شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

انرژی های نو ، یکی از محورهای اولویت دار استان یزد است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت :موضوع انرژی های نو ، یکی از محورهای اولویت دار در استان محسوب می شود.

 مهندس محمدرضا صحتی در نشست با مهدی سالاری ، مدیرعامل کریدورعلم و فناوری یزد ، ایجاد منطقه ویژه در حوزه علم و فناوری را باعث توسعه اقتصادی یزد و رفاه مردم برشمرد و گفت : استان یزد ، به دلیل بهره مندی از شرایط جغرافیایی و منابع طبیعی خاص و مردم سختکوش و باسواد می تواند الگوی مناسب در کشور محسوب شود.

وی افزود: توجه به موضوع انرژی های نو به عنوان یکی از محورهای اولویت دار در استان می بایست مورد توجه قرار گیرد.

مهندس صحتی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی خورشیدی ، اظهار داشت : مبحث انرژی های نو در کنار دیگر ضرورت های منطقه نظیر :گردشگری ، سلامت ، فناوری اطلاعات ، صنعت نساجی و کاشی می بایست به صورت مستمر دنبال شود.

وی به تمایز و مزیت استان یزد در بهره مندی از انرژی های خورشیدی اشاره داشت و گفت : سال های گذشته شرکت توزیع نیروی برق  در این بخش با ظرفیت حدود 400کیلووات در مساجد، واحدهای زیارتی و آموزشی و منازل استان  سامانه فتوولتائیک ایجاد کرده است.

این مسوول یادآور شد  : در سیستم های فتوولتائیک مسکونی با وجود هزینه بالای پنل های خورشیدی این هزینه در مدت 2 تا 2.5 سال با کاهش هزینه مصرف جبران شده و به کاهش مصرف برق کمک می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه این استان از مستعدترین نقاط کشور در تولید انرژی خورشیدی است، بهره گیری از این انرژی را به عنوان یکی از منابع تجدید پذیر انرژی در استان برشمرد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 ساعت پیش