شرکت نسوز پلیمر اسپادانا nasoz polymer spadana

اولین تولیدکننده البسه های پلیمری نسوز در ایران٭, Refractory gasgets and fabrcs٭, دستکش

تولید لاستیکهای نسوز سیلیکونی توسط خمیرسیلیکون ـGELSIL

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیلیکون یا سیلیکون نسوز چیست؟ چه ارتباطی بین سیلیکون و نسوز بودن وجود دارد؟ این سیلیکون نسوز در چه جاهایی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد؟

هنگامی که از ورقه های سیلیکونی صحبت می شود، غالبا منظور لاستیکها و پلیمرهایی از جنس پلیمرهایی هستند که جنس مواد به کار رفته در آنها سیلیکون نسوز یا نوع معمولی این رابر تخصصی است.

از مهم ترین ویژگی های عایق و روکش سیلیکون نسوزGELSIL استحکام نسبی بالای آن در برابر دماهای بالاست. از این گفته معلوم می شود که چرا این رابر را با اسم سیلیکون نسوز می شناسند...

هر جایی که  در معرض حرارت و دماهای بالا قرار بگیرد یا خواسته باشیم از عایقی در زمان بروز شرایط غیر عادی مانند آتش سوزی محافظت نماییم، استفاده از لاستیک نسوز سیلیکونی یک پیشنهاد مناسب خواهد بود. جالب است بدانید عایق سیلیکون علاوه بر پایداری حرارتی از قابلیتهای دیگری مانند مقاومت در برابر مواد سوختی، روغن و اسید برخوردار است و ماده ای بدون هالوژن و کم دود به شمار می رود، درجاییکه مشتعل نمیشود..

 

از جمله موارد دیگر استفاده از لاستیک نسوز سیلیکونی GELSILمی توان به کوره ها، هیترهای الکتریکی، اجاق ها و تنورهای برقی، تجهیزات گرم کننده هوا، دکل های نفتی، صنایع کشتی سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، واگن های راه آهن و سیستم های روشنایی،لباسهای ایمنی،لوله ها و اقلام مختلف خودرو، مفتولهای مسی ژنراتورسازی،و صدها موارددیگر... اشاره کرد.

مثلا،،،لاستیک نسوز سیلیکونیGELSIL نسبت به (عایق پی وی سی PVC ) در برابر حرارت مستقیم و غیر مستقیم یا حرارت ناشی از شدت جریان الکتریسیته تحمل بیشتری دارند اما در عوض برای بهره بردن از آنها باید هزینه بیشتری پرداخت و البته دوام و توانایی و کارایی لاستیک سیلیکون نسوز بسیار بالاتراز انواع عایقهای پوشش دهنده دیگراست..

این شرکت افتخار دارد با واردات مهمترین مواد سیلیکونی نسوز و،مقاوم بحرارتهای بالای ۳۵۰ تا ۵۰۰ ، گامی موثر در صنعت عایق و پوششهای ایمنی بردارد، که لزوما برای این منظور از پیچ و خم راههای دشوار گذشته و در کشور عزیزمان ایران،، دراین مورد....لاستیک (مایع..ژل،،خمیر،،سیلیکون نسوز و ضدٱتش و حرارت)
جایگاه ویژه و حرفهای مهمی برای گفتن دارد..

باتشکر..
تیم فنی تحقیقاتی شرکت میکروفیلر سپاهان..

 

  1. http://parscenter.com/hooshangbadiee
    .
    .
    @myrubber
تاریخ انقضاء: 5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نسوز پلیمر اسپادانا nasoz polymer spadana

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

اولین تولیدکننده البسه های پلیمری نسوز در ایران٭، Refractory gasgets and fabrcs٭، دستکش،لباس،رویه کفش و اقلام نسوز ٭، پوشش ها و نوارهای نسوز٭، نوار نقاله های ضدحرارت منجید دار نسوز٭، پوشش البسه های نسوز و ضد موادمذاب٭، پارچه های لاستیکی نسوز با ضخامت مختلف٭، عایق و ورقه های لاستیکی نسوز٭، مواد پلیمری ضدٱتش و حرارت، powering silicone  پاورینگ سیلیکون ، پدافند ایمنی مثاومت ٱتش و حرارت و مواد مذاب، پتوهای ضد اشتعال و دافع ٱتش سوزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات