شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

ساخت نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی با کمک شرکت آلمانی در همدان

شهردارهمدان در نشستی با سرمایه گذار راه اندازی نیروگاه خورشیدی در همدان با بیان اینکه همدان از ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است، گفت: در راستای اهداف شهر سبز پایدار نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی با کمک شرکت آلمانی در همدان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه همدان از ظرفیت خوب اقلیمی برای استفاده از انرژی‌های نو برخوردار است، گفت: برای احداث نیروگاه خورشیدی در همدان با شرکت‌های مختلفی رایزنی‌ صورت گرفت اما در نهایت با شرکت آلمانی تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهد شد.

رسولی بر ساخت هر چه بیشتر نیروگاه‌های خورشیدی در همدان تأکید و با بیان اینکه باید در مطالعات شهری نیز اجرای پنل‌های خورشیدی و استفاده از انرژی‌های پاک مدنظر باشد، گفت: استفاده از سوخت‌های فسیلی بهره آسیب‌های بسیاری به همراه دارد.

شهردار همدان همچنین به برخورداری تمام اراضی شهر همدان از پلاک ثبتی اشاره کرد و گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و شرکت آلمانی به راحتی می‌تواند نسبت به سرمایه‌گذاری و ساخت نیروگاه در شهر اقدام کند.

مسئول دبیرخانه شهر سبز پایدار نیز گفت: با همکاری‌های صورت گرفته بین شرکت آلمانی و شهرداری همدان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر شهر و استفاده از انرژی‌های نو خواهیم بود.

حسن محمدی اظهارداشت: باید تا پایان سال مجوزهای احداث این نیروگاه دریافت شود تا هرچه سریعتر کار ساخت نیروگاه خورشیدی به مرحله اجرا دراید.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 19 ساعت پیش