نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

راهنمای خرید انواع دوربین مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

حتما به هنگام خرید دوربین مدار بسته با صدها گزینه مواجه شدید و این مسئله خرید را برای شما دشوار کرده است. تجهیزات سیستم هایدوربین مدار بسته در حال حاضر کوچک تر و ارزان تر، رضایت بخش تر و به صورت پک به همراه همه تجهیزات جانبی موجود هستند. این برای شما به عنوان خریداری که گزینه های انتخاباتی بالایی را در مقابل خود دارد که قبلا وجود نداشت بسیار عالی است. هرچند، میلیون ها گزینه انتخابی وجود دارد و می تواند گفتن تفاوت میان دو محصول خاص اگر شما برای بار اول است که با صنعت امنیت و دوربین مدار بسته درگیر شده اید بسیار گیج کننده باشد. شما در این جا با کلمات، انواع دوربین مدار بسته ومحصولات و اطلاعاتی که شما تا به حال هم نشنیده اید روبرو خواهید شد اما نگران نباشید. در این جا ما به کمک شما می آییم و این فرآیند را برای شما راحت تر می کنیم. مطمئن باشید که همیشه پشتیبان شما خواهیم بود. در صورت داشتن سوال در هنگام خواندن این دستورالعمل با ما تماس بگیرید و ما تا آن جایی که امکان داشته باشد به شما کمک می کنیم. هم چنین بخش مقالات دوربین مدار بسته نگاکو و آموزش دوربین مدار بسته و هم چنین بخش راهنمایی نصب دوربین مدار بسته به شما کمک موثری در آشنایی با لغات تخصصی خواهد کرد.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته دارای شکل ها، اندازه ها و انواع مختلفی هستند برای هریک از انواع دوربین هایی که مجموعه ای از ویژگی های مختلف است برای محیط های مختلف دارا است. یکی از این گزینه ها ی زیر را انتخاب کنید تا در مورد هرتنوع از این دوربین مدار بسته های گوناگون بیشتر یاد بگیرید.

اطلاعات کلی

این بخش به شما کمک می کند تا به درک درستی از ویژگی های دوربین مدار بسته و تاثیرات آن برروی عملکرد دوربین برسید.

قدرت تحلیل انواع دوربین مدار بسته دیجیتال و یا کیفیت تصویر با استفاده از شماری از خطوط افقی و چیپ دوربین مدار بسته ، به دست می اید و خطوط تلویزیونی راه حل  و یا TVL نامیده می شوند. به طور طبیعی هر چقدر TVL بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتر خواهد بود.

  • کیفیت تصویر استاندارد: ۳۸۰ تی وی ال – ۴۲۰تی وی ال
  • کیفیت تصویر بالا :۴۸۰ تی وی ال – ۵۲۰تی وی ال
  • کیفیت تصویر بسیار بالا : ۵۴۰ تی وی ال-۷۰۰۰ تی وی ال

ال ای دی های مادون قرمز به دوربین مدار بسته این امکان را می دهند تا در محیط تاریک با ارتعاش نور مادون قرمز قابلیت دید در شب داشته باشند. این نور منعکس کننده سطوح در تاریکی است و با استفاده از چیپ دوربین مدار بسته سنسوری که امکان را برای دید می دهد  به گونه ای که انگار محیط با نور قابل مشاهد روشن شده است می دهد، صورت می گیرد.

  • ال ای دی ها: هر چقدر میزان ال ای دی بیشتر باشد، دید دوربین مدار بسته در محیط های با نور پایین بهتر خواهد بود
  • دامنه روشنایی: منعکس کننده حداکثر فاصله تا هر شی قابل مشاهده در شب است.

مقاوت در برابر خرابی بستگی دارد به این که آیا انواع دوربین مدار بسته تحت تاثیر پلاستیک سخت و یا ماده ای فلزی قرار گرفته است که این سبب خرابی سیستم می شود. اگر یک دزد و یا سارقی بخواهد وارد منزل شما شود آن ها سعی به خراب کردن و یا شکستن دوربین ها می کنند که این ها قابل دیدن نیستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات