موج گستران البرز

پنل خورشیدی , شارژر باتری و شارژر خورشیدی, تعمیرات انواع اینورتر خورشیدی

وایرلس چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وایرلس سیستمی است که دارای 2 بخش است 1- بخش فرستنده وگیرنده   2- بخش روتر اینترانت  .فرکانس کاری سیستم بر 2 باند مجاز و آزاد 5/8 گیگاهرتز و 2/4 گیگاهرتز  در  قسمت فرستنده و گیرنده میباشد.

در بخش اینترانت سیستم بر اساس اینترنت کار مینماید و تمامی اطلاعات دیجیتال اینترانت واینترنت به بخش فرستنده وگیرنده میرود   ودو سیستم  ptp   نقطه به نفطه اطلاعات همسان شبکه LAN   خواهند داشت.

برای توضیح بیشتر کارایی وایرلس  ارایه میشود:

1- انتقال اطلاعات پورت شبکه کامپیوتری

2- انتقال اطلاعات هرسیستمی که دارای پورت شبکه باشد. مانند  دوربین-  voip  تلفنی-و....

نکته دیگر در وایرلس  دو مکان در دید مستقیم باشند.

توضیح سیستم انتقال تلفن ثابت:

چنانچه در یک مکان دور از شهر تلفن ثابت ندارید و موبایل هزینه بر میباشد با سیستم رادیو اترنت میتوانید هر تعداد خط تلفن ثابت داشته باشید. روش به این ترتیب هست که میتوان با این سیستم از یک نقطه که دارای خط تلفن ثابت هست سیستم را وصل کرده ودر منطقه شرکت یا مرغداری یا هر موسسه ای که دارید و ارتباط تلفن ندارید سیستم دیگر را نصب نموده صاحب تلفن ثابت شوید. شما در مکان دور از شهر همان خط تلفن شهری را خواهید داشت .

این خط تلفن ارایه شده کاملا بدون نویز و پارازیت بوده فرقی با خط ثابت تلفن سیمی ندارد.

ودارای قابلیت های کار با هر نوع تلفن -بیسیم تلفن رومیزی - وفکس میباشد.

دارای کارآیی نمایش شماره مخاطب میباشد.

چنانچه در سمت مبدا که تلفن ثابت دارید ADSL ( اینترنت پر سرعت) داشته باشید در محل شرکت یا موسسه دور از شهر (مکان مقصد) میتوانید اینترنت ADSL داشته و با کامپیوترتان اینترنت با همان سرعت اولیه مبدا را استفاده کنید.

همچنین با نصب دوربین مدار بسته در محل شرکت میتوان از طریق همین سیستم در منزل یا دفتر واقع در مکان مبدا بر روی کامپیوترتان همه دوربینهای نصب شده را ببینید. یا هر نقطه از شهر با ADSL روی لب تابتان تصاویر و صدای کارگاه را ببینید و بشنوید .


اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

موج گستران البرز

مازندران، بابلسر

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی ، شارژر باتری و شارژر خورشیدی، تعمیرات انواع اینورتر خورشیدی ، باتری خورشیدی، مبدل دیسی به دیسی و فروش، اینورتر سینوسی، اینورتر شبه سینوسی، 48 به 24 ولت، فروش مبدل ۴۸ به ۱۲ ولت ۱۰ آمپر، مبدل ۱۱۰ ولت به ۴۸و۲۴ و۱۲ ولت، شارژر لیفتراک، تثیبت کننده 48 ولت، اینورتر 48 ولت، اینورتر 12 ولت، اینورتر 24 ولت، تعمیرات اینورتر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات