شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

طراحی نمای ساختمان, فروش انواع ورق های کامپوزیت, اجرای نمای اسپایدر

آشنایی با تابلوهای چلنیوم Channelume (چلنیوم چیست؟)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در ابتدا به تعریف چلنیوم میپردازیم:

 چلنیوم:  فلزی زیبا و براق که از ترکیب ‏آلومینیوم و استیل ساخته شده است و مقاومت و ‏دوام آلومینیوم و زیبایی  استیل را دارا می باشد که در رول های 30 تا 50 متری در بازار ‏موجود است.‏

باید بگوییم کلمه چلنیوم همان ( channelium )  ترکیبی از channel + aluminium است.

 Channel به معنی کانال و یا جسمی u شکل میباشد و چون حروف فارسی ، لاتین ویا اشکال بعد از چسباندن  نوارلبه به کنارها شکل u مانند میگیرند ، در زبان لاتین از channel استفاده میشود و بدلیل اینکه جنس لبه این حروف آلومینیوم میباشد ترکیب این دو کلمه را channelium نام گذاشتند و در زبان فارسی عامیانه در کشور ما اصطلاحا چلنیوم گفته میشود.

 گفته میشود در سال ۲۰۰۰ میلادی شرکت   mciواقع در کشور اسپانیا ( spania) برای اولین بار توانست با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و در طی مراحل فرآوری آن را به شکل ورق هایی با سطح آیینه در بیاورد ، به گونه ای که در ظاهر مانند فلز استیل به نظر میرسد .

 این محصول  دارای کیفیت بسیار بالا بوده و  در برابرنور آفتاب ، گرما و سرما مقاوم بوده و تغییر شکل و رنگ نخواهد داد و از لحاظ زیبایی جلوه خاصی به تابلوها میدهد.

 یکی دیگر از محاسن لبه چلنیوم نوار اسفنجی گرد گیر میباشد که شرکت سازنده آنرا به خوبی طراحی و در نظر گرفته است که مانع ورود گرد و غبار و آب به داخل حروف میشود.

 لبه چلنیوم دارای یک روکش محافظ نایلونی میباشد که تا زمان ساخت و نصب حروف بروی قسمت براق خواهد ماند و مانع از خط و خش بروی چلنیوم میشود و در پایان کار توسط نصاب به راحتی جدا میشود.نکته لازم به ذکر این است که این روکش محافظ بعد از نصب حتما باید جدا شود در غیر اینصورت پس از چند روز قرار گرفتن در برابر نور آفتاب دیگر از چلنیوم جدا نخواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی نمای ساختمان، فروش انواع ورق های کامپوزیت، اجرای نمای اسپایدر ، اجرای نمای کامپوزیت، شیشه دو جداره و فریملس، درو پنجره upvc، انواع سقف کاذب ، شیشه های میرال و سکوریت، انواع دیوار پوش PVC، ورق آلومی پیک ، اجرای تابلو های کامپوزیت، فروش و اجرای حروف چلنیوم، انواع درب اتوماتیک، ورق آلوتک ، حفاظ استیل بانکها و موئسسات، دیوار پوش های چوب و MDF

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات