شرکت نانو صنعت ( nanosanat)

تجهیزات پزشکی

اوزون و تاثیر دستگاههای اوزون ساز بر استریل محیط قسمت اول

گاز اوزون به دلیل ناپایداری دارای خاصیت اکسندگی قوی می‌باشد و یک اکسیدکننده قوی به شمار می آید. و توانایی از بین بردن میکروارگانیسم هایی مانند انواع باکتری، قارچ و ویروس ها را دارد. ازن به عنوان یک ضد عفونی کننده و گند زدا می تواند به صورت مستقیم در هوا، یا در آب ترزیق شود. از مزیت های استفاده از گاز اوزون جهت ضد عفونی، عدم استفاده از مواد شیمیایی می باشد و همچنین ازن هیچگونه پسماند شیمیایی نداشته و سازگار با محیط زیست می باشد.

ژنراتورهای ازن ، بر اساس فناوری ساخت ازن به موارد زیرتقسیم می‌شود.

ازن ژنراتور با تکنولوژی تخلیه الکتریکی کرونا دیسچارجینگ از روش تخلیه کرونا معمولا برای کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود. در این تکنولوژی گاز ازن با هدایت هوا به داخل لوله تخلیه کرونا تولید می‌شود. این کار با اعمال یک میدان الکتریکی قوی انجام می‌شود.

اوزون ژنراتور با تکنولوژی پلاسما سرد : در روش پلاسما سرد، گاز در دمای اتاق تا حدی یونیزه و ایجاد می‌شود. یونیزاسیون بین دو الکترود صورت می‌گیرد که توسط یک عایق از یکدیگر جدا می‌شوند.
الکترولیز

ماوراء بنفش (UV) : این روش ابتدایی‌ترین روش تولید ازن می‌باشد. در این تکنولوژی با تاباندن لامپ‌های UV به اکسیژن ورودی داخل راکتور، ازن تولید می شود. مطلب مفید : دستگاه استریل uv

دستگاه های گاز اوزون یا ازن ژنراتور ها به چندین دسته تقسیم میشوند :

ازن ژنراتور های خانگی با گرماژ زیر ۳ گرم بصورت تزریق در هوا و آب تولید می شوند. این دستگاها قابلیت ضد عفونی هوای منازل، محل کار و ادارات، داخل خودرو ها و … و همچنین شست و شوی میوه، گوشت، مرغ و ماهی و ضد عفونی سطوح را دارند. در این دستگاه ها عمدتا از تکنولوژی پلاسما سرد و گاها کرونا دیسپارجینگ استفاده میشود.

ویدیو معرفی ازن ژنراتور در شبکه خبر – حتما حتما حتما این ویدیو رو ببینید .

اوزون ژنراتور های صنعتی و نیمه صنعتی با گرماژ بالای ۵ گرم تا چندین کیلوگرم جهت استفاده در کارخانجات، استخرها، تسفیه فاضلاب و صنایع مختلف تولید می شوند. در این دستگاه ها عمدتا از تکنولوژی کرونا دیسپارجینگ استفاده میشود.

ازن ژنراتور

ازن ژنراتور های باکسی : این دستگاه ها دارای باکسی جهت ضد عفونی لوازم و اشیا، پاکات، تولیدی های ماسک با تولید بالا، بسته های خرید و … می باشد .

ازن ژنراتور های بخار سرد : این دستگاه ها، ازن را با تکنولوژی های خاص بصورت بخار سرد تولید میکند و برای ضد عفونی سطوح در مراکز خرید، رستوران ها، فرودگاه ها، کارخانجات و … استفاده می شوند.

تونل های ضدعفونی کننده با ازن ژنراتور : این دستگاه ها در ورودی مکان های پر رفت و امد مانند بانک ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری، فرودگاه ها، استگاه های حمل و نقل عمومی و …. مورد استفاده قرار میگیرند. این تونل ها در شرایط کنونی در کشور های زیادی جهت مبارزه ویروس کرونا استفاده میشود.

دستگاه های ضد عفونی دست : این دستگاه ها عمدتا در منازل، کلینیک های پزشکی و دندان پزشکی، رستوران ها، ادارات و … جهت ضد عفونی دست و لوازمی مثل پاکات، کلید، اسکناس، کیف پول و …. مورد استفاده قرار میگیرد. در شرایط کنونی جهان استفاده از این دستگاه ها، باعث کاهش نیاز به مواد شیمیایی مانند الکل جهت ضدعفونی می شود . برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید : دستگاه ضد عفونی کننده دست

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نانو صنعت ( nanosanat)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات پزشکی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات