شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

مناطق عشایری بدون برق اردبیل از انرژی خورشیدی بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: انرژی خورشیدی قابل حمل برای عشایری که از نعمت برق محروم هستند، واگذار می‌شود.

 قادر هنرمند صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عشایر شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با توجه به اهمیت راه در زندگی عشایری به ویژه در ایام کوچ به دلیل تردد بالا در این محورها، بهسازی و بازسازی راه‌های عشیری نقش بسزایی در سهولت تردد این قشر ایفا می‌کند که در همین راستا یک هزار و 650 کیلومتر راه عشایری در سطح استان اردبیل مرمت و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه قشر عشایر با تولیدات خود پشتوانه مهمی برای تحقق آرمان‌های جامعه هستند، گفت: انرژی خورشیدی قابل حمل برای عشایری که از نعمت برق محروم هستند، واگذار می شود که اولویت نخست با آن دسته از عشایر است که فاقد برق در محل اسکان خود هستند.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل تصریح کرد:‌ در این زمینه برای عشایر شهرستان بیله‌سوار 80 پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است تا به آنها واگذار شود و از این طریق بتوانیم آسایش هر چه بیشتر را برای این قشر تولیدکننده و تلاشگر فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این جلسه  بیان کرد: امور عشایری شهرستان بیله‌سوار یکی از ادارات فعال در ارائه خدمات مطلوب به عشایر است که انتظار می‌رود در راستای تامین آرامش و راحتی هر چه بیشتر برای عشایر همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های با امور عشایری توسعه و گسترش یابد.

آرام حلیم با اشاره به تلاش دولت برای ارتقای سطح خدمات عشایر افزود: باید حمایت بیشتری از بخش تولیدات دامی و کشاورزی عشایر انجام شود و با واگذاری بسیاری از خدمات با ارزش بهداشتی و درمانی به علاوه در بخش راه از قشر زحمتکش و غیور عشایر قدردانی شود تا این امر زمینه‌ساز افزایش تولیدات آنها شود.

در این مراسم با قدردانی از عسگر توکلی، رئیس اداره امور عشایری شهرستان بیله‌سوار، ساسان محمودی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش