شرکت نانو کسری

نانو ضدشوره آجر نما, پوشش ضدشوره آجر, پوشش ضد کثیفی نما

تفاوت نانو کسری و رزین چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
  • رزین ها با ایجاد یک لایه نفوذ ناپذیر شفاف و یا مات یکپارچه روی سطح می کند و در عمق نفوذ نمیکند. ولی محلول نانو کسری به عمق مصالح نفوذ کرده و هیچ گونه تغییری در ظاهر آنها ایجاد نمی کنند.
  • رزینها با توجه به ایجاد یک لایه شفاف روی سطوح، نور خورشید را بازتابش داده و به اصطلاح برق میزنند. ولی با توجه به مکانیسم متفاوت محصول نانو کسری و با توجه به خواص واکنشی و نفوذی آن، هیچگونه براقیت ایجاد نمی کند.
  • رزینها با لایه زیر خود واکنش نداده و فقط به عنوان یک روکش عمل میکنند. ولی محلول نانو کسری با سطح زیرین واکنش داده و یک منطقه گسترده ضدآب تشکیل میدهد. به طوری که اگر سطح مصالح خراش داده شود، سطح زیر آن باز هم ضدآب خواهد بود.
  • رزین ها مقاومت بسیار کمی در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید داشته و به مرور زمان ساختار شیمیایی آنها در هم شکسته و تجزیه می شوند و عمر آن به ندرت به 4 سال می رسد. ولی محلول نانو کسری با ایجاد واکنش شیمیایی مستحکم Si-O-Si که یکی از قویترین ترکیبات شناخته شده است، به صورت دائمی مصالح را ضدآب می نماید.
  • رزینها در حلال های آلکیدی (به عنوان مثال در تینر فوری) حل شده و محلول در آب نیستند، این گونه حلالها سمی و به شدت آتشگیر بوده و به محیط زیست خسارات جبران ناپذیری وارد می کند. ولی محلول نانو کسری در آب حل شده و فاقد مواد سمی بوده و دوستدار محیط زیست است.
  • پس از مدتی سطح پوشش های رزینی خش دار شده و به مرور زمان پوسته پوسته شده و جلوه بدی به نمای ساختمان میدهد. ولی محلول نانو کسری با توجه به ماهیت واکنشی و پیوند مولکولی مستحکم آن زیبایی نما را بیمه می کند.
  • اصل زیبایی مصالح به رنگ و سطح طبیعی آن بوده و اجرای لایه شفاف و یا مات رزینی از زیبایی آن به شدت می کاهد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نانو کسری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

نانو ضدشوره آجر نما، پوشش ضدشوره آجر، پوشش ضد کثیفی نما، نانو مواد خود تمیز شونده، ضدآب کننده آجر، ضدآب کننده بتن، ضدآب کننده سنگ، ضدآب کننده گچ، نانو آب گریز کننده، نمای خود تمیز شونده، نانوی جایگزین رزین، محلول ضدآب کننده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات