پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

لباس مجلسی زنانه, پوشاک مجلسی زنانه, تونیک زنانه

رنگ پوست خود را با لباستان ست کنید.

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لباسی را بپوشید که بیشتر به رنگ پوستتان بیاید...

بعضی از رنگ‌ها به همه می‌ آید، مثل رنگ قرمز روشن، صورتی کمرنگ، بنفش تیره و کله‌غازی قبل از اینکه لباس جدید بخرید یا برای یک عروسی یا مهمانی خاص لباس بخرید، خیلی خوب است که بدانید چطور باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد.

نکات زیر را برای ست کردن رنگ لباس با رنگ پوستتان در نظر بگیرید:

رنگ پوست تیره:

چنانچه پوستتان تیره است، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت باعث میشود چهره از یکنواختی بیرون آمده و افراد جذابیت بیشتری پیدا کنند. رنگ‌های سفید، صورتی، آبی روشن، خاکستری روشن و خاکی بپوشید. بهترین رنگ ها برای کسانی که علاوه بر پوست تیره ، رنگ موها و چشمانشان هم تیره است آن‌هاییست که با رنگ چهره آن‌ها در تضاد باشد تا روشن‌تر به نظر برسند. هرچه پوستتان تیره‌تر باشد، لباس‌های روشن‌تر بیش‌تر به شما می‌آید. از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای کم‌تر استفاده کنید و رنگ‌های قرمز، فیروزه‌ای و سبز نعنایی را هم فراموش کنید.

رنگ پوست خیلی روشن:

پوست های روشن افرادی هستند که معمولا موهای بلند و روشن دارند و رنگ چشم آنها سبز، آبی، خاکستری یا قهوه ای روشن است، این افراد بهتر است رنگی را به کار ببرند که با رنگ پوست شان تضاد داشته باشد. میتوان گفت رنگ های مناسب این گروه شامل: آبی ملایم، قهوه ای بژ، آبی سیر و هر رنگی غیر از سفید است. اما رنگ هایی نامناسب این افراد قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و ارغوانی است. در این گروه باید به طور کلی از رنگ های خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد کافی با رنگ پوست به وجود آید. اماا به کار گیری رنگ های گرم به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اگر خیلی سفید هستید، باید رنگ سفید و آبی روشن را کنار بگذارید. افرادی که پوست روشن دارند معمولا موهایشان قرمز یا بلوند است. بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن و تند که در تضاد با پوست آن‌ها است مانند رنگ بنفش، قرمز، نارنجی یا زرد خودداری کنند.

رنگ پوست معمولی :

پوست های معمولی یعنی پوستی که نه تیره و نه روشن باشد. این افراد می توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجا که هر دو رنگ روشن و تیره می تواند با این گونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو طیف رنگ می توان استفاده کرد ولی بهتر است برای اینکه بتوان جذابیت بیشتری داشت پیراهن را هماهنگ با رنگ چشم انتخاب کنید. رنگ های مناسب این گروه عبارتند از بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی و صورتی و رنگ های نامناسب این افراد مغز پسته ای، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز است.تنها رنگ هایی را که این گروه اصلا نباید به کار ببرند، رنگ های نزدیک به رنگ پوست شان است. برای مثال اگر رنگ پوست شما زیتونی است از پوشیدن لباس زیتونی یا قهوه ای خودداری کنید.

رنگ پوست گندمی :

از رنگ مشکی، صورتی، زرشکی، بژ، سرمه‌ای و لاجوردی برای پوست هایی که گندمی است، استفاده کنید. رنگ مو و رنگ چشم این افراد از روشن تا تیره بسیار متنوع است. خوشبختانه بیش‌تر رنگ‌ها از جمله رنگ‌های خاکی به این نوع پوست می‌آیند. از رنگ‌هایی که هم‌رنگ با پوستتان است، پرهیز کنید. رنگ های سبز پسته‌ای، بنفش مات و کم رنگ، قهوه‌ای تیره هم برایتان نامناسب است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لباس مجلسی زنانه، پوشاک مجلسی زنانه، تونیک زنانه، مانتو زنانه، کت و دامن زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، کت و شلوار زنانه، پیراهن ماکسی، کت تک زنانه، بلوز زنانه، کت و سارافون زنانه، لباس شب، لباس مهمانی، شومیز زنانه، کت و تاپ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات