خدمات ساختمانی و بازسازی مالتی فیکس

بازسازی, طراحی داخلی, کابینت و کارهای چوبی

کاشی‌ کاری و نصب کاشی | نصب کاشی و سرامیک | کاشی کاری و سرامیک کاری

کاشی‌ کاری از گذشته های دور برای پوشـش نهائی مکانهای مرطوب مانند سـرویس ها و آشـپزخانه میشـده که هـم دارای طرحهـای متنوع و زیبا میباشـند و هم قابل شستشـو هستند، لیکن امروزه نگاه کاشی کاری و سرامیک کاری محدود به موارد فوق نبوده، و دارای کاربردهای مدرن و متنوع است.

توضیحات خدمت

امروزه نگاه به کاشیکاری محدود به موارد فوق نبوده و از آن کاربردهایی همچون:
کاشی کاری آشپزخانه: دیوار بین کابینت
کاشی کاری آشپزخانه: جهت طراحی دیوار
کاشی کاری مدرن: تابلو های هنری
کاشی کاری مدرن: دیوار پشت تخت


اگر مشغول بازسازی یا طراحی دکوراسیون منزل تان هستید و به دنبال کاشی و سرامیک مرغوب و متنوع می باشید، پیشنهاد می کنم حتما سری به اهالی فن سامانه متمرکز خدمات ساختمانی (مالتی فیکس) بزنید.

نصاب‌های حرفه‌ای، نصب کاشی و سرامیک ما در فضاهایی مثل کف خانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و حمام و راهروها و فضاهای بیرونی مثل گلخانه و حیاط و تراس انجام‌می‌دهند. گاهی نصب کاشی و یا سرامیک با پایان کار نصب وان و یا روشویی جدید و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنایی یا لوله‌کشی انجام‌می‌شود. در برخی پروژه‌های نصب کاشی و سرامیک سامانه متمرکز خدمات ساختمانی (مالتی فیکس)، این مورد بخشی از یک سفارش بزرگتر بازسازی خانه انجام‌ شده‌ است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

خدمات ساختمانی و بازسازی مالتی فیکس

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بازسازی، طراحی داخلی، کابینت و کارهای چوبی، بنایی، تاسیسات ، تزئینات داخلی، کاشی کاری، برقکاری ساختمان، لوله کشی آب، نقاشی ساختمان، سیم کشی تلفن، کاغذ دیواری، پارکت، کولر ، پکیج، رادیاتور

دسته‌بندی خدمات