شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

مناطق عشایری به انرژی خورشیدی متصل می‌شود

رئیس سازمان امور عشایر از انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت نیرو خبر داد و گفت: جامعه عشایری نقش مهمی در حفاظت از منابع طبیعی دارند و به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نیرو منعقد شده که سامانه‌های عشایر کشور به انرژی خورشیدی متصل شود.

 کرمعلی قندالی پیش از ظهر امروز در دومین گردهمایی سراسری مسئولان امور عشایر سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت:  جامعه عشایری نقش مهمی در حفاظت از منابع طبیعی دارند و به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نیرو منعقد شده که براساس آن تا چهار سال آینده سامانه‌های عشایر کشور به انرژی خورشیدی متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از انرژی خورشیدی در امور عشایر از اولویت‌های این سازمان است، گفت: نباید عشایر را متهم به تخریب منابع زیستی کرد چراکه عشایر تنها برداشت‌کننده علوفه نیستند و محیط زندگی جامعه عشایر بهترین مکان برای استفاده از انرژی‌های پاک است.

قندالی با اشاره به تسهیلاتی که به عشایر پرداخت شده است، افزود: در سال گذشته هزار میلیارد ریال با سود چهاردرصد بین جامعه عشایری استان‌ها توزیع شد که بیش از 98 درصد وام‌های سال گذشته توسط عشایر پرداخت شده است و امسال نیز 2هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر اختصاص یافت.

رئیس سازمان امور عشایر با بیان اینکه امروز جامعه عشایر کشور هیچ معوقه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: اعتبارات حوزه عشایر باید به سمت تولید برده شود و از کل اعتبارات سال گذشته 95 میلیارد ریال به استان فارس اختصاص یافت.

قندالی با اشاره به اهمیت بیمه در جامعه عشایری تصریح کرد: بیمه دام و بیمه اجتماعی از مهم‌ترین موارد جامعه عشایر است اما تاکنون از 200 هزار خانوار عشایر در کشور 55 هزار خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

وی با اشاره به نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای طرح زنجیره تولید یکی از اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی است که با اجرای این طرح در دو سال گذشته تولید گوشت قرمز حدود 40 هزار تن افزایش یافته و در حال حاضر تولید گوشت قرمز از 150 هزار تن به 190 هزار تن در کشور رسیده است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور نهادینه کردن اصلاح روش‌ها در تغذیه و افزایش درآمد هر خانوار عشایر  را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: افزایش درآمد عشایر به 7.5 میلیون تومان در سال از شاخص‌های مثبت اجرای این طرح در جامعه عشایری کشور است.

وی کشت گیاهان دارویی توسط عشایر را از دیگر راه‌های افزایش درآمد این قشر عنوان و بیان کرد: این طرح در برخی از استان‌ها به صورت آزمایشی انجام شده و تا پایان امسال حدود 300 هکتار در چهار محال و بختیاری افتتاح می‌شود

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 ساعت پیش