شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

۳۰۰ دستگاه پانل خورشیدی به عشایر اردبیل واگذار شد

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: با اجرای طرح پانل خورشیدی تاکنون ۳۰۰ دستگاه از این طرح به عشایر استان اردبیل تحویل داده شده است.


قادر هنرمند عصر امروز در مراسم افتتاح طرح و تحویل نخستین پانل‌های خورشیدی به عشایرمنطقه شهرستان خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال با داشتن قشر عشایر در منطقه که فاقد برق هستند به عنوان پایلوت اجرای طرح نصب پانل‌های خورشیدی انتخاب شده است.
وی افزود: با اجرای طرح پانل خورشیدی تاکنون 300 دستگاه از این طرح به عشایر استان اردبیل تحویل داده شده و قرار است در آینده تمامی مناطق عشایرنشینی که فاقد برق هستند از پانل‌های خورشیدی بهره‌مند شوند.
هنرمند تصریح کرد: مناطق عشایرنشینی که زیر 10 خانوار بوده و در مناطق صعب‌العبور زندگی می‌کنند در اولویت بیشتری برای بهره‌مندی از پانل‌های خورشیدی خواهند بود و امسال 8 دستگاه پانل خورشیدی هم به عشایر شهرستان خلخال تحویل داده می‌شود.
مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: پانل‌های خورشیدی تهیه شده که هزینه‌ای در حدود 7 میلیون ریال دارند از سوی اداره کل امور عشایر استان اردبیل با دریافت 50 درصد از بهای پانل خورشیدی به خانوارهای عشایر تحویل داده خواهند شد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه وجود پانل‌های خورشیدی برای قشر عشایران کمک بزرگی برای بهبود وضعیت زندگی آنان کرده و بسیاری از مشکلات و مسائل آن‌ها با وجود این پانل‌های خورشیدی رفع شده چرا که آن‌ها هم با بهره‌مندی از نعمت بزرگ برق می‌توانند بسیاری از کارهای خود را با نور کافی انجام دهند.
هنرمند بیان کرد: روش کار پانل‌های خورشیدی طوری است که با داشتن صفحه‌های دریافت نور خورشید و باطری ذخیره انرژی تا 8 ساعت می‌توانند برق مورد نیاز چادرها و آلاچیق‌‌های عشایران را تامین کرده و آنان را از داشتن نعمت برق بهره‌مند کنند تا آن‌ها نیز مانند سایر افراد بتوانند به کارهای عقب افتاده خود در اوقات شب بپردازند و مشکلات خود را برطرف کنند.
مدیرکل امورعشایری استان اردبیل افزود: پانل‌های خورشیدی علاوه بر تامین برق مورد نیاز می‌توانند تجهیزات مورد نیاز برای شارژ تلفن‌های همراه را در اختیار عشایران قرار داده و آن‌ها را از نعمت خدمات ارتباطی نیز برخوردار کنند تا مردم از این حیث هم مشکلی نداشته باشند.
فرماندار شهرستان خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئولان اداره کل امور عشایر استان اردبیل خدمت بزرگی برای انتخاب شهرستان خلخال به عنوان پایلوت پانل‌های خورشیدی انجام داده‌اند که این امر شایسته قدردانی است
علی نظری شیخ‌احمد افزود: عشایر خلخال با داشتن جمعیت کم نسبت به سایر عشایر شهرستان‌های استان اردبیل توانسته‌اند تحول بزرگی در تولید و فرآورده‌های دامی و نیز رونق اقتصادی به وجود آورند و بیشترین سهم را در ایجاد این تحولات به دست آورده‌اند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 ساعت پیش