پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

لباس مجلسی زنانه, پوشاک مجلسی زنانه, تونیک زنانه

اعتماد به نفس تان را با لباس های مناسب، افزایش دهید.

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر میخواهید اعتماد به نفستان بیشتر شود، به لباس هایتان بیشتر توجه کنید.

اعتماد به نفس با لباسی که بر تن دارید رابطه ای مستقیم دارد. آنچنانکه مطالعات محققان اجتماعی نشان میدهد نوع لباس پوشیدنتان بر تصوری که از خودتان دارید و سطح اعتماد به نفستان، به شدت تاثیرگذار است به گونه ای که ممکن است حتی قدرت بدنی خود را اشتباه تخمین بزنید. مطالعات نشان داده اند افراد، زمانی که رسمی لباس می پوشند در مقایسه با زمانی که لباس های معمولی خود را به تن می کنند، لحن و طرز حرف زدنشان فرق می کند. همیشه به خاطر داشته باشید که چنانچه لباستان را با اطمینان انتخاب کنید، بهتر از آن است که از آخرین مد پیروی کنید.
هنگام انتخاب لباس مناسب همواره 2 اصل سلیقه شخصی خودتان و مقبولیت اجتماعی لباس را مدنظر قرار دهید که البته این موضوع به معنای خودنمایی در جامعه و جلب توجهه نیست بلکه منظور پوششی است که دارای ویژگی‌هایی نظیر سادگی، پاکیزگی و مرتب بودن باشد و فرد را در نگاه دیگران باشخصیت نشان دهد.

چنانچه میخواهید اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید، به هنگام انتخاب لباس به این نکات توجه فرمایید:

به موقعیتی که میخواهید لباس را بپوشید فکر کنید، مخاطب خود را بشناسید، سبک شخصی خودتان را تعیین کرده و از آن پیروی کنید، به تاثیر رنگ ها توجه فرمایید، ویژگی های مثبت بدن خود را بشناسید، همانی را بپوشید که احساس میکنید برایتان مناسب تر است و جنس پارچه مناسبی دارد و در آخر به آنچه دیگران میپوشند هم توجه کنید.
به عنوان مثال در آزمایشی در کشور آمریکا به عده ای از مردم گفته شد که لباس سوپرمن بر تن کنند تا نتایج این نوع پوشش را بر افکار و اعتماد به نفس آنها مورد بررسی قرارر دهند، افرادی که این لباس را برتن داشتند در کمال تعجب نه تنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده بودند بلکه عملا فکر میکردند از نظر فیزیکی قوی تر هم شده اند.
در نتیجه به منظور افزایش اعتماد به نفس،باید خوب لباس پوشید زیرا که لباس نشان‌دهنده شخصیت شما و منعکس‌کننده تصویری است که می‌خواهید از خود ارائه دهید، که این تصویر مستقیما بر ذهن دیگران و همینطور ذهن خود شما تاثیر میگذارد زیرا که پوشیدن لباس های مختلف باعث ایجاد افکار و فرآیندهای ذهنی مختلف می شود.



اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشاک مارال (پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی، کت و دامن، ک...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لباس مجلسی زنانه، پوشاک مجلسی زنانه، تونیک زنانه، مانتو زنانه، کت و دامن زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، کت و شلوار زنانه، پیراهن ماکسی، کت تک زنانه، بلوز زنانه، کت و سارافون زنانه، لباس شب، لباس مهمانی، شومیز زنانه، کت و تاپ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات