روشنایی و نورپردازی نورکده

روشنایی, نورپردازی, بهینه سازی سیستمهای روشنایی و نورپردازی

مدیرعامل سابا:شرایط را برای تولید لامپ­ های LED در کشور فراهم کنیم

    به گزارش دفتر روابط ­عمومی سازمان بهره­ وری انرژی ایران (سابا):
                مهندس سیدحسین سجادی   مدیرعامل سابا درخصوص تولید لامپ ­های رشته ­ای اظهار داشت؛ متأسفانه شرایط لازم   برای جلوگیری از تولید لامپ ­های رشته ­ای در کشور آغاز نشده است، به ­طوری­که   فقط 30 درصد از تولیدات ما درحال حاضر به لامپ­های کم­ مصرف و LED اختصاص یافته   و 70 درصد لامپ ­های رشته ­ای تولید می ­شود. به گفتۀ وی طول عمر لامپ ­های رشته   ­ای بیش­تر از 6 ماه یا هزار ساعت نمی باشد و چنانچه سیاست ­های جامعه به طرف   تولید لامپ­ های پربازده به شرط استاندارد    بودن برود، شرایط مصرف نیز در جامعه تغییر پیدا خواهد کرد.
                بنابراین گزارش: مدیرعامل   سابا درخصوص یخچال و فریزرها و کولرها افزود که این سازمان با حمایت از   تولیدکنندگان داخلی ازجمله چهار شرکت تولیدکنندۀ کولرهای آبی توانسته است مصرف   بهینۀ انرژی را به ­سوی راندمان بالاتر سوق دهد. به ­نحوی ­که در گذشته متوسط   رتبۀ انرژی در یخچال و فریزر F بوده ولی امروزه به ندرت  می­توان از این لوازم برقی دارای نشان   استاندارد با رتبه­های انرژی کم­تر از A و B را در بازار یافت.
                به نقل از این گزارش:   مهندس سجادی اظهار داشت؛ درحال حاضر تولید بیش از یک میلیون و 300 هزار دستگاه   یخچال  تحت پوشش سابا هستند درحالی­که   نیاز جامعه به یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. رتبۀ بالای یخچال­های مذکور 170   کیلووات ساعت و رتبۀ پایین آن 600 کیلو وات ساعت در سال مصرف می­کند و هم ­اکنون   12 تا 13 تولیدکنندۀ داخلی در زمینۀ یخچال و فریزر با سابا همکاری   می­کنند.
                این گزارش می­افزاید:   مهندس سجادی با بیان این­که در فصل تابستان مردم با موج جدیدی از گرمای هوا   مواجه خواهند شد و ممکن است شاهد اوج پیک مصرف برق در آیندۀ نزدیکی باشیم،   خواستار همکاری و همدلی مردم شد و از مردم خواست تا با کم کردن روشنایی ­های   اضافی و مدیریت صحیح در مصرف برق وزارت نیرو را حمایت کنند.
9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

روشنایی و نورپردازی نورکده

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

روشنایی، نورپردازی، بهینه سازی سیستمهای روشنایی و نورپردازی، سیستمهای روشنایی و نورپردازی(BMS)، سیستمهای روشنایی و نورپردازی بهینه در معابر، ر.شنایی و نورپردازی در مکانها و فضاهای عمومی، تاسیسات الکتریکی روشنایی، خدمات مشاوره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل