ملت تهویه / تعمیر کولرگازی | تخصصی ت...

تعمیر کولرگازی.داکت اسپلیت.اسپیلت ایستاده, تعمیر کولرگازی پنجره ای.اینورتر.فن کوئل, تعمیر سردخانه و سیستم های VRFوVRI

شناسایی عیب های پکیج-_ عیوب پکیج و تعمیر آنها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شناخت قطعات پکیج دیواری

ما در این مطلب قصد معرفی و بررسی برخی از قطعات اصلی پکیج دیواری را داریم . در کنار توضیحاتی که ارائه میدیم تصویری از قطعات پکیج نیز جهت آشنایی شما با ظاهر قطعه قرار میدیم . پس با ما همراه شوید تا همه چیز را در مورد انواع لوازم یدکی شوفاژ دیواری یاد بگیرید .

آشنایی با قطعات پکیج دیواری

به طور کلی قطعات پکیج به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند :

۱ – برد کنترل : مغز دستگاه میباشد و با توجه به فرمانی که به دستگاه میدیم و شرایطی که از حسگرها دریافت میکند فرمان لازم را به قطعات مجری فرمان میدهد .

۲ – حسگرهای پکیج : قطعاتی مثل سنسور و پرشر سوئیچ ها و ترموستات دود و … وظیفه اعلام وضعیت دستگاه به برد کنترل را دارند

۳ – قطعات مجری فرمان : قطعاتی همچون پمپ و شیر گاز و فن و … این قطعات به خودی خود هیچ فعالیتی در پکیج ندارند تا زمانی که برد کنترل به آنها فرمان بدهد .

۴ – قطعات مکانیکی : قطعاتی همچون منبع انبساط و بلوک های برنجی و … این قطعات با توجه به نوع عملکرد در پکیج فعالیت خود را انجام میدهند و نیازی به هیچ گونه فرمانی از سمت برد ندارند .

عکس قطعات پکیج

در ادامه جهت آشنایی با قطعات پکیج دیواری اقدام به ذکر برخی از قطعات پکیج به همراه عکس قطعات پکیج نموده ایم .

مبدل حرارتی پکیج

عمل انتقال حرارت تولید شده توسط مشعل به آب (مصرفی و گرمایشی)،در محفظه ای به نام مبدل حرارتی انجام می شود.

مبدل حرارتی از چند ردیف لوله مسی رفت و برگشتی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.

عمل انتقال حرارت مستقیم در هر دو نوع دستگاه تک و دومبدل به آب گرمایشی است و آب مصرفی با واسطه آب گرمایشی گرما را جذب می کند.

مبدل حرارتی اصلی مربوط به دستگاه دو مبدل

مبدل حرارتی اصلی مربوط به دستگاه دو مبدل را نشان می دهد.

شیر پرکن پکیج شوفاژ دیواری یکی از قطعات اصلی پکیج میباشد که مصرف کنندگان پکیج همواره با آن کار دارند ، برای اینکه بیشتر با این قطعه آشنا شوید بهتره لینک فوق را مطالعه نمایید .

مبدل ثانویه پکیج دو مبدل

مبدل ثانویه مربوط به دستگاه دو مبدل را نشان می دهد.

مبدل حرارتی دو منظوره مربوط به دستگاه تک مبدل

در این نوع،آب مصرفی و گرمایشی در یک مبدل ولی در کانال های جداگانه گرم می شود

 

پمپ سیرکولاتور پکیج

وظیفه این پمپ به حرکت درآوردن آب در مقدار گرمایشی است و همیشه در مسیر برگشت گرمایش قرار می گیرد .

•       از مشخصات پمپ،کمیت هایی به نام هد و پمپ هستند.

•       هد پمپ:مقدار ارتفاعی که یک پمپ می تواند آب را به صورت عمودی بالای سر خور بالا ببرد.

•       در پکیج های دیواری معمولا از پمپ های با هد ۷ و ۵ متر استفاده می شود.

•       دبی:حجم سیالی که در واحد زمان از یک مقطع مشخص کانال عبور می کند و طبعا واحد اندازه گیری آن نیز واحد حجم بر زمان است.مانند : lit/min – m3/min – m3/s – lit/s – m3/h -fot3/min  و…. که در مبحث موضوع بحث در این کتاب از واحد lit/min  بیشتر استفاده می شود.

•       یکی از کارهایی که هنگام راه اندازی باید انجام شود این است که پیچ بازدید پمپ را تا اولا هوای موجود در پمپ تخلیه شود و ثانیا از گردش محور مطمئن شوید.

•       در صورتی که با روشن شدن مشعل در وضعیت گرمایش در مدت چند ثانیه دمای مبدل به سرعت افزایش یافته و مشعل خاموش شود،دلیل بر عدم گردش آب در این مدار است که می تواند علت آن اشکال در پمپ سیرکولاتور و یا انسداد مدار گرمایش باشد.

•       روش آزمایش موتور پمپ سیرکولاتور:

۱٫ موتور پمپ را از روی هوزینگ باز کنید.

۲٫ روتور پمپ را با دست چرخانده و از روان بودن آن مطمئن شوید.

۳٫ مولتی متر را در وضعیت بیزر قرار داده و ترمینال های N و L را به طور جداگانه با بدنه پمپ کنترل کنید تا از عدم اتصال کوتاه مطمئن شوید( در صورت وجود اتصال پمپ سوخته است )

۴٫ دو رشته سیم متصل به یک دو شاخه برق را ابتدا به ترمینال های  NوL  متصل نمایید.

۵٫ پمپ را روی یک سطح عایق قرار دهید.

۶٫ با رعایت نکات ایمنی دو شاخه را به برق متصل کنید.

۷٫ در صورت سالم بودن پمپ،باید روتور با سرعت مناسب بچرخد.

ایرونت هواگیری پکیج دیواری

از آن جایی که وجود هوا در اطراف پره های پمپ می تواند آسیب جدی ( به علت افزایش دور پمپ و عدم روان کاری و خشک کاری)به پمپ بزند،در نتیجه وجود یک سیستم تخلیه هوا در بالاترین نقطه پمپ الزامی است که این سیستم ایرونت نام دارد.

نکته:

پیچ درپوش ایرونت را در زمان اولین راه اندازی حدود یک دور باز نموده و به همان صورت باقی می گذاریم.توصیه می شود سوراخ جانبی درپوش ایرونت به سمت مشعل نباشد.

بایپاس پکیج دیواری

این مدار شامل مسیر بای پاس و سوپاپ بای پاس،بین رفت و برگشت مدار گرمایش در قسمت زیر پمپ قرار می گیرد،تا در زمان انسداد احتمال مسیر گرمایش از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری کرده و یک مدارفرعی اضطراری را باز نماید.عملکرد این مدار به صورت مکانیکی بوده و بوسیله اختلافات فشاری که در دو سوپاپ اتفاق می افتد فعال می شود.بای پاس با یک لوله رابط مستقل در پکیج های تک و دومبدل قرار می گیرد و البته در برخی از پکیج های دو مبدل سوپاپ آن درون شیر سه راهی تعبیه و مبدل ثانویه نقش لوله رابط را برعهده دارد.

نکته:در صورتی که نیاز به استفاده از پمپ با هد بالاتر ( قوی تر) باشد باید سوپاپ بای پس نیز متناسب با پمپ تعویض شود

شیر اطمینان پکیج دیواری

این قطعه برای جلوگیری از افزایش بیش از حد فشار در مدار گرمایش استفاده می شود تا از ایجاد نشتی و آسیب در اتصالات جلوگیری نماید.

•       این شیر با فشار bar3 عمل کرده و حجم اضافی آب مدار گرمایش را تخلیه می کند.

•       این شیر فقط با افزایش فشار عمل می کند

فلوسوئیچ و فلومتر پکیج دیواری

فلوسوییچ قطعه ای است که باز شدن آب مصرفی را به برد کنترل اعلام می کند.

این قطعه شامل یک شناور است که به یک آهن ربا متصل شده و با باز شدن آب مصرفی،این شناور و آهن ربا حرکت کرده و در برابر قطعه مخصوصی قرار می گیرد و کلید نرمال اپن (No  ) به حالت بسته درآمده و بدین وسیله برد کنترل از باز شدن آب مصرفی مطلع می گردد.

روش تست فلوسوییچ

روش اول :

در هنگام نصب روی دستگاه؛سیم های فلوسوییچ را جدا کرده،مولتی متر را در وضعیت بیزر به آن وصل می کنیم.با باز کردن یکی از شیرهای آب گرم مصرفی باید مداربسته ( وصل ) و با بستن شیر آب مدار باز( قطع ) شود.

روش دوم : خارج از دستگاه

۱٫ فلوسوییچ را به صورت عمودی نگه می داریم ( در جهت حرکت آب ) و مولتی متر را ( در وضعیت تست اتصال کوتاه-بیزر) به آن وصل می کنیم.با سروته کردن فلوسوییچ،مولتی متر ارتباط بین کنتاکت ها را وصل نشان می دهد.

۲٫ شناور باید درمسیر خود روان حرکت کند.

 

در برخی از دستگاه ها به جای استفاده از فلوسوییچ از فلومتر استفاده شده است.

این قطعه شامل توربین کوچک و در ابتدای ورودی آب سرد ( مصرفی ) قرار داشته و با ارسال سیگنالی به برد کنترل،علاوه بر باز شدن آب مصرفی،مقدار دبی ( لیتر بر دقیقه ) را نیز اعلام می کند.فلومتر دارای یک سوکت سه سیم می باشد .

محدود کننده جریان آب مصرفی پکیج

این قطعه در مسیر ورودی آب مصرفی ( معمولا در خروجی فلوسوییچ یا وروی مبدل ) نصب می گردد،از دبی بیش از حد آب در مبدل جلوگیری نموده تا امکان جذب حرارت کافی به آب مصرفی فراهم گردد.

وجود این قطعه در فشار یا برودت زیاد آب ورودی به دستگاه حائز اهمیت است

 

شیر سه راهه پکیج

کیت شیرسه راهه و شیر موتوری پکیج

این قطعه فقط در پکیج های دو مبدل پیش بینی شده و وظیفه دارد آب گرم شده در مبدل اصلی را به سمت رادیاتورها ( به منظور گرمایش ) و یا به سمت مبدل ثانویه ( برای انتقال حرارت به آب مصرفی ) هدایت نماید.

نحوه عملکرد:از آن جایی که هیچ یک از دونوع دستگاه تک مبدل و دو مبدل،آب مصرفی و گرمایشی را به طور همزمان تامین نمی کند،لذا در زمان استفاده فقط یکی از این دو مدار می تواند فعال باشد.بدین صورت که :

در دستگاه دو مبدل با ارسال گزارش فلوسوییچ به برد کنترل مبنی بر تقاضای آب گرم مصرفی،برد کنترل با ارسال برق ( v220 ) به دو تا از ترمینال های موتور شیر سه راهه باعث حرکت دریچه آن و در نتیجه باز شدن مسیر مبدل ثانویه و بسته شدن مسیر رادیاتورها می گردد و آب گرم گرمایشی ازاین مبدل عبورکرده و به سیکل برگشت باز می گردد.در این حالت آب مدار مصرفی نیز در مبدل ثانویه از مجاورت آب گرمایشی( ولی در کانال های مجزا )عبور کرده و گرمای آن را جذب می کند.

با بسته شدن شیر مصرف و غیرفعال شدن فلوسوییچ،عکس مراحل قبل تکرار شده و در نتیجه مسیر مبدل ثانویه مسدود و جریان آب گرمایش به سمت رادیاتورها ادامه می یابد.

این قطعه می تواند در مسیر رفت یا برگشت مدار گرمایش قرار گیرد .

مقاومت پکیج

در درس های پیش با کمیتی به نام مقاومت الکتریکی آشنا شدیم که مخالفتی در برابر عبور جریان الکتریکی ایجاد می کرد و با واحدی به نام اهم (  Ω) اندازه گیری می شد.

در الکترونیک،قطعاتی نیز با همین نام وجود دارد که مقداری مخالفت جهت کم کردن ولتاژ در قسمت هایی ازمدار که لازم باشد ایجاد می کنند.

انواع مقاومت

مقاومت ثابت:مقدارشان ثابت است و در کارخانه سازنده مقدار آن مشخص شده و قابل تغییر نیست .

مقاومت متغیر:مقدار این مقاومت ها در حال تغییر است که بر حسب عامل ایجاد تغییر،تقسیم بندی می شوند :

۱٫ متغیر مکانیکی:یعنی با حرکت کردن یک قطعه مقدار مقاومت تغییر می کند مثل پتانسیومتر.

۲٫ متغیر تابعی:

•       تابع نور:مثل فتوسل

•       تابع صوت:مثل میکروفن

•       تابع میدان مغناطیسی:مثل فلزیاب

•       تابع حرارت:مثل ترمیستورها

 ترمیستور پکیج دیواری

مقاومتی است که مقدار اهمی آن تابع دما تغییر می کند.

۱-۱۰٫NTC:مقاومت با ضریب حرارتی منفی یعنی با افزایش می یابد (PTC  در پکیج به کار نرفته است ).

۲-۱۰٫PTC:مقاومت با ضریب حرارتی مثبت یعنی با افزایش دما مقاومت هم افزایش می یابد (PTC  در پکیج به کار نرفته است ).

انواع NTC  به کار رفته در پکیج

۱٫NTC شناور( مستغرق ) : که قسمت حساس به حرارت آن داخل آب قرار می گیرد

۲٫NTC   تماسی(جداری):که روی لوله به صورت تماس خارجی نصب می شود

روش آزمایش NTC

وقتی می‌گوییم یک NTC، ۱۰ کیلو اهمی است، یعنی در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد ( دمای مبنا ) مقدار مقاومت آن ۱۰ کیلوم اهم است ( شکل ۲۵-۴ ).

کلید ایمنی حداقل فشار آب ( پرشرسوییچ آب )

از آن جایی که نبود آب در مدار گرمایش باعث آسیب جدی به پمپ و همچنین باعث ذوب شدن مبدل می‌شود، در نتیجه قطعه‌ای لازم است تا در صورتی که فشار آب مدار گرمایش از مقدار bar 5/0 کمتر شود اجازه راه‌اندازی به دستگاه را ندهد

روش تست پرشرسوییچ

۱٫ آب مدار گرمایش دستگاه را تخلیه کرده، مولتی‌متر را در حالت تست اتصال کوتاه ( بیزر ) به خروجی‌های پرشرسوییچ وصل می‌کنیم، مدار باز را نشان می‌دهد.

۲٫ با باز کردن شیر پرکن و رسیدن فشار مدار گرمایش به مروز bar5/0، در صورت سالم بودن، باید اتصال برقرار شود.

در مقاله ای جداگانه به طور مفصل در مورد پرشر سوئیچ آب یا کلید حداقل فشار آب صحبت کردیم .

سنسور فشار آب پکیج ( ترانسدیوسر )

در دستگاه‌هایی که فشار آب مدار گرمایش به جای مانومتر مکانیکی، از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال نشان داده می‌شود، به جای پرشرسوییچ که یک کلید ( طع و وصل ) است از یک سنسور فشار استفاده شده، تا فشار داخلی مدار گرمایش را لحظه به لحظه توسط نمایشگر به کاربر اعلام نماید.

تفاوت ظاهری سنسور فشار آب با پرشرسوییچ آب در این است که در سنسور فشار به جای دو سیم از یک سوکت سه‌سیم استفاده شده است

سوال: با توجه به این که دستگاه با فشار bar5/0 شروع به کار می‌کند، چرا ما تمایل داریم فشار مدار گرمایش bar5/1 باشد؟

جواب: چون فشار در یک محیط از تبخیر مایعات جلوگیری می‌کند ( یعنی با افزایش فشار، تبخیر کاهش می‌یابد و نقطه جوش بالا می‌رود )، در نتیجه با ایجاد فشار در مدار گرمایش عملا از تبخیر آب این مدار و خروج آن از طریق ایرونت جلوگیری می‌کنیم. مضافا اینکه وجود فشار در مدار گرمایش باعث انتقال بهتر حرارت از آب گرمایش به آب مصرفی و رادیاتورها می‌شود.

آموزش تعمیر پکیج شوفاژ دیواری

منبع انبساط پکیج

با علم به این که اولا؛ انتقال گرما به مواد مختلف باعث افزایش حجم ( انبساط ) آن‌ها می‌گردد و ثانیا مدار گرمایش، یک مدار بسته است، لذا این افزایش حجم باید خنثی شده تا موجب بروز نشتی و همچنین افزایش فشار در مدار گرمایش نگردد

وظیفه منبع انبساط: این قطعه وظیفه خنثی کردن فشار اضافی وارد بر مدار گرمایش را بر عهده دارد که این فشار بر اثر انبساط آب گرم شده ایجاد می‌شود

در این سیستم از خاصیت تراکم‌پذیری هوا در برابر تراکم‌ناپذیری آب استفاده شده و فضایی اضافی برای آب انبساط یافته ایجاد می‌کند به نحوی که بعد از برطرف شدن انبساط، آب بتواند مجددا به مدار برگردد.

یکی از کارهای زمان نصب، این است که قبل از نصب پکیج فشار منبع انبساط کنترل شود.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

 

برد کنترل پکیج دیواری

برد کنترل مجموعه‌ای است از المان‌های ( قطعات ) الکترونیکی که عملکرد دستگاه را در شرایط مختلف کاری تحت کنترل، نظارت و فرماندهی قرار می‌دهد.

این مکانیزم در واقع مغز دستگاه بوده و با دریافت اطلاعات از گزارشگرها، دستورات مقتضی را برای عملگرها صادر می‌کند .

تعمیرکار پکیج، مجاز به تعمیر برد کنترل نمی‌باشد و کمپانی سازنده هر پکیج تعمیرات آن را در انحصار خود دارد.

برخی از قطعات برد کنترل

تصویر برد کنترل اصلی و برد جرقه نصب شده روی آن را نشان می‌دهد.

فیوز : یک قطعه حفاظتی است که در اولین نقطه ورود برق و به صورت سری در مدار برد قرار می‌گیرد، کار این قطعه این است که در صورتی که شدت جریان اضافی از برد عبور کند قبل از این که برد کنترل آسیب ببیند، فیوز بسوزد و اجازه عبور برق را ندهد.

نکته : در صورتی که فیوز بسوزد؛

۱٫ ابتدا دلیل سوختن یا عبور آمپر اضافی را بررسی و برطرف می‌کنیم.

۲٫ پس از آن فیوزی با مشخصات فیوز قبلی از نظر آمپر و ولتاژ، جایگزین می‌کنیم.

ترانسفورماتور کاهنده: از دو سیم‌پیچ تشکیل شده که هر کدام دارای خروجی ۹ ولت و برای استفاده المان‌ها ( قطعات ) الکتریکی و الکترونیکی به کار می‌رود. در مواردی نیاز به برق ۹ ولت و در مواردی نیاز به

۱۸ ولت است که در صورت نیاز به برق ۱۸ ولت هر دو سیم‌پیچ به صورت سری وارد مدار می‌شوند.

پتانسیومترها: برای تنظیم دمای آب مصرفی و گرمایشی و انتخاب وضعیت ( تابستانه، زمستانه و آماده به کار ) دستگاه در دستگاه‌های غیردیجیتال روی پانل ( صفحه کنترل ) در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

جامپرها: در برخی از بردها برای جامپرها وظایف خاصی ( مثل تغییر نوع سوخت، جلوگیری از نوسان دما، تغییر وضعیت برد از تک‌مبدل به دومبدل و …) تعریف شده که در دستگاه‌های مختلف متفاوت است و این کار با نصب پل بر روی جامپر مربوطه انجام می‌شود .

نکته: در برخی از پکیج‌ها بیش از یک برد وجود دارد مثلا غیر از برد اصلی، برد جرقه، برد فن و یا برد تغذیه نیز می‌تواند جداگانه باشد. ( کارخانه‌های سازنده پکیج با این کار هزینه تعمیرات را به نفع مشتری کاهش می‌دهند )

شیر کنترل گاز پکیج

درصد بسیار زیادی از شیر گازهای به کاررفته در پکیج‌ها با مارک‌های ( Honeywel l و  SIT) می‌باشد که از نظر ساختمانی و همچنین تنظیمات، اغلب شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند.

Sit820 و Sit825 : در پکیج‌های شمعک‌دار (قدیمی) استفاده شده و دارای محل استقرار شیر مغناطیسی و ترموکوپل بوده است. این نوع شیرها دارای قابلیت تنظیم یک ارتفاع شعله است ( مشعل یا خاموش است یا روشن ).

Sit840 : در پکیج‌های بدون شمعک (آیونایز ) استفاده می‌شود و قابل تنظیم برای یک ارتفاع شعله است ( مشعل یا خاموش است یا روشن ).

اندازه‌گیری فشار گاز ورودی و خروجی شیر گاز توسط مانومتر ( فشارسنج ) میلی‌بار و از طریق مجراهای زیر انجام می‌شود .

Pin : فشار ورودی

Pout : فشار خروجی

Sit845: در پکیج‌های بدون شمعک ( آیونایز ) کاربرد دارد. قابلیت تنظیم دو شعله کوتاه (min  ) و بلند (max  ) را دارد و با وجود یک مدولاتور قابلیت تنظیم خودکار شعله را در بین دو ارتفاع تنظیم شده دارد .

شیر کنترل گاز سیت sitegroup nova 845

روش تنظیم شعله کوتاه و بلند پکیج

۱٫ با اتصال فشارسنج میلی‌بار به خروجی Pin فشار گاز ورودی به دستگاه را بررسی می‌کنیم ( فشار استاندارد گاز طبیعی mbar18 و گاز مایع mbar28 ) .

۲٫ فشارسنج را پس از کمی باز کردن پیچ Pout به آن متصل می‌کنیم.

۳٫ دستگاه را در وضعیت تابستانه ( مصرفی ) قرار می‌دهیم.

۴٫ دمای آب مصرفی را روی حداکثر تنظیم می‌کنیم ( معمولا ۶۰ درجه سانتی‌گراد ).

۵٫ یکی از شیرهای آب گرم ( ترجیحا نزدیک‌ترین شیر به دستگاه ) را با حداکثر جریان باز می‌کنیم.

۶٫ در این حالت مشعل روشن شده و عدد نشان داده شده روی فشارسنج مقدار فشار شعله حداکثر (max   ) است.

۷٫ عدد نشان داده شده را با عدد توصیه شده در کاتالوگ دستگاه مقایسه می‌کنیم ( معمولا بین ۱۰ تا ۱۳ میلی‌بار بسته به نوع دستگاه )

۸٫ در صورت نیاز به تنظیم شعله max، این کار را توسط پیچ برنجی روی مدولاتور و آچار نمره mm10 انجام می‌دهیم .

۹- با حفظ کلیه شرایط فوق ، یکی از سیم های مدولاتور را جدا کرده و در این حالت فشار شعله حداقل را روی فشار سنج می خوانیم و آن را با عدد توصیه شده در کاتالوگ دستگاه مقایسه می کنیم . ( معمولا بین ۱mbar تا ۳mbar  بسته به نوع دستگاه )

۱۰- در صورتی که نیاز به تنظیم شعله کوتاه باشد این کار را توسط پیچ گوشتی تخت و از روی پیچ پلاستیکی میانی مدولاتور انجام می دهیم .

تذکرات مهم

از چرخش ناگهانی و زیاد پیچ های تنظیم min و max در روی مدلاتور خودداری کنید.برای تنظیم شعله حداقل از پیچ گوشتی چهار سو استفاده نشود ، بلکه یک پیچ گوشتی تخت به  کار ببرید.پس از انجام تنظیمات حتما از بسته شدن پیچ های pinpin و pout مطمئن شوید.در تنظیم پکیچ های هرمتیک ، شیلنگ رابط بین شیر گاز و محفظه احتراق را جدا کرده و دقیقا همانند پکیج بدون فن تنظیمات را انجام می دهیم و پس از تنظیم ، شیلنگ مذکور را در محل خود نصب می کنیم.

نکته : در برخی از مدل های شیر گاز که پیچ های تنظیم شعله min و max به صورت دستی دیده نمی شود ، عمل تنظیم شعله یا ورود به منوی دستگاه و با استفاده از کد های مربوطه انجام می شود. ( شکل ۴۱-۴ ) نمونه ای از این نوع شیر ها را نشان می دهد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ملت تهویه / تعمیر کولرگازی | تخصصی ت...

تهران

نوع فعالیت

صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تعمیر کولرگازی.داکت اسپلیت.اسپیلت ایستاده، تعمیر کولرگازی پنجره ای.اینورتر.فن کوئل، تعمیر سردخانه و سیستم های VRFوVRI، نصب کولرگازی.داکت اسپلیت.اسپیلت ایستاده، نصب کولرگازی پنجره ای.اینورتر.فن کوئل، تعمیرات انواع یخچال ها و فریزر ها، تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی، نصب انواع پکیج های ایرانی و خارجی، خرید و فروش انواع کولرگازی ها و انواع پکیج ها، تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ها، نصب انواع دوربین های مداربسته، تعمیر انواع دوربین های مداربسته، نصب و سرویس انواع یخچال ها، انجام کلیه امور مربوط با ضمانت، خدمات ما شامل ۱۰۰ روز گارانتی و می باشد، نصب و سرویس انواع یخچال ها

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات