خدمات ساختمانی و بازسازی مالتی فیکس

بازسازی, طراحی داخلی, کابینت و کارهای چوبی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC ( پنجره یو پی وی سی ) بدون تخریب

پنجره دو جداره انتخابی کاملاً ایده آل جهت استفاده بهینه انرژی است و علاوه بر اینکه به میزان قابل ملاحظه ای آلودگی صوتی می کاهد و از ورود گرد و غبار فضای خارجی به داخل نیز می کاهد. سامانه متمرکز خدمات ساختمانی (مالتی فیکس) با تیم نصب متخصص، حرفه‌ایی و با تجربه خود در کمترین زمان و بدون هیچ گونه تخریب پنجره‌های قدیمی را با پنجره‌های دوجداره UPVC جایگزین نماید و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

توضیحات خدمت

آلودگی، گرد وغبار، شرایط آب و هوایی متغیر وبدون ثبات و آلودگی صوتی از جمله مواردی هستند که آسایش را از محل زندگی ما سلب می کند. تعویض پنجره های قدیمی از سریع ترین و آسان ترین راه های زیباسازی، بازسازی منازل است. مزایایی که تعویض پنجره قدیمی با UPVC ایجاد می کند در برابر هزینه ای که ایجاد می کند بسیار ارزشمندست.

 

یکی از فاکتور های مهم درب و پنجره upvc امکان نصب بر روی ساختمان های با درب و پنجره های قدیمی مانند پنجره آهنی، آلومینیومی و چوبی می باشد.

 

• بدون تخریب: تصور اینکه تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره همراه با تخریب، بنایی، گچ کاری و رنگ آمیزی دیوار ست رایج است. این تصور موجب شده که بسیاری از افراد نسبت به تعویض پنجره قدیمی اقدام نکنند. در صورتیکه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره کاملا بدون تخریب است.

• کوتاهترین زمان نصب: تعویض و نصب درب و پنجره دوجداره برای یک واحد ساختمانی نرمال با 6 تا 8 عدد پنجره (شامل پنجره هایی با ابعاد نرمال، درب بالکن، پنجره سرویس ) بطور تقریبی 8 ساعت در یک روز زمان می برد.

• عدم ایجاد خلل در شرایط سکونت: هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب، اقدامات تعویض به صورت موازی انجام می گردد. انجام این مراحل موجب می شود که خللی در شرایط سکونت در واحد ساختمانی ایجاد نگردد. بطور مثال در فصل سرما بدلیل ورود سرمای بیرون به داخل خانه، مرحله نصب هر پنجره سریعا بعد از برش پنجره انجام می گردد.

در مطالب زیر نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب را توضیح می دهیم.

 

  نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

تعویض پنجره upvc یکی از مهمترین کارهای نوسازی و بازسازی منازل میباشد، از آنجا که احتیاج به هیچ گونه تخریب، آهن کشی و بنایی ندارد به سهولت اجرا میشود. در اکثر پروژه های تعویض پنجره های آلومینیومی و آهنی، فریم اصلی (در داخل دیوار کار گذاشته شده است و شاخک های آن داخل دیوار فرو رفته) در قاب دیوار باقی می ماند.

اول از همه یک سری اقدامات است که باید شما قبل از تعویض پنجره آهنی، آلومینیومی و نصب پنجره ها یوپی وی سی انجام دهید. در قسمت اقدامات قبل از نصب به صورت کامل در این صفحه توضیح داده شده است.

شروع تعویض پنجره

برای شروع ابتدا باز شو ها و لنگه های پنجره ها را در آورده. سپس شیشه ها را از قسمت های ثابت جدا میکنند.

سپس ستون هایی که بازشو ها بر روی آنها نصب گردیده بود برش داده و کنده میشوند. در این مرحله از کار تنها فریم آهنی دور تا دور پنجره باقی مانده و آماده نصب در و پنجره upvc بر روی آن میباشد.

سپس پنجره های upvc را بر روی فریم آهنی با استفاده از پیچ های بلند نصب می شود. پس از آن شیشه های دو جداره را بر روی پنجره نصب میکنند و در انتهای کار با استفاده از فوم و چسب بطور کامل درز گیری میکنیم . بعد از درز گیری پنجره ها را ریگلاژ کرده تا از لحاظ تراز بودن و نرمی و سفتی دستگیره ها مطمئن شویم .

شما میتوانید ضایعات باقی مانده از پنجره های قدیمی را بفروشید. با این کار بخشی از هزینه های تعویض را جبران نمایید. البته در پنجره های آلومینیومی این امر محتمل تر ست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

خدمات ساختمانی و بازسازی مالتی فیکس

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بازسازی، طراحی داخلی، کابینت و کارهای چوبی، بنایی، تاسیسات ، تزئینات داخلی، کاشی کاری، برقکاری ساختمان، لوله کشی آب، نقاشی ساختمان، سیم کشی تلفن، کاغذ دیواری، پارکت، کولر ، پکیج، رادیاتور

دسته‌بندی خدمات