گروه تولیدی مهرکو

تامین سفارش تولید, تولید جهت توزیع کنندگان, فوش قطعات به صورت عمده

فواید مصرف قطعات درجه یک

با سلام

گروه بازرگانی مهر تولید کننده و تنامین کننده قطعات یدکی خودرو پس از 10 سال سعی و تلاش توانسته است با بکارگیری بهترین تجربیات خود در امر تولید و تامین قطعات یدکی خودرو پژو و پراید تعداد بیش از 150 قطعه را با بهترین کیفیت و بهترین خدمات فروش تولید نماید و با برند مهرکو به صورت مستقیم و با بهترین قیمت و کیفیت توزیع مینماید. 

استفاده از قطعات درجه یک در خودرو باعث بیشتر شدن عمر مفید ما بقی قطعات متصل به قطعه تعویض شده میباشد . و مصرف کنندگان باید این امر مهم را مورد توجه داشته باشند که در صورت استفاده یک قطعه درجه 2و یا3 در خودروی خود شاید با در نظر گرفتن قیمت قطعه فوق مصرف کننده بخواهد در هزینه مخارج خودروی خود به صورت ظاهری صرفه جویی نمایند ولی در گذشت زمان بعد از خراب شدن قطعه فوق باعث ضربه زدن به مابقی قطعات متصل به قطعه معیوب نیز میگردد. و باعث هزینه های دربعضی موارد غیر قابل جبران میگردد. 

مصرف کنندگان باید همیشه این امر مهم را در نظر داشته باشند که بعضی سودجویان برای سوء استفاده از موقعیت مشتریان خود اقدام به بهترین بسته بندی و یا تبلیغاتی مانند پرداخت خسارت و بیمه مینمایند که در مواردی هیچ یک از این موارد از طرف تعهد کننده انجام نمیگردد و فقط سود خود را در نظر میگیرند. پس مشتریان باید این موضوع را بدانند که به صورت مثال بر روی بعضی از تسمه تایم های موجود در بازار آرم بیمه وجود دارد که به مصرف کننده گفته میشود که دارای بیمه پرداخت خسارت میباشد. گروه بازرگانی مهر پس از تحقیق 6 ماه در این مورد با یک دلیل بسیار ساده شما را متوجه این سوءاستفاده مینماید و این مورد میتوان به عدم وجود هیچ گونه سریال بیمه و یا سریال قطعه بر روی بیمه فوق وجود ندارد که این موضوع خود نشان دهنده عدم وجود واقعیت در تامین خسارت مصرف کننده میباشد. و به صورت مثال اگر مصرف کننده از یک تسمه غیر آرم بیمه استفاده نماید و بعد از خراب شدن و یا پکیدن تسمه فوق به دفتر بیمه مراجعه نماید و با یک جعبه دارای برچسب بیمه مراجعه نماید به نظر شما ایا برای بیمه گذار مدرک و یا مشخصاتی میتواند ارائه نماید که این تسمه دارای بیمه نیست و یا فقط بسته بندی مهم است . ما به شما چند مورد که میتوان در مورد تسمه درجه یک و با عمر مفید60 هزار کیلومتر را میتوان دانست را میگوییم.1 تسمه های اصلی باید به صورت چال زنبوری بافته شده باشد و به صورت شیاری نباشد2- تسمه تایم درجه یک باید بر روی دندانه های ان یک شیار باریک وجود داشته باشد.3- عدم پاک شدن نوشته تسمه تایم تحت هیچ عنوان.

توجه: پایان عمر تسمه تایم خودروها فقط از روی نوشته های پشت تسمه تایم و یا تسمه هیدرولیک مشخص میشود و در هر زمان که خواستید بدانید آیا زمان تعویض فرارسیده است فقط کافیست که به نوشته های روی تسمه توجه کنید و در تسمه تایم اگر نوشته های فوق کمرنگ شده باشد زمان تعویض میباشد و در تسمه هیدرولیک هر زمانی که نوشته های فوق به صورت کامل پاک شده باشد و در قسمت شیاری تسمه فوق ترک خورده باشد.

با کما موفقیت برای شما دوستان عزیز که مطالب ما را مطالعه نمودید. 

گروه بازرگانی مهر

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی مهرکو

شیراز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تامین سفارش تولید، تولید جهت توزیع کنندگان، فوش قطعات به صورت عمده، تولید با برند شما

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات