شرکت نانو کسری

نانو ضدشوره آجر نما, پوشش ضدشوره آجر, پوشش ضد کثیفی نما

چرا سطوح ساختمان های تازه ساز در طول 3-2 سال دارای لکه های سیاه می شوند؟ چگونه می توان آن ها را تمیز کرد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نقاط سیاه باقی مانده موجودات کوچک زیستی (کپک و قارچ) هستند. سطح بتن بسیار متخلخل است. بنابراین در داخل این منافذ آب گرفتار می شود. این موجودات زمانی رشد می کنند که رطوبت و غذا فراهم باشد. سطوح بتن و پلاستر سیمانی رطوبت را خوب نگه می دارد و به رشد قارچ کمک می کند. این موجودات کوچک از بین می روند و باقی مانده های زیستی (لکه های سیاه) بر جا می گذارند. این بقایا غذای نسل بعد می شوند. این چرخه ها تکرار می شوند و در چند موسم بارانی تمام سطح را می پوشانند.

لکه های کپک را می توان به خوبی با واتر جت پر فشار و محلول 5% سفید کننده (هیپوکلریت سدیم) پاک کرد. ابتدا برای سست کردن باقی مانده کپک سطح با فشار بالای آب تمیز می شود. سپس محلول 5% سفید کننده بر روی سطح پاشیده می شود. 30 تا 60 دقیقه فرصت داده می شود تا بقایا اکسید شوند و سپس مجدداً با واتر جت تمیز می شود.

رشد این موجودات زیستی را می توان با از بین بردن یکی از عوامل مهم آن یعنی رطوبت از بین برد. محلول نانو کسری  ویژگی های سطح را از آب دوست به آب گریز تغییر می دهد و با این کار مانع جمع شدن رطوبت در منافذ می شود. ساختار مولکولی ویژه آن مانع رشد قارچ و کپک می شود و بنابراین سطح را برای مدتی طولانی (بیش از 15 سال) تمیز و سالم نگه می دارد.   

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نانو کسری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

نانو ضدشوره آجر نما، پوشش ضدشوره آجر، پوشش ضد کثیفی نما، نانو مواد خود تمیز شونده، ضدآب کننده آجر، ضدآب کننده بتن، ضدآب کننده سنگ، ضدآب کننده گچ، نانو آب گریز کننده، نمای خود تمیز شونده، نانوی جایگزین رزین، محلول ضدآب کننده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات