین بردن این لایه محافظ نیست . این لایه محافظ خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست دارد و نیازی به پاک کردن آن با آب نیست .

باید بر اساس نوع پوست پاک کننده ای مناسب انتخاب نمود . پاک کننده برای پوست های چرب، پوستهای خشک و مختلط فرق میکند . مثلا شیر پاک کن (که البته بهتر است به آن پاک کننده شیری بگوئیم) برای پاک کردن پوستهای خشک مناسب است . افرادی که در سن و سال جوانی باشند استفاده از شیر پاک کن برای آنها مناسب نیست . برای پوستهای چرب و مختلط استفاده از پاک کننده های آبی و یا ژل های پاک کننده مناسب تر است . همچنین انتخاب پاک کننده بر حسب فصل سال نیز فرق میکند .

مثلا در فصول سرد سال باید از پاک کننده های ملایم تری استفاده نمود . می توانید ازمشاوره متخصص پوست خود برای انتخاب پاک کننده مناسب پوست صورت خود استفاده کنید.

نقل از سایت دکتر محمد شیزر پور

متخصص پوست و مو

شرکت تولیدی مهلران؛ تولید کننده تخصصی انواع پن های غیر صابونی در ایران

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تولیدی مهلران تاسیس ۱۳۰۰ خورشیدی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

انواع خمیردندان، انواع دهان شویه، کرم ضد آفتاب، لوسیون شتر مرغ، انواع صابون های تخصصی، انواع شامپوهای تخصصی، مایع ظرفشوئی، مایع دستشوئی، انواع پن های تخصصی، انواع کرم های تخصصی پوست، انواع عطر و بادی اسپلش، انواع ژل سر و بدن، انواع ماسک مو، انواع سرم مو، انواع لوسیون های ضد ریزش مو، محصولات تخصصی هتل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات