گالری و آموزشگاه نقاشی مژگان متفکر ( قاصدک باران )

آموزش نقاشی, سفارش تابلو نقاشی, نقاشی رنگ و روغن

قبول و انجام کلیه سفارشات نقاشی

قبول و انجام کلیه سفارشات نقاشی رنگ و روغن، پاستل، سیاه قلم و ... با هر سبک و موضوعی، تابلو نقاشی برنا در سبک رئال و تکنیک رنگ و روغن در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به سفارش مشتری از شهر اصفهان در سال ۹۳ کشیده شده است.

مشخصات

رنگ و روغن :
ابعاد ۵۰ در ۷۰

توضیحات خدمت

تابلو نقاشی با عنوان برنا که در خلق آن تکنیک رنگ و روغن و سبک رئال بکار رفته است، در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و با قاب اسپرت قهوه ای است. تکنیک رنگ و روغن از با کیفیت ترین و ماندگارترین نوع نقاشی است که سالیان سال بعنوان یک تابلو نفیس برایتان به یادگار خواهد ماند بخصوص که خالق اثر از بهترین نوع رنگ روغنی و جنس بوم استفاده نموده است. 

گالری و آموزشگاه مژگان متفکر ( قاصدک باران ) ارائه دهنده آموزش تکنیک رنگ و روغن، پاستل و سیاه قلم به علاقمندان رده سنی بزرگسالان و نوجوانان با بهترین کیفیت می باشد.

همچنین سفارشات تابلو نقاشی با هر سبک و موضوعی پذیرفته می شود و در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده می شود. شما در هر نقطه از ایران و یا حتی دنیا باشید از راه دور موضوع نقاشی خود را سفارش دهید و در محل خودتان سفارشتان را تحویل بگیرید. ارسال به کلیه نقاط دنیا

آدرس کانال تلگرام:     art_philosophyy@ 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گالری و آموزشگاه نقاشی مژگان متفکر ( قاصدک باران )

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

آموزش نقاشی، سفارش تابلو نقاشی، نقاشی رنگ و روغن، نقاشی پاستل، نقاشی سیاه قلم، قبول سفارش نقاشی، آموزش نقاشی ، آموزش نقاشی به بزرگسالان، آموزش نقاشی به نوجوانان، نقاشی پرتره، نقاشی منظره و طبیعت، نقاشی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات