شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

پنل‌های خورشیدی جاده‌ای آزمایش شدند

پنل‌های خورشیدی جاده‌ای آزمایش شدند

وزارت حمل و نقل ایالت میزوری آمریکا، یک سری پنل‌های خورشیدی را به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی، بر روی سطح جاده و پیاده روها آزمایش خواهد کرد.
به عنوان یک جایگزین با تکنولوژی بالا، پنل‌های خورشیدی مذکور به صورت شش گوشه و با ترکیب بتن و آسفالت ساخته شده‌اند که با بهره‌مندی از پنل‌های جذب انرژی، انرژی خورشید را در طول روز ضبط و تبدیل و سپس به شبکه برق شهری برای مصرف ارسال می‌کنند.

پعلاوه بر جذب انرژی خورشیدی، پنل‌های مذکور به LEDهای روشنایی هم مجهز شده‌اند تا دیگر نیازی به خط کشی جاده‌ها به روش سنتی نباشد و از طرفی دیگر هم می‌توان پیام‌های ایمنی را به صورت دلخواه بر روی سطح جاده نمایش داد.
یکی دیگر از مزیت‌های کلیدی این پنل‌های خورشیدی هم مجهز بودن آن‌ها به یک واحد گرمایشی یکپارچه برای ذوب کردن برف و یخ در زمستان است که به طور قابل توجهی هزینه‌های نگهداری جاده را کاهش می‌دهد تا دیگر نیازی به کارگران راهداری برای پاشیدن نمک یا مواد شیمیایی بر روی سطح جاده نباشد، هرچند بزرگ‌ترین عیب این پنل‌ها نیز همین است، یعنی دخالت نیروهای انسانی را کاهش می‌دهد که خود باعث افزایش بیکاری می‌شود.
در آخر باید گفت که این پروژه به صورت آزمایشی فعلا در بخشی از جاده معروف 66 به مرحله اجرا در می آید تا در صورت موفقیت آمیز بودن آن، به گسترش و توسعه این پروژه اقدام کنند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 8 ساعت پیش