پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

لباس مجلسی زنانه, پوشاک مجلسی زنانه, تونیک زنانه

لباس بارداری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لباس های بارداریی ، اجبار و خوش پوشی

لباس بارداری 9 ماه انتظار برای دیدن حاصل زندگی مشترک دارای استرس ها و دغدغه های بسیاری برای خانم هاست . اما در این میان بسیاری از خانم ها سعی می کنند با توجه به شرایط بدنی که در دوران بارداری شکل می گیرد خوش پوش باشند و دوست ندارند که این مسئله تاثیر منفی بر پوشش آنها بگذارد.

یکی از دغدغه هایی که معمولا مادران جوان در دوران بارداری با آن دست به گریبانند، انتخاب لباس مناسب است. در این دوران باید لباس های آزاد و مناسب پوشید. در این مطلب فروشگاه اینترنتی مارال نمونه های زیبایی از لباس های بارداری را قرار داده است. با ما همراه شوید و از تماشای آنها لذت ببرید. خیلی از خانم‌ها بیشتر از آن‌ که به سلیقه خودشان و راهنمایی‌های دنیای لباس اعتماد کنند به حرف‌های فروشنده‌ها اعتماد می‌کنند، مثلا فکر می کنند هر چیزی که با اسم لباس بارداری فروخته شود از همه جهت برای این دوره مناسب است، درحالی که این‌طور نیست. درباره لباس‌های بارداری باید به نکات زیادی توجه کرد. 9 ماه از سخت‌ترین اما شیرین‌ترین ماه‌های زندگی شما قرار است وقف شما و فرزندتان شود، پس هر دوی تان باید راحت باشید، کاملا راحت! لباسی که برای این دوران انتخاب می کنید بخشی از راحتی تان را فراهم می کند.

مد یا زیبایی

در انتخاب لباس بارداری شما باید توجه خود را روی این مسئله بگذارید که لباس بارداری به تن شما چطور است ؟ بسیاری از لباس های بارداری در ژورنال ها یا بر تن مانکن ها زیبایی زیادی دارند اما وقتی لباس ها را می پوشید زیبایی موردنظر شما را نخواهند داشت . پس اولویت شما نباید مد باشد بلکه لباس بارداری باید به تن شما قشنگ و زیبا باشد

رنگ لباس بارداری

با توجه به اینکه همیشه رنگ های تیره چاقی را تا حد زیادی مخفی می کنند، استفاده از این رنگ ها کمک زیادی به متناسب نشان دادن اندام شما خواهد کرد.

شلوار

پیشنهاد ما برای انتخاب شلوار در دوران بارداری شلوار کشی گشاد و تیره است. در دوران بارداری دامن شلواری‌ها جزو راحت‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب‌های خانم‌ها به حساب می‌آیند.

استفاده از زیورآلات

استفاده از زیورآلات پر زرق و برق به ویژه گردنبندهای پر زرق و برق کمک زیادی می کند تا افرادی که باشما روبرو می شوند بر روی بالاتنه ی شما تمرکز می کنند و این مسئله باعث خواهد شد تا چاقی پایین تنه زیاد به چشم نیاید.

انتخاب کیف

انتخاب کیف هم جزء آن دسته ترفندهایی است که تا حد زیادی می تواند چاقی شکم شما را پوشش دهد . پس باید در انتخاب خود دقت کنید . کیفی انتخاب کنید که بتواند سطح شکم شما را تا حد زیادی بپوشاند . پس از انتخاب کیف های خیلی کوچک خودداری کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لباس مجلسی زنانه، پوشاک مجلسی زنانه، تونیک زنانه، مانتو زنانه، کت و دامن زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، کت و شلوار زنانه، پیراهن ماکسی، کت تک زنانه، بلوز زنانه، کت و سارافون زنانه، لباس شب، لباس مهمانی، شومیز زنانه، کت و تاپ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات