شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

طراحی نمای ساختمان, فروش انواع ورق های کامپوزیت, اجرای نمای اسپایدر

تابلو حروف برجسته چلنیوم چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تابلو حروف برجسته چلنیوم چیست؟

چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته میباشد که چند سالی از ورود آن به بازار نمی گذرد در حال حاضر یکی از زیباترین و پرمصرف ترین نوع تابلو میباشد که زیبایی و تنوع رنگ و اندازه آن موجب شده خواهان بیشتری نسبت به سایر حروف برجسته پیدا کند . این نوع تابلو ها در رنگها و اندازه های مختلف عرضه میگردد که قابلیت روشنایی نیز دارد .

چلنیوم نوعی آلیاژ میباشد که در مقابل عوامل جوی محیطی بسیار مقاوم میباشد و به راحتی در مقابل آفتاب و یا بارندگی باران رنگ خود را از دست نمی دهد . رویه حروف چلنیوم از جنس پلگسی گلس ساخت کشور تایوان میباشد که در انواع رنگهای مختلف موجود و با انتخاب مشتریان در حروف چلنیوم استفاده میشود . برای اینکه نصب این تابلو های تمیز و شیک باشد از یک زیره به عنوان مثال از ورقهای PVC استفاده میشود که لامپهایی که برای روشنایی تابلو استفاده میشود نیز بر روی این ورقها نصب میگردد .

رنگ و اندازه لبه چلنیوم با توجه به مارکهای متعددی که وجود دارد ، متفاوت است ولی اصلی ترین و معروفترین لبه چلنیوم با مارک تجاری آلوراپید شناخته شده که در 14 رنگ و در اندازه های 9 سانت ، 11 سانت و 14سانت موجود میباشد . بیشترین رنگهای استفاده شده در کشورمان رنگ های استیل ( نقره ای ) ، مشکی ، و طلایی و بیشترین اندازه لبه چلنیوم استفاده شده 9 سانت و درصد خیلی کم 11 سانت میباشد . انواع دیگر چلنیوم با مارکهای دیگری نیز وجود دارند که هرکدام مزیت خاص خود را دارد . به عنوان مثال برای حروف چلنیوم با قطر های کم ( حروف ریز ) بدلیل مشکلات ساخت از لبه 7 سانت نیز استفاده میشود .

 آلوراپید اسپانیایی: معتبرترین تولید کننده چلنیوم در جهان شرکت mci ( آلوراپید ) است که لبه چلنیوم تولیدی این شرکت از نوع سخت 0.5 می باشد کیفیت بی نظیر تولیدات این شرکت باعث شده تمامی برندینگ های دنیا این مارک را به عنوان متریال مورد استفاده در دفترچه تجهیز تابلوهای خود قید نمایند قیمت نسبتا بالا و سفت بودن لبه چلنیوم آلوراپید که ساخت حروف را برای تابلوسازان مبتدی سخت می نماید باعث شده بسیاری از حروف سازان داخل کشور از برندهای ارزان تر و نرم تر استفاده کنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نما سازان پارسا (نمایندگی رسمی ورق آلومینیوم کامپوزی...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی نمای ساختمان، فروش انواع ورق های کامپوزیت، اجرای نمای اسپایدر ، اجرای نمای کامپوزیت، شیشه دو جداره و فریملس، درو پنجره upvc، انواع سقف کاذب ، شیشه های میرال و سکوریت، انواع دیوار پوش PVC، ورق آلومی پیک ، اجرای تابلو های کامپوزیت، فروش و اجرای حروف چلنیوم، انواع درب اتوماتیک، ورق آلوتک ، حفاظ استیل بانکها و موئسسات، دیوار پوش های چوب و MDF

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات