نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

مقایسه انواع دوربین مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دوربین مدار بسته خارج از ملک در مقابل دوربین های داخلی ملک

 برای محافظت از دوربین مدار بسته ای که در خارج از منزل و یا ملک خود نصب می کنید چه باید کنید تا از باد و باران در امان باشد؟ دوربین مدار بسته از اجزای الکتریکی که حساس به این اجزاء هستند استفاده می کنند. اگر آب و یا گردی وارد دوربین مدار بسته شود، کیفیت اجزاء ویدئویی کاهش می یاید و  این می تواند حتی سبب از کار افتادن دوربین امنیتی شود. استفاده از اجزاء مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی می تواند به حفظ رطوبت و گرد و خاک در جای خود خارج از این محیط کمک کنند. اگر شما در حال نصب دوربین مدار بسته در خارج از خانه هستید و خانه به اندازه کافی در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم نیست شما کاملا نیاز است دوباره این مسئله را چک کنید تا از میزان مقاوت آن در برابر هوا مطمئن شوید.

سطوح مختلفی از مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی وجود دارد که از حداقل محافظت تا مقاومت کامل در برابر آب و هوا رده بندی شده اند. عوامل ضدآب کنترل می شوند و همه دوربین های خارجی به طور کامل در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم می شوند.

دوربین های رنگی در مقابل دوربین های سیاه وسفید

انواع دوربین مدار بسته رنگی بهترین گزینه برای بیشتر سیستم های امنیتی هستند. هرچند، دوربین های سیاه وسفید کمی ارزان تر هستند، نسبت به نور حساس تر هستند و می توانند در تاریکی بهتر تصویر بگیرند.

دوربین مدار بسته دید در شب با قابلیت مادون قرمز (آی آر) در طول شرایط با نورکم تبدیل به دوربین سیاه وسفید می شوند تا دید در شب را بهبود دهند و در وضعیت روشنایی بهتر به حالت رنگی بر می گردند.

دوربین مدار بسته آی آر به دلیل سازگاری آن ها معروف شده اند و نوع استانداردی از دوربین های وصل شده در سیستم های حاضر هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات