مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

مرکز روانشناسی تهران, مشاور در جنت آباد, مشاور در غرب تهران

مشاور روابط زناشویی

مشاور روابط زناشویی

توضیحات خدمت

شما می توانید برای ارتباط با روانشناسان هم به صورت حضوری، تلفنی و تلگرامی اقدام نمایید و مشکلات و مسائل مربوط به روابط جنسی خود را با آن‌ها در میان بگذارید، پس با ما همراه باشید تا مطالب مفید و مطلوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هر آنچه بایستی درباره مشاور روابط زناشویی دانست. سطح کیفی روابط زناشویی در بین زن و مرد وظیفه مهمی در خشنودی از زندگی آن ها دارد؛ زیرا که این امر بر روی روابط عاطفی و احساسی تأثیر به سزایی دارد. اکثر زوجینی که برای مشاور روابط زناشویی به پزشک رجوع می کنند از رابطه با شریک جنسی خود ناراضی هستند.

آیا اطلاعاتی در مورد مشاوره جنسی و زناشویی دارید یا می دانید کاربرد آن چیست؟ به علت عدم آگاهی از مشکلات جنسی است که مشاوره روابط جنسی حتی به شکل تلفنی به یک مسئله شرم آور و بغرنج مبدل شده است. هر چند مشاور روابط زناشویی همواره مربوط به روابط زن و شوهر بعد از ازدواج است اما منحصراً مشاوره مسائل جنسی به زندگی، زن و شوهری محصور نمی شود.

دلایل نیاز به مشاور روابط زناشویی

آیا تاکنون درباره نیاز به مشاور روابط زناشویی فکر کردید؟ شاید با خودتان فکر کنید که فرآیند رابطه زناشویی صرفاً عملی جسمانی است که احتیاج به مهارت و آموزش آن‌چنانی ندارد. ولی در واقع رابطه جنسی با سطح کیفی بالا و لذت بخش به دلایل گوناگونی بستگی دارد که ضروری است درباره آن ها آگاهی هایی کسب کنید. یک رابطه جنسی مطلوب زمانی به وقوع می پیوندد که اشخاص بتوانند رابطه اثر بخش و سالمی را با همدیگر برقرار کنند و در این روابط مخفیانه ترین نیاز های خود را با همدیگر در میان بگذارند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

مرکز روانشناسی تهران، مشاور در جنت آباد، مشاور در غرب تهران، روانشناس در غرب تهران، خدمات نوروفیدبک، مشاور روانشناسی کودک، تشخیص و درمان ترس، تشخیص و درمان اضطراب، مشاوره مشکلات جنسی، خدمات زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره روابط زناشویی، مشاوره فرزند پروری، مشاوره تحصیلی، برنامه ریزی درسی، مشاوره طلاق

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات