ساختمان پیش ساخته (مدرن سازان گیل)،تولیدکننده وطراح خانه...

سازه LSF در رشت,قیمت سازه lsfدررشت, ساخت ویلا

مزایای سازهای ال اس اف

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF)  دارای مزایایی می باشند که این مزایا باعث محبوبیت این گونه سازه ها می شود. این نوع سازه ها از لحاظ قیمت، کوتاه بودن زمان ساخت و اجرا، دوام و پایداری و دکوراسیون زیبا مورد قبول اکثریت واقع شده اند. از این جهت در این مقاله، توضیحاتی در خصوص مزایای سازه های ال اس اف (LSF) ارائه می شود.

قیمت

یکی از عمده ترین مزایای سازه های ال اس اف (LSF)، قیمت پایین آنها می باشد. باید ددر نظر داشت، که هزینه تمام شده که به عنوان قیمت محصولات معرفی می شود، در اینجا مد نظر است. نسبت تعداد کارگرانی که مشغول نصب سازه های ال اس اف (LSF) می باشند بر هزینه میزان منابعی که در راستای انجام پروژه هدر می روند را هزینه تمام شده می گویند. از جهتی برای طراحی، ساخت و اجرای سازه های ال اس اف (LSF) تعداد کارگران ماهر کمتری نیاز می باشد و در کل پروژه میزان منابعی که هدر می روند نیز کاهش می یابد. پس هزینه تمام شده این نوع سازه ها، بسیار کمتر از سایر سازه های ساختمانی می باشد.

زمان ساخت

به طور کلی، زمان ساخت سازه های سبک وزن ال اس اف (LSF) نسبت به سایر سازه های ساختمانی، حدود یک سوم می باشد. یعنی از لحظه استارت پروژه تا پایان آن پروژه، کارفرما می تواند حدود دو سوم وقت تلف شده خود را ذخیره نماید و سرعت اجرای پروژه را بسیار سریعتر کند. این نیز یکی از مزایای سازه های ال اس اف (LSF) به شمار می رود.

استحکام

سازه های فولادی سبک وزن ال اس اف (LSF) دارای قدرت بالا و وزن کمی می باشند و از این لحاظ در زمان نصب آنها، نیاز به استقرار جرثقیل در محل کارگاه نمی باشد. سازه های ال اس اف (LSF) در برابر لرزه های مختلف، انعطاف پذیری خوبی دارند. از آنجایی که این نوع سازه ها به صورت پیچیده و مستحکم نصب می شوند، پس فشاری که به یک نقطه از سازه وارد می شود در کل سازه تقسیم می شود و این امر باعث انعطاف پذیری این سازه ها شده است.

فضای اشغال شده

یکی دیگر از مزایای سازه های ال اس اف (LSF) فضای کمی می باشد که بابت دیوارها هزینه می شود. این سازه ها با قطر کمی که دارند، فضای زیادی را برای استقرار دیوارها اشغال نمی کنند و این امر باعث، به وجود آمدن فضای بیشتر برای اتاق ها و سالن ها می شود. سازه های ال اس اف (LSF) باعث ایجاد خلاقیت های جدیدی در امر طراحی و ساخت می شوند. در این نوع سازه ها، به راحتی می توان انواع دکوراسیون و لوازم تزئیناتی را به کار برد.

صرفه جویی در انرژی

از دیگر مزایای سازه های ال اس اف (LSF) می توان به میزان هدر رفتگی انرژی گرمایشی و سرمایشی ساختمان اشاره کرد. این سازه ها تا حد مطلوبی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نمایند.

پایداری

ساخت و ساز بر روی سازه های ال اس اف (LSF)، آلاینده های کمتری را وارد محیط زیست می نماید. انتظار گاز کربنیک در سازه های ال اس اف (LSF) بسیار کمتر است و همچنین تمام مواد مورد استفاده در این سازه ها، قابل بازیافت می باشند. این امر یکی از بهترین مزایای سازه های ال اس اف () به شمار می آید.

ظاهر ساختمان

سازه های ال اس اف (LSF)، قابلیت پیاده سازی و اجرای هر نوع دکوراسیون تزئینی زیبا را بر روی دیوارهای بیرونی ساختمان میسر می نماید و همچنین با اطمینان از عدم ترک خوردگی یا ریزش رنگ بر روی دیوارها، می توان سازه های زیباتری را با این متد ایجاد نمود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساختمان پیش ساخته (مدرن سازان گیل)،تولیدکننده وطراح خانه...

رشت

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سازه LSF در رشت،قیمت سازه lsfدررشت، ساخت ویلا،آپارتمانlsf پیش ساخته،قیمت ساختمان ، ساختمان پیش ساخته در رشت،، خانه پیش ساخته دررشت و مازندران، نقشه برداری وتفکیک ارازی طراحی معماری، طراحی سازه ال اس اف،عکس خانه های پیش ساخته، ساختمان پیش ساخته ارزان ،خانه ارزان قیمت، ویلا سازی در رشت و مازندران با ال اس اف، ویلای ارزان خانه پیش ساخته ارزان ،کانکس ارزان، کانکس پیش ساخته ارزان،کانکس ویلایی، قیمت خانه پیش ساخته ،ساختمان پیش ساخته، قیمت سازه ال اس اف خانه پیش ساخته دررشت، ویلاپیش ساخته LSFمزایای خانه پیش ساخته ، پیمانکاری ویلا سازی پیش ساخته ال اس اف LSF، اجرای Lsfدر رشت تفاوت قیمت خانه پیش ساخته ، تولید کننده خانه پیش ساخته در رشت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات